Ook Toyota verlaat Formule 1

Gestart door Supermariobros, 04 november 2009 - 10:26:53

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

F1 is nu eenmaal een dure sport en een sport waar je niet makkelijk aan de top komt. Als je dan iedereen die het probeert maar er geen succes van kan maken zo gaat afmaken, dan heb je weinig respect voor de kleine teams. Velen zitten te zagen dat het veld te klein is maar als er dan eentje weggaat staan ze ze uit te lachen, want ze hebben toch niets gepresteerd. Maar dat is nu eenmaal F1, als je die gang van zaken niet begrijpt, begrijp je de F1 niet. F1 is state of the art, daar doe je niet zomaar mee aan de top.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Williams was een succesvoller team dan Toyota de afgelopen jaren als je het budget mee in rekening brengt. Minardi was dat budgetgewijs ook. Als je dat onderscheid niet kan zien dan zijn wij uitgesproken...

sloggerke

Citaat van: Tim op 04 november 2009 - 18:25:25
Best wel jammer...
http://www.f1pits.net/nieuws/overzicht_van_f1_prestaties_toyota/


Dit is dan weer wel jammer:
http://www.f1pits.net/nieuws/ook_renault_f1_wankelt/

Laag zeer laag.... dat niveau van je.

Net als je onnozele avatar met een doorgestreepte GLOCK destijds.
Ieder niveau is volkomen vreemd.

sloggerke

Citaat van: Tim op 05 november 2009 - 08:15:54
Williams was een succesvoller team dan Toyota de afgelopen jaren als je het budget mee in rekening brengt. Minardi was dat budgetgewijs ook. Als je dat onderscheid niet kan zien dan zijn wij uitgesproken...

Als het budget de énige factor van belang was zou het een simpele zaak zijn.

Geld is zelden een graadmeter voor succes. Het budget van de rode duivels is merkelijk hoger dan dat van Kameroen, laat staan de verdiensten van de individuele spelers.
En toch...
Neem daar nog bij dat F1 een technische sport is en we zijn inderdaad helemaal uitgesproken.
Het hangt van meer af dan geld. Kijk naar Honda/Brawn. Vorig jaar nergens, dit jaar kampioen... Het verschil van een vleugeltje hier, een lepeltje daar, een diffuusertje hier een schroefje daar... Het is echt niet zo simpel.... als jou gedachten zijn.

Tim C

We kunnen nu eenmaal niet allemaal lachen met FC De Kampioenen...

Alez, pakt allegauw nen dagschotel!

Bart VD

Ik merk dat mensen tegenwoordig steeds minder relativeringsvermogen hebben.  Er is er altijd wel ergens ene die op zijn lange tenen getrapt is.  Ik lag alvast in een deuk toen ik het artikel las deze morgend.
This space for rent

KVDracer

Eigenlijk doet het me niets. Of Toyota nu rijdt of niet, ze hebben op al die prestaties erg weinig gepresteerd. Moest Williams moeten stoppen, zou ik dit persoonlijk erger vinden, omdat dit een team is met een geschiedenis net als Ferrari en McLaren. Maar toyota is niet lang genoeg en zeker niet succesvol genoeg geweest om onvergeeflijk te zijn. Ik heb het al in eerdere berichten gezet, we zijn steeds meer aan het teruggaan naar Formule1 van midden jaren negentig. Met een paar fabrieksteams en heel veel privé teams.

Ferrari 2010

Citaat van: Bart VD op 05 november 2009 - 19:40:10
Ik merk dat mensen tegenwoordig steeds minder relativeringsvermogen hebben.  Er is er altijd wel ergens ene die op zijn lange tenen getrapt is.  Ik lag alvast in een deuk toen ik het artikel las deze morgend.
Ik lag ook in een deuk, het is dan ook grappig om op het forum te posten bijvoorbeeld. Maar op een nieuwsbericht kan je dat niet noemen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

Hier wat mooie beelden van de TF109, andere camera hoeken dan gebruikelijk.
Vooral de cockpitcam en de uitlaatcam kan ik wel waarderen. 8)

Ferrari 2010

Citaat van: Enzo op 06 november 2009 - 00:07:58
Hier wat mooie beelden van de TF109, andere camera hoeken dan gebruikelijk.
Vooral de cockpitcam en de uitlaatcam kan ik wel waarderen. 8)

Mooie beelden inderdaad, waarschijnlijk voor eventueel gebruik in commercials :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Voor de mensen die vinden dat het niet past op een nieuws site. Wij zijn geen nieuws site, wij zijn een opiniesite die je op de hoogte houdt van de current events...

Zo hebben er hier al foto's van Mickey Mouse, hagen in de vorm van F1 wagens, etc etc gestaan. Omdat die grapjes op dat moment relevant zijn en een pijnlijk punt aanraken of aanwijzen. Noem ze sociale commentaar over het F1 wereldje.

Ramses

Citaat van: Tim op 06 november 2009 - 08:12:10
Voor de mensen die vinden dat het niet past op een nieuws site. Wij zijn geen nieuws site, wij zijn een opiniesite die je op de hoogte houdt van de current events...

Zo hebben er hier al foto's van Mickey Mouse, hagen in de vorm van F1 wagens, etc etc gestaan. Omdat die grapjes op dat moment relevant zijn en een pijnlijk punt aanraken of aanwijzen. Noem ze sociale commentaar over het F1 wereldje.

En daarmee is alles gezegd. Een krant is zo goed als de kwaliteit van de opiniepagina's. Dat is hier niet anders.

RadioActiveMan

Ik kan zulke humor wel waarderen. Veel mensen kunnen zoiets blijkbaar niet relativeren zoals Bart VD al aangaf. Niet verwonderlijk, veel mensen kunnen zichzelf ook niet relativeren. Eigen aan deze jachtige tijd zeker.

tazpas

Ik vond de grap ook hilarisch, ben zelf verder gaan surfen om te wachten tot het tussenstuk zou laden, gecontroleerd of mijn router niet blokkeerde en vervolgens de pc heropgestart.
Alle gekheid op een stokje:
Ik denk dat Toyota nooit de top heeft gehaald omdat ze te dom waren om te investeren in de verkeerde piloten. Hadden ze iemand als Alonso, of de echte Schumacher gehad konden ze misschien een mooier overzicht van hun F1 prestaties tonen?

_Makke_

Citaat van: Beco op 06 november 2009 - 09:11:28
Ik kan zulke humor wel waarderen. Veel mensen kunnen zoiets blijkbaar niet relativeren zoals Bart VD al aangaf. Niet verwonderlijk, veel mensen kunnen zichzelf ook niet relativeren. Eigen aan deze jachtige tijd zeker.

Ik zie de humor er ook wel van in. Maar ook op het forum kan je grappig zijn, ik vind het beter op het forum passen dan als nieuwsbericht.