McLaren Mercedes: Is de liefde voorbij?

Gestart door Tim C, 02 november 2009 - 16:26:16

« vorige - volgende »

campos

Citaat van: F_A_Diaz op 18 november 2009 - 14:18:27
Citaat van: Burorri op 18 november 2009 - 14:10:56Als het voor hem zo beter uitpakt om een jaartje te stoppen, en volgend jaar in te kunnen stappen, vind ik het niet eens zo heel onlogisch

En jij denkt dat hij volgend jaar wel bij een topteam kan instappen?
zou goed kunnen. volgend jaar is ie weer betaalbaar en best kans dat Mercedes een nieuwe coureur nodig heeft dan, als ze nu Heidfeld nemen (wat ik overigens geen slechte coureur vind)

F_A_Diaz

Citaat van: campos op 18 november 2009 - 15:13:29Raikkonen hoeft gewoon niet koste wat het kost F1 te rijden volgend jaar, ff een jaartje zonder komt m denk ik helemaal niet zo slecht uit.

De F1 teams hebben hem blijkbaar ook niet koste wat het kost nodig. Ik zie Raikkonen niet terugkomen, dit gaat hetzelfde eindigen als met Hakkinen destijds.

Citaatdit jaar heeft ie t wat mijj betreft wel erg goed gedaan,

Massa reed rondjes om hem heen man, Raikkonen mag van geluk spreken dat Massa die veer tegen zijn hasses kreeg en daarna alleen wat B-teamgenoten had waardoor het leek alsof hij het geweldig deed. Hij heeft 1 goede race gereden en dat was in Belgie.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 18 november 2009 - 16:31:16
Citaat van: campos op 18 november 2009 - 15:13:29Raikkonen hoeft gewoon niet koste wat het kost F1 te rijden volgend jaar, ff een jaartje zonder komt m denk ik helemaal niet zo slecht uit.

De F1 teams hebben hem blijkbaar ook niet koste wat het kost nodig. Ik zie Raikkonen niet terugkomen, dit gaat hetzelfde eindigen als met Hakkinen destijds.

Citaatdit jaar heeft ie t wat mijj betreft wel erg goed gedaan,

Massa reed rondjes om hem heen man, Raikkonen mag van geluk spreken dat Massa die veer tegen zijn hasses kreeg en daarna alleen wat B-teamgenoten had waardoor het leek alsof hij het geweldig deed. Hij heeft 1 goede race gereden en dat was in Belgie.
Vond je? Massa deed het niet zo heel veel beter dan Kimi. Vond het best gelijk op gaan.
Trotse vader van Rosalie(L)

_Makke_

Citaat van: F_A_Diaz op 18 november 2009 - 16:31:16
Hij heeft 1 goede race gereden en dat was in Belgie.

Waarschijnlijk enkel net omdat hij daar won? Volgens mij viel er amper iets meer te halen uit die Ferrari.

Folkert

Citaat van: Makke op 18 november 2009 - 16:50:59
Citaat van: F_A_Diaz op 18 november 2009 - 16:31:16
Hij heeft 1 goede race gereden en dat was in Belgie.

Waarschijnlijk enkel net omdat hij daar won? Volgens mij viel er amper iets meer te halen uit die Ferrari.
Kimi heeft toch zeker wel paar mooie races nog gereden na Belgie. Italie en Brazilie waren toch niet verkeerd. Kimi had de pech dat hij zijn cool verloor in Brazilie, maar hij maakte mooie start en reed toen een degelijke race voor zover mogelijk.
Trotse vader van Rosalie(L)

campos

Citaat van: F_A_Diaz op 18 november 2009 - 16:31:16
Citaat van: campos op 18 november 2009 - 15:13:29Raikkonen hoeft gewoon niet koste wat het kost F1 te rijden volgend jaar, ff een jaartje zonder komt m denk ik helemaal niet zo slecht uit.

De F1 teams hebben hem blijkbaar ook niet koste wat het kost nodig. Ik zie Raikkonen niet terugkomen, dit gaat hetzelfde eindigen als met Hakkinen destijds.
dat 1e ben ik met je eens. Ze willen hem graag, maar niet voor wat hij nu vraagt. Misschien komt ie idd niet terug, maar ik sluit het zeker niet uit, zal iig veel meer afhangen van plaats bij toptteams, dan van geld.

Citaat
Citaatdit jaar heeft ie t wat mijj betreft wel erg goed gedaan,

Massa reed rondjes om hem heen man, Raikkonen mag van geluk spreken dat Massa die veer tegen zijn hasses kreeg en daarna alleen wat B-teamgenoten had waardoor het leek alsof hij het geweldig deed. Hij heeft 1 goede race gereden en dat was in Belgie.
ok, prima, da's jouw mening. In kwalificatie was het 5-4 voor Kimi iig, Massa ging gemiddeld in de races wel wat beter, maar Massa reed zeker geen rondjes om hem heen. Wel grappig dat Fisichella dan weer een B-teamgenoot is. Wat vind je dan van bv Barichello?? Lijkt me dan ook een B-teamgenoot, zelfde kaliber als Fisi als je t mij vraagt.

F_A_Diaz

Een B-teamgenoot in de zin dat de vervangers van Massa natuurlijk lang niet dezelfde support kregen als Kimi.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

campos

Citaat van: F_A_Diaz op 18 november 2009 - 17:04:56
Een B-teamgenoot in de zin dat de vervangers van Massa natuurlijk lang niet dezelfde support kregen als Kimi.
wat een onzin zeg

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 18 november 2009 - 17:04:56
Een B-teamgenoot in de zin dat de vervangers van Massa natuurlijk lang niet dezelfde support kregen als Kimi.
Waarom niet? Ferrari ging voor 3de plek in constructeurs, dus het is hen alles gelegen om Fisico of Badoer ook in de punten te krijgen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: F_A_Diaz op 18 november 2009 - 17:04:56
Een B-teamgenoot in de zin dat de vervangers van Massa natuurlijk lang niet dezelfde support kregen als Kimi.
En waarom niet? Denk je dat ze het leuk vinden laatst te starten én te finishen? Elk punt is van belang, en wat moeten ze anders met al dat personeel doen dat toch voorzien was? Thuis laten zitten? Ze zitten bij Ferrari niet zo op hun geld hoor.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

flupke3

Dat ze het slecht deden lag gewoon aan het feit dat de ene 10 jaar niet geraced had en
de andere ook geen ervaring had bij het team.Dat is toch een zware beperking hoor!

Ferrari 2010

Bedoel je dan dat bijvoorbeeld Schumi, die het team wel goed kent, het wel gekund had? Ik weet het zo niet. Ik denk dat de Ferrari gewoon een totaal andere rijstijl nodig had.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Citaat van: F_A_Diaz op 18 november 2009 - 16:31:16
Citaat van: campos op 18 november 2009 - 15:13:29Raikkonen hoeft gewoon niet koste wat het kost F1 te rijden volgend jaar, ff een jaartje zonder komt m denk ik helemaal niet zo slecht uit.


Massa reed rondjes om hem heen man, Raikkonen mag van geluk spreken dat Massa die veer tegen zijn hasses kreeg en daarna alleen wat B-teamgenoten had waardoor het leek alsof hij het geweldig deed. Hij heeft 1 goede race gereden en dat was in Belgie.
Overdrijven is ook een kunst. Alsof Massa nou zo'n wereldcoureur is. Niks beter dan Raikkonen. Misschien is het wel de eeuwige 2de.Wil wel eens zien wat hij tegen Alonso kan bewerkstelligen.
Some things are too important to be left in the past.

Toyoda

Citaat van: Schumi 2009 op 20 november 2009 - 17:40:51
Bedoel je dan dat bijvoorbeeld Schumi, die het team wel goed kent, het wel gekund had? Ik weet het zo niet. Ik denk dat de Ferrari gewoon een totaal andere rijstijl nodig had.

Je verwacht toch dat een coureur zich aanpast aan een auto.
Na een paar races moet er toch een stijgende lijn te zien zijn he?
Dat vond ik niet echt het geval bij Fisico.
Kijk naar Kobayashi? Wat die deed was veel overtuigender en het verschil tussen GP2 en F1 is groter dan tussen Force India en Ferrari denk ik zo.
Neen hij was beter gewoon bij Force India gebleven, er is niks om trots op te zijn wat hij bij Ferrari verwezenlijkt heeft.
The only thing that gets me out of bed is a good nap!

Ferrari 2010

Citaat van: Toyoda op 21 november 2009 - 12:05:34
Citaat van: Schumi 2009 op 20 november 2009 - 17:40:51
Bedoel je dan dat bijvoorbeeld Schumi, die het team wel goed kent, het wel gekund had? Ik weet het zo niet. Ik denk dat de Ferrari gewoon een totaal andere rijstijl nodig had.

Je verwacht toch dat een coureur zich aanpast aan een auto.
Na een paar races moet er toch een stijgende lijn te zien zijn he?
Dat vond ik niet echt het geval bij Fisico.
Kijk naar Kobayashi? Wat die deed was veel overtuigender en het verschil tussen GP2 en F1 is groter dan tussen Force India en Ferrari denk ik zo.
Neen hij was beter gewoon bij Force India gebleven, er is niks om trots op te zijn wat hij bij Ferrari verwezenlijkt heeft.
Het schijnt dat KERS een hele aanpassing vraagt van de rijder. Of dat ook zo is, zullen we waarschijnlijk nooit weten. Er is immers nooit elders een vervanger ingestapt in een KERS wagen...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.