McLaren Mercedes: Is de liefde voorbij?

Gestart door Tim C, 02 november 2009 - 16:26:16

« vorige - volgende »

F_A_Diaz

Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 17 november 2009 - 14:13:35
Of hij gaat naar Renault.
Dat zie ik niet gebeuren. Renault is nou niet echt een topteam momenteel. Ze hebben wel de potentie, maar gaat Kimi dat risico nemen.

Vooralsnog is het afwachten of het officieel gaat worden met Button en Mclaren.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Citaat van: Burorri op 17 november 2009 - 15:20:33
Citaat van: F_A_Diaz op 17 november 2009 - 14:13:35
Of hij gaat naar Renault.
Ze hebben wel de potentie, maar gaat Kimi dat risico nemen.

Zoveel keus heeft hij niet. Renault is het enige team waar hij nog een kans heeft op een winnende wagen.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 17 november 2009 - 16:01:24
Citaat van: Burorri op 17 november 2009 - 15:20:33
Citaat van: F_A_Diaz op 17 november 2009 - 14:13:35
Of hij gaat naar Renault.
Ze hebben wel de potentie, maar gaat Kimi dat risico nemen.

Zoveel keus heeft hij niet. Renault is het enige team waar hij nog een kans heeft op een winnende wagen.
Dat wel, maar ja Kimi gaf aan alleen in een top team te willen. Tenzij Renault nu kan aantonen dat zij de beste wagen hebben, zie ik hem eerder sabbatical nemen.

Persoonlijk vind ik hem ook niet echt bij Renault passen.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Sabbatical nemen? Ik denk dat hij niet weer terugkomt hoor als hij een jaar stopt, niet bij een topteam in ieder geval. Daar zijn genoeg betere gegadigden voor.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 17 november 2009 - 17:03:02
Sabbatical nemen? Ik denk dat hij niet weer terugkomt hoor als hij een jaar stopt, niet bij een topteam in ieder geval. Daar zijn genoeg betere gegadigden voor.
Ik weet het eigenlijk niet. Persoonlijk hoop ik van wel, maar als hij goed aanbod krijgt natuurlijk wel en ik denk dat Kimi nog steeds 1 van de 4 beste rijders is.
Trotse vader van Rosalie(L)

campos

Citaat van: F_A_Diaz op 17 november 2009 - 17:03:02
Sabbatical nemen? Ik denk dat hij niet weer terugkomt hoor als hij een jaar stopt, niet bij een topteam in ieder geval. Daar zijn genoeg betere gegadigden voor.
beter zijn er niet veel, goedkoper wel. Volgens jou raakt hij volgend jaar zn Ferrari salaris kwijt als ie ergens anders gaat rijden, dan lijkt het mij niet gek dat ie dus voor volgend jaar hoge salariseisen stelt. Een jaar later vangt ie in principe niks, dus dan is het wel weer aantrekkelijk voor hem om voor minder te gaan rijden. Ik zeg niet dat ie terugkomt, maar t lijkt me wel een reeƫle mogelijkheid. Maar goed, eerst maar eens zien of ie daadwerkelijk volgend jaar niet rijdt. Zou wel erg jammer zijn

scho0634

Citaat van: F_A_Diaz op 17 november 2009 - 16:01:24
Citaat van: Burorri op 17 november 2009 - 15:20:33
Citaat van: F_A_Diaz op 17 november 2009 - 14:13:35
Of hij gaat naar Renault.
Ze hebben wel de potentie, maar gaat Kimi dat risico nemen.

Zoveel keus heeft hij niet. Renault is het enige team waar hij nog een kans heeft op een winnende wagen.

Maar Renault gaat al helemaal niet aan Kimi's financiele waanideeen voldoen.

gloudiesaurus

Nee denk dat Renault nog steeds twijfelt? Waarom zou Glock anders nu al bij Manor tekenen? Hij had ook goede kans op een Renault stoel...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Folkert

Citaat van: gloudiesaurus op 17 november 2009 - 17:58:27
Nee denk dat Renault nog steeds twijfelt? Waarom zou Glock anders nu al bij Manor tekenen? Hij had ook goede kans op een Renault stoel...
Glock kon ook gewoon voor een zeker stoeltje gaan en niet afwachten of Renault hem nou wel of niet wilde.
Trotse vader van Rosalie(L)

gloudiesaurus

Citaat van: Burorri op 17 november 2009 - 18:02:51
Citaat van: gloudiesaurus op 17 november 2009 - 17:58:27
Nee denk dat Renault nog steeds twijfelt? Waarom zou Glock anders nu al bij Manor tekenen? Hij had ook goede kans op een Renault stoel...
Glock kon ook gewoon voor een zeker stoeltje gaan en niet afwachten of Renault hem nou wel of niet wilde.

Zou kunnen... maar als het dan zo was had ik nog even gewacht als ik Glock was. Volgens mij kun je toch nog altijd beter bij het fabrieksteam Renault zitten dan nieuwkomer Manor... of zou dat een verrassing worden met de backing van Virgin?

Ben ook benieuwd wat Mercedes met haar coureurs doet, met alle respect er zijn betere coureurs dan Heidfeld!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

zeph

Heidfeld is niet spectaculair, maar wel een heel solide tweede rijder. Met een goede auto eindigt hij elke race in de punten en sprokkelt zo toch een fatsoenlijke eindklassering bij elkaar. Dat weten ze in de F1, en een team dat een duidelijke nummer twee zoekt heeft aan hem zeker geen slechte.

En als je een Duitser zoekt, is hij wel een veiligere keuze dan Glock of Sutil. Die kunnen plotseling hard gaan, maar ook net zo goed een half seizoen weggooien.

scho0634

 
Citaat van: gloudiesaurus op 17 november 2009 - 18:14:38
Zou kunnen... maar als het dan zo was had ik nog even gewacht als ik Glock was. Volgens mij kun je toch nog altijd beter bij het fabrieksteam Renault zitten dan nieuwkomer Manor... of zou dat een verrassing worden met de backing van Virgin?

Ben ook benieuwd wat Mercedes met haar coureurs doet, met alle respect er zijn betere coureurs dan Heidfeld!
Er zijn zeker beter ja, maar niet zo heel veel hoor. Wat mij betreft doet Heidfeld niets onder voor de Kubica's of de Webbers van deze wereld. Gewoon een prima rijder, niets mis mee.

flupke3

Glock doet wel een blunder want wat moet hij met een nieuw onervaren team gaan doen :o
En vorig jaar verkondigde hij nog dat hij in 2010 kampioen ging worden...

F_A_Diaz

Citaat van: Burorri op 17 november 2009 - 17:31:19
Citaat van: F_A_Diaz op 17 november 2009 - 17:03:02
Sabbatical nemen? Ik denk dat hij niet weer terugkomt hoor als hij een jaar stopt, niet bij een topteam in ieder geval. Daar zijn genoeg betere gegadigden voor.
Ik weet het eigenlijk niet. Persoonlijk hoop ik van wel, maar als hij goed aanbod krijgt natuurlijk wel en ik denk dat Kimi nog steeds 1 van de 4 beste rijders is.

Die een salaris vraagt wat op gelijke hoogte staat met dat van ene Schumacher die 7-voudig WK is en 91 GP overwinningen heeft betaald.

Raikkonen moet even weer met beide benen op de grond komen. Het is een prima coureur maar hij staat zeker niet op zo'n eenzame hoogte dat een dergelijk salaris normaal is.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."