Man van de wedstrijd: China

Gestart door Folkert, 18 april 2010 - 10:56:44

« vorige - volgende »

Wie is de man van de wedstrijd?

Jenson Button
5 (21.7%)
Lewis Hamilton
6 (26.1%)
Nico Rosberg
1 (4.3%)
Fernando Alonso
4 (17.4%)
Robert Kubica
0 (0%)
Sebastian Vettel
0 (0%)
Vitro Petrov
4 (17.4%)
Mark Webber
0 (0%)
Filipe Massa
0 (0%)
Michael Schumacher
3 (13%)

Totaal aantal stemmen: 20

Folkert

You know the drill. Wie was volgens jou de beste vandaag?
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Alonso? Ik heb op hem gestemd, als Ferrari rijder heeft hij bij mij uiteraard een streepje voor. Maar hij heeft toch een mooie race gereden, niet? Ondanks die drive through toch voor concurrent Vettel, en wel enkele mooie dingen laten zien. Enige wat me niet zo goedgezind maakte was de toch wel erg smerige zet met massa bij de pitentry.

Niet tegenstaande mooie prestatie van Button, alweer is hij de geniepigerd die met de hoofdprijs gaat lopen, knap gedaan. En bovendien bovenaan het kampioenschap! Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht, ik dacht eerder aan Vettel of Alonso, maar overwinningen scoren wordt terug beloond, eindelijk!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

zeph

#2
Alonso was ijzersterk, maar ik kies toch voor Petrov omdat dit toch een onverwacht goede prestatie is. Button en Hamilton hebben natuurlijk ook uitstekend gereden (al vind ik een 25 sec penalty voor de laatste wel op z'n plaats).

Overigens is Petrov's voornaam Vitaly, niet Vitro.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2010 op 18 april 2010 - 11:09:57
Alonso? Ik heb op hem gestemd, als Ferrari rijder heeft hij bij mij uiteraard een streepje voor. Maar hij heeft toch een mooie race gereden, niet? Ondanks die drive through toch voor concurrent Vettel, en wel enkele mooie dingen laten zien. Enige wat me niet zo goedgezind maakte was de toch wel erg smerige zet met massa bij de pitentry.

Niet tegenstaande mooie prestatie van Button, alweer is hij de geniepigerd die met de hoofdprijs gaat lopen, knap gedaan. En bovendien bovenaan het kampioenschap! Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht, ik dacht eerder aan Vettel of Alonso, maar overwinningen scoren wordt terug beloond, eindelijk!
Alonso reed inderdaad zeer sterk, vooral als je zag hoe Massa toch veel meer moeite had. Had ook niets minder verwacht dat Massa vandaag zijn leidende positie zou verliezen. De actie op Massa....ik weet niet wat de regel daar eigenlijk is. Mag je inhalen in de pitingang? Maar Vettel en Hamilton zouden daar geen straf voor moeten krijgen.

Ik denk dat ik voor Hamilton ga. Ijzersterk gereden, mooi en veel mensen weer in gehaald. Soms net op het randje, maar dat vind ik nog altijd beter dan dat te netjes rijden.
Petrov reed ook zeer goed en pakte zeer overtuigend Schumacher. Rosberg, Kubica gewoon goed ook, Massa en Schumacher vielen wat tegen. Webber, beetje rare race weer. Begon goed, maar viel daarna weer wat terug.
Trotse vader van Rosalie(L)

_Makke_

Citaat van: Ferrari 2010 op 18 april 2010 - 11:09:57
Alonso? Ik heb op hem gestemd, als Ferrari rijder heeft hij bij mij uiteraard een streepje voor. Maar hij heeft toch een mooie race gereden, niet? Ondanks die drive through toch voor concurrent Vettel, en wel enkele mooie dingen laten zien. Enige wat me niet zo goedgezind maakte was de toch wel erg smerige zet met massa bij de pitentry.

Wow, hier spreekt jou Ferrari-hart toch net iets te veel denk ik. Alonso heeft zo'n 77(?)seconden cadeau gekregen bij die SC, anders was die een pak verder geëindigd. Al was Alonso wel overduidelijk beter dan Massa. Alonso heeft goed gereden, op die fout bij de start na, maar om hem als 'Man van de wedstrijd' te verkiezen? Mnee, daar denk ik anders over. Maar soit, ook mijn keuzes zijn niet altijd even objectief, zoals je hieronder misschien al wel zal merken.


Ikzelf vind het een moeilijke beslissing. Ik denk dat ik voor Button ga. Button en Rosberg maakten de goede keuze bij het eerste regen-window. Rosberg maakte wel een 'capitale' fout, waar Button van kon profiteren. Hamilton zorgde alweer voor de meeste actie op de baan.

Folkert

Button heeft wederom slim gereden. Moet ik toch wel toegeven dat hij daar wel goed in is. Hamilton heeft denk ik te veel van zijn banden gevraagd door dat inhalen. Denk ook niet dat het eerlijk is te zeggen nu dat Button conservatiever is met zijn banden. Die kon redelijk aan cruisen. Maar goed, enige smetje vind ik wel zijn actie bij de SC, vlak voor de herstart. Maar voor de rest vooral slim gereden. Reden waarom ik niet voor Button kies, is omdat hij wederom dankzij zijn keuzes wint en niet dankzij zijn rijstijl.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Voor mij was Petrov de groote verrassing, erg sterk in het verdedigen van zijn positie en haalt mooi even een Mercedes en een Red Bull in.
Daarnaast natuurlijk de Mclarens, waarvan ik Lewis de betere vind maar Jenson heeft de betere strategie gevolgt.

T.Nuvolari

Petrov. Voor het seizoen wist ik niet echt wat deze man in de F1 kwam zoeken, wat een vergissing. Voor mij de beste nieuweling tot nu toe.

Folkert

Kom er net achter dat ik de voor naam verkeerd heb. Het is Vitaly en niet Vitro.
Trotse vader van Rosalie(L)

meatball

Schumi hij is erin geslaagd om tijdens deze race ook nog zijn titel van regenmeester te verspelen.Voor mij dus man van de race op negatieve manier ,dat moet ook eens een keertje kunnen.Wat verlang ik terug naar de tijd dat hij met een gammele Ferrari regenrace's naar zijn hand wist te zetten en iedereen vernederde,nu is hij een nul in de regen.Het is over dus aub stop ermee nu er nog een beetje respect over is.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Enzo

Citaat van: meatball op 18 april 2010 - 21:04:34
Schumi hij is erin geslaagd om tijdens deze race ook nog zijn titel van regenmeester te verspelen.Voor mij dus man van de race op negatieve manier ,dat moet ook eens een keertje kunnen.Wat verlang ik terug naar de tijd dat hij met een gammele Ferrari regenrace's naar zijn hand wist te zetten en iedereen vernederde,nu is hij een nul in de regen.Het is over dus aub stop ermee nu er nog een beetje respect over is.

Ach man, je kan ook overdrijven!
Schumachers prestaties in het verleden worden er echt niet minder om als het nu even niet wil lukken.
Geef hem nog even de tijd, als het in de B-spec ook niet wil lukken en Rosberg wel, dan kan je er conclusies uit trekken.
Massa heeft ook een bijzonder slechte prestatie geleverd vandaag, daar ben je ook fan van is het niet?
Waarom hoor ik je daar niet over?

(als ik tussen je regels door lees zie ik dat je eigenlijk gewoon erg teleurgesteld bent over de stroeve start van Schumacher en het graag anders gezien had, is het niet?)

Supermariobros

Citaat van: Enzo op 18 april 2010 - 13:45:56
Voor mij was Petrov de groote verrassing, erg sterk in het verdedigen van zijn positie en haalt mooi even een Mercedes en een Red Bull in.
2

dami

voor mij was er maar één man van de race, nl Lewis Hamilton.
die zorgde tenminste voor aktie ::)