Renault semi exit?!

Gestart door Enzo, 22 oktober 2009 - 17:19:50

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Schumi 2009 op 05 november 2009 - 21:08:40
Diaz zegt toch ook totaal niets over dat Renault zou stoppen of niet, hij zegt gewoon dat ze hem niet aan zijn contract zullen houden als ze niet zouden racen. ;) Vergeet niet te lezen, zodat  je niet onnodig denkt dat er een rode lap voor je hangt ;)
Klopt, verkeerd gelezen. Was laat gister, inderdaad verkeerd gelezen.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Citaat van: Burorri op 05 november 2009 - 17:11:27
Citaat van: F_A_Diaz op 05 november 2009 - 16:56:40
Citaat van: bruintje op 04 november 2009 - 21:26:16
Mocht Renault stoppen, dan gaan ze hopelijk wel het contract van de Pool verbreken. Wel is het afwachten wat Kubica gaat doen.

Waarom zouden ze Kubica onder contract houden als ze geen auto hebben om hem in te zetten? Moet ie gaan schilderen in het huis van Ghosn?
Je gaf zelf al aan dat fabrieksteams zomaar de F1 verlaten, dat zou bij Renault ook kunnen gebeuren. Het is denk ik dan toch jammer dan voor Kubica, die wel een contract heeft, maar geen auto. Of iig geen renault.

Waarom zou Renault in godsnaam Kubica aan zijn contract willen houden als ze geen race team meer hebben? Ze willen hem dus graag een paar miljoen betalen om uit zijn neus te vreten?

CitaatWat trouwens ook weer terug komt op het plannen met stoppen, want contractueel hebben ze dus nog veel verplichtingen.

In alle contacten is gewoon opgenomen dat contracten vervallen wanneer het team stopt en er een afkoopsom betaald wordt. Afhankelijk van wat er geregeld is tussen de partijen bij de contractbesprekingen. Dat geldt voor ieder personeelslid.

Overigens denk je nu volgens mij ergens gelijk mee te hebben maar dan moet je toch echt die vorige discussie nog eens terug lezen.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 06 november 2009 - 10:20:44
Citaat van: Burorri op 05 november 2009 - 17:11:27
Citaat van: F_A_Diaz op 05 november 2009 - 16:56:40
Citaat van: bruintje op 04 november 2009 - 21:26:16
Mocht Renault stoppen, dan gaan ze hopelijk wel het contract van de Pool verbreken. Wel is het afwachten wat Kubica gaat doen.

Waarom zouden ze Kubica onder contract houden als ze geen auto hebben om hem in te zetten? Moet ie gaan schilderen in het huis van Ghosn?
Je gaf zelf al aan dat fabrieksteams zomaar de F1 verlaten, dat zou bij Renault ook kunnen gebeuren. Het is denk ik dan toch jammer dan voor Kubica, die wel een contract heeft, maar geen auto. Of iig geen renault.

Waarom zou Renault in godsnaam Kubica aan zijn contract willen houden als ze geen race team meer hebben? Ze willen hem dus graag een paar miljoen betalen om uit zijn neus te vreten?

CitaatWat trouwens ook weer terug komt op het plannen met stoppen, want contractueel hebben ze dus nog veel verplichtingen.

In alle contacten is gewoon opgenomen dat contracten vervallen wanneer het team stopt en er een afkoopsom betaald wordt. Afhankelijk van wat er geregeld is tussen de partijen bij de contractbesprekingen. Dat geldt voor ieder personeelslid.

Overigens denk je nu volgens mij ergens gelijk mee te hebben maar dan moet je toch echt die vorige discussie nog eens terug lezen.
Zoals ik al zei: verkeerd gelezen inderdaad. Je hebt daarin gelijk, het is onzin om hem dus te betalen en uit zijn neus te laten eten.

welke discussie bedoel je?
Trotse vader van Rosalie(L)