Man van de Wedstrijd: Brazilie

Gestart door Folkert, 18 oktober 2009 - 20:17:57

« vorige - volgende »

Wie is the Man

Mark Webber
2 (9.5%)
Robert Kubica
2 (9.5%)
Lewis Hamilton
5 (23.8%)
Sebastian Vettel
0 (0%)
Jenson Button
8 (38.1%)
Kimi Raikkonen
0 (0%)
Sebastian Buemi
0 (0%)
Rubens Barrichello
0 (0%)
Kamui Kobayashi
4 (19%)

Totaal aantal stemmen: 16

Folkert

You know the drill. Wie was de beste?
Trotse vader van Rosalie(L)


Bart VD

Citaat van: Jasper op 18 oktober 2009 - 20:19:29
Kobayashi.

Idem hier.  Ik weet niet of hij altijd even "clean" reed, maar hij ging er wel voor met de nodige ballen.  Hopelijk is dit geen eendagsvlieg.
This space for rent

KVDracer

Heb op Mark Webber gestemd. heeft een heel goede race gereden.

Folkert

Hamilton, Webber, Kobayasi, en Kubica zijn voor mij kans hebbers, allemaal dicht bij elkaar.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Jenson was degene die mij het meeste getoond heeft, Kobayashi verdient absoluut een vermelding, heeft zeker voor behoorlijk wat spektakel gezorgd. Webber en Kubica reden een mooie race, maar hebben ze iets getoond? Dat zou gewoon weer stemmen op de man met de snelste wagen zijn, er is in deze race veel meer getoond dan dat!

Citaat van: Burorri op 18 oktober 2009 - 20:41:29
Hamilton, Webber, Kobayasi, en Kubica zijn voor mij kans hebbers, allemaal dicht bij elkaar.
Waarom heb je Kobayashi dan niet in de poll staan? ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

#6
Citaat van: Schumi 2009 op 18 oktober 2009 - 21:03:55
Jenson was degene die mij het meeste getoond heeft, Kobayashi verdient absoluut een vermelding, heeft zeker voor behoorlijk wat spektakel gezorgd. Webber en Kubica reden een mooie race, maar hebben ze iets getoond? Dat zou gewoon weer stemmen op de man met de snelste wagen zijn, er is in deze race veel meer getoond dan dat!

Citaat van: Burorri op 18 oktober 2009 - 20:41:29
Hamilton, Webber, Kobayasi, en Kubica zijn voor mij kans hebbers, allemaal dicht bij elkaar.
Waarom heb je Kobayashi dan niet in de poll staan? ;)
Foutje :P
Was hem eigenlijk beetje vergeten en herinnerde me pas toen Jasper hem noemde. Bier sloeg iets harder in dan verwacht.

Hij staat er nu ook bij ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634


Eric

Button, heeft wat laten zien, dus voor mij man de race.
Kobayashi zeker niet slecht bezig

_Makke_

Voor mij Kobayashi. Al bij al zéér knappe prestatie! Wat mij betreft ging het tussen Hamilton (oké, had wel geluk met de strategie, maar toch) en Koba. Voor zijn  eerste race is dit echt wel knap.

sloggerke

In feite heeft "Jasper" de deur al ingesmeten... met klink en al.
Als je het oneens bent.. ken je niet van F1. sorry!
Kamui!!!!

Eric

Citaat van: sloggerke op 18 oktober 2009 - 22:45:17
In feite heeft "Jasper" de deur al ingesmeten... met klink en al.
Als je het oneens bent.. ken je niet van F1. sorry!
Kamui!!!!


ben ik effe blij dan dat niets afweet van het F1 ...  :o

EBX

Kamui Kobayashi natuurlijk, al is het maar voor zijn duidelijk statement

Ik ben hier en je zal rekening met mij moeten houden !

ALs 2e; Button voor een mooie race, die toont dat hij WK gewonnen en niet gekregen heeft

Nu heeft hij volgende week carte blanche om te tonen dat hij een waardig WK is niet enkel doordat Brawn een geniale wagen heeft gebouwd aan de start van het seizoen !

meatball

Button,mooie inhaalbewegingen en vrij agresieve race gereden,dat is wat men van en wk verwacht en het werd hoog tijd dat hij nog eens zoiets liet zien.
Kobayashi,ook zeker een vermelding waard zeker als je het vergelijkt met de vervangers van Massa.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

RadioActiveMan

Button, om de hier al vernoemde redenen.