GP van Abu Dhabi

Gestart door Doefie, 17 oktober 2009 - 13:03:55

« vorige - volgende »

RadioActiveMan

Of het nu gevaarlijk is of niet kan me eigenlijk weinig schelen, het is gewoon belachelijk.

WeezyAveli

Over een paar minuten begint de vrijetrainingen ben benieuwd :)

fawlty

de pitingang van spa lijkt me smaller, ALS er daar ene was dwarsgegaan bij de SC zouden de andere ook in file gestaan hebben...
dat is echt weer het belangrijkste zeker dit weekend...

Hamilton dus op 1 na eerste sessie. er valt veel in te halen volgens hem...
Ja sluw is die Hamilton

WeezyAveli

Ziet er goed uit voor Mclaren in de vrijdagtrainingen.

FP2:
http://www.imagenerd.com/uploads/capture-2nO46.png

robbert

tijdens de beide trainingen kon je zien, dat Ferrari het niet zal halen om de derde plek te pakken van mclaren. Punten zal heel moeilijk worden, en we krijgen een overwinning van mclaren.
Op naar volgend seizoen

_Makke_

Citaat van: robbert op 30 oktober 2009 - 17:47:06
tijdens de beide trainingen kon je zien, dat Ferrari het niet zal halen om de derde plek te pakken van mclaren. Punten zal heel moeilijk worden, en we krijgen een overwinning van mclaren.
Op naar volgend seizoen

Het zijn nog maar trainingen... Hoe kan je daar al echte conclusies uit gaan trekken.. Ik verwacht dat Ferrari het wel goed zal doen, ze beschikken net als McLaren over KERS.

Voor de rest is Trulli maar een rare opdonder. Die vind dus nog steeds dat Sutil in de fout ging... Gekke Italiaan dat hij is.

robbert

Citaat van: Makke op 30 oktober 2009 - 19:29:45
Citaat van: robbert op 30 oktober 2009 - 17:47:06
tijdens de beide trainingen kon je zien, dat Ferrari het niet zal halen om de derde plek te pakken van mclaren. Punten zal heel moeilijk worden, en we krijgen een overwinning van mclaren.
Op naar volgend seizoen

Het zijn nog maar trainingen... Hoe kan je daar al echte conclusies uit gaan trekken.. Ik verwacht dat Ferrari het wel goed zal doen, ze beschikken net als McLaren over KERS.

Voor de rest is Trulli maar een rare opdonder. Die vind dus nog steeds dat Sutil in de fout ging... Gekke Italiaan dat hij is.

haha, ja met zijn foto's, net een klein kind. Ik heb foto's en gij niet nananana ;D

WeezyAveli

Hamilton! geweldig.

Domineert alledrie de sessie van de qualis, bijna 7tienden sneller dan P2 lijkt bijna op Schumacher/Senna.
Ben toch wel erg benieuwd naar de gewichten, Vettel keek zelf ook niet erg blij.

http://i38.tinypic.com/vwzl7s.jpg

Folkert

Citaat van: WeezyAveli op 31 oktober 2009 - 15:24:37
Hamilton! geweldig.

Domineert alledrie de sessie van de qualis, bijna 7tienden sneller dan P2 lijkt bijna op Schumacher/Senna.
Ben toch wel erg benieuwd naar de gewichten, Vettel keek zelf ook niet erg blij.

http://i38.tinypic.com/vwzl7s.jpg
Alle jezus inderdaad, wat een tijd. Dacht misschien net met 2 tiende of zo, maar dit was gewoon bijna 7 tiende. Ben benieuwd hoelicht hij is. Maar zou ook nog wel eens mee kunnen vallen. Daarvoor reed hij toch niet zo heel veel sneller.
Gaat mooie afsluiter voor Hamilton worden denk ik.
Trotse vader van Rosalie(L)

WeezyAveli

#54
Gewichten:


Hamilton maar een kilo of 4/5 lichter.

En 1 ronde op dit circuit is ongeveer 2.5kg.

Folkert

Super rondjes van Vettel en Hamilton dus.
Trotse vader van Rosalie(L)

WeezyAveli

#56
Vooral Hamilton, bijna 8tienden verschil met maar een 5kg zwaardere wagen dan Vettel en zelfs meer tov de Brawns en Webber is vrij veel.


Pitlane Fanatic.

Hamilton wint 7 tienden in Sector2, KERS zou daar een verbetering opleveren van maximaal 4tienden.

Ferrari 2010

Citaat van: robbert op 29 oktober 2009 - 18:36:58
tis mss een beetje overdreven, maar stel tijdens de SC , de meeste komen binnen, en er gaat iemand weer buiten en hij valt stil in die tunnel, wat gaat er dan gebeuren???,
Het is meer dan een beetje overdreven. Er passen vier F1's naast elkaar in die pitexit, wie er dan niet langs kan is niet F1 waardig hoor ::) Die pitexit is echt niet smaller dan de gemiddelde pitexit, waar maken jullie je toch druk om? En hij is ook niet slechter bereikbaar ofzo hoor. Zolang het circuit uitgerust is met degelijk materiaal, is er hier echt geen enkel probleem. En dat ze zo professioneel zijn om degelijke kraantjes aangekocht te hebben, mogen we wel vanuit gaan zeker? Dat zou toch wel mogen voor een circuit dat een miljard euro heeft gekost!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

obiyashi gaat punten pakken. jaamer van lewis.
Trotse vader van Rosalie(L)

WeezyAveli

#59
Bah weer een saaie race afgezien van de laatste 2rondjes, had gehoopt op een gevecht tussen Vettel en Hamilton.
Wat een saai seizoen op naar 2010!