GP van Brazilië

Gestart door Supermariobros, 11 oktober 2009 - 09:08:39

« vorige - volgende »

Tim C

Citaat van: Burorri op 11 oktober 2009 - 22:38:08
Omdat hij toch al wist dat hij voor Massa zou komen.
Gee wiz Einstein, waarom zou dat zijn? Waarom zou Massa dan en de volgende dagen blijven herhalen dat hij het team en Kimi heeft geholpen. Waarom zou Kimi weten dat Massa niet zou komen? Waarom zou (heel de wereld-1) zeggen: weet je, volgens mij gaat die Massa die GP niet winnen als Kimi de titel kan pakken? Waarom? ::)

Waarom reageer ik nog op die onzin? Je punt willen bewijzen door uit de hoogte de andere z'n punt te bewijzen.  ::)

Niels_

Citaat van: 0634 op 11 oktober 2009 - 19:28:46
Citaat van: Schumi 2009 op 11 oktober 2009 - 16:02:30
Citaat van: 0634 op 11 oktober 2009 - 15:30:06
Massa heeft die GP inderdaad al talloze keren gewonnen ???
Toch al 2 keer als ik me niet vergis, in zen eerste jaar bij Ferrari en verleden jaar. Of vergis ik me?
Oei, inderdaad. Die was ik vergeten... :-[

Daarmee won hij hem al net zo vaak als Senna, Fittipaldi en Piquet ieder deden...


Maar Massa kan zijn aantal nog wel wat omhoog halen, dat zie ik die anderen niet doen. ;) In principe had Massa ook 3x een wagen om te winnen en had hij ook moeten winnen. Maar over 2007 is hierboven al genoeg geschreven. :P

flupke3

Ik denk wel dat het nie bij ferrari zal zijn dan ???
15 jaar hebben ze nu al minstens 1 gp gewonnen en dat gaat
niet blijven duren.Met Alonso volgend jaar zou het team sterker
moeten worden maar je zit ook met nieuwe regels zoals het bijtanken verbod.

Folkert

Citaat van: Tim op 11 oktober 2009 - 23:18:50
Citaat van: Burorri op 11 oktober 2009 - 22:38:08
Omdat hij toch al wist dat hij voor Massa zou komen.
Gee wiz Einstein, waarom zou dat zijn? Waarom zou Massa dan en de volgende dagen blijven herhalen dat hij het team en Kimi heeft geholpen. Waarom zou Kimi weten dat Massa niet zou komen? Waarom zou (heel de wereld-1) zeggen: weet je, volgens mij gaat die Massa die GP niet winnen als Kimi de titel kan pakken? Waarom? ::)

Waarom reageer ik nog op die onzin? Je punt willen bewijzen door uit de hoogte de andere z'n punt te bewijzen.  ::)
Dat ontken ik ook nergens. Ik zeg alleen dat de race er anders had uitgezien als Massa en Kimi beiden mochten racen. Het is allemaal speculatie, want de omstandigheden waren van te voren al vastgesteld en de winnaar was al bekent in elke situatie. Niet een echte race in mijn ogen dus, die dus heel anders had kunnen verlopen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Tim C

Ik ga je het ergste antwoord geven dat jij kan krijgen:

Whatever!

Folkert

Anyway, OT:
Hoe goed zijn de auto's in Brazilie? Dit hele jaar wisseld alles maar beetje af en ene keer is de ene auto het snelst, dan weer de andere auto. Brawn gaf aan dat ze podium hadden kunnen halen in Japan.
Als dat werkelijk zo is, dan word Buttons kans op de titel wel groter. Maar goed, strategisch heb ik soms het idee dat ze het wat laten afweten. Enige wat Vettel kan doen is winnen en winnen. Zou mooi zijn voor het WK als Button buiten de punten eindigd en Rubens  hoogstens 4de ofzo.
Trotse vader van Rosalie(L)

flupke3

Je kan zeggen dat Button de titel de titel nog moeilijk kan ontlopen
met 14 punten voorsprong of je kan zeggen dat hij al maanden teleursteld
en de druk teveel zal worden.De kans is kleiner dat Rubens of Vettel meer dan 14
punten nog goedmaken lijkt me .

robbert

Citaat van: flupke3 op 13 oktober 2009 - 20:48:56
Je kan zeggen dat Button de titel de titel nog moeilijk kan ontlopen
met 14 punten voorsprong of je kan zeggen dat hij al maanden teleursteld
en de druk teveel zal worden.De kans is kleiner dat Rubens of Vettel meer dan 14
punten nog goedmaken lijkt me .
ik dacht dat toen ook 2jaar geleden met hamilton en raikkonen

flupke3

Ze maken natuurlijk alle 3 nog kans om kampioen te worden
maar de kans is gewoon veel kleiner dat het Vettel of Rubens is
dat is de realiteit.

robbert

de trainingen zijn gedaan, en een een snelste tijd voor alonso. De brawns doen ook weer goed mee. Maar ik denk dat Ferrari verlangt naar het einde van het seizoen, want 17de en laatste tijd voor beide ferrari's kan echt niet meer. En raikkonen wil dus het podium halen, dan zal hij toch wel heel goed zijn best moeten doen. Wordt moeilijk voor punten, maar je weet nooit wat de kwalificaties geven, laten we hopen

Folkert

Citaat van: robbert op 17 oktober 2009 - 00:10:42
de trainingen zijn gedaan, en een een snelste tijd voor alonso. De brawns doen ook weer goed mee. Maar ik denk dat Ferrari verlangt naar het einde van het seizoen, want 17de en laatste tijd voor beide ferrari's kan echt niet meer. En raikkonen wil dus het podium halen, dan zal hij toch wel heel goed zijn best moeten doen. Wordt moeilijk voor punten, maar je weet nooit wat de kwalificaties geven, laten we hopen
uit mijn hoofd is Kimi laatste paar races vaak onderaan te vinden in de VT's en komt hij in de kwalificatie toch iets omhoog. Maar veel verwacht ik er niet meer van. Word moeilijk voor Ferrari om Mclaren te verslaan.

Denk dat de titel nog niet word beslist in Brazilie. Denk dat Vettel gaat winnen, met Hamilton achter hem en Webber p3 ofzo.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

Citaat van: Burorri op 17 oktober 2009 - 02:12:09
Citaat van: robbert op 17 oktober 2009 - 00:10:42
de trainingen zijn gedaan, en een een snelste tijd voor alonso. De brawns doen ook weer goed mee. Maar ik denk dat Ferrari verlangt naar het einde van het seizoen, want 17de en laatste tijd voor beide ferrari's kan echt niet meer. En raikkonen wil dus het podium halen, dan zal hij toch wel heel goed zijn best moeten doen. Wordt moeilijk voor punten, maar je weet nooit wat de kwalificaties geven, laten we hopen

Denk dat de titel nog niet word beslist in Brazilie. Denk dat Vettel gaat winnen, met Hamilton achter hem en Webber p3 ofzo.
ja dat hoop ik toch. De titel mag gerust naar Vettel gaan

WeezyAveli

#27
Regen tijdens de Kwalificatie, kan leuk worden. Fisichella ligt er iig al uit rodevlag situatie en tijd gestopt tot beter weer.



Vettel, Kovalainen en Hamilton eruit in Q1 door de regen.

KVDracer

Vettel en Hmailton uit in Q1. Kan morgen  interessant worden. Welk weer geven ze voor morgen?

WeezyAveli

#29
Wat een gekke quali hebben we.

Morgen weer een kans op regen voorspeld al zeggen sommigen droog, al hoop ik zelf droog.

Hoop morgen op een aggresieve race van Hamilton en Vettel met veel inhaalpogingen en dat Button/Barrichello uitvalt. :D
De maccas en Vettel zouden op een droogweer set-up(minder downforce) staan hoor ik hier en daar.

Blijkbaar gokken sommigen op een regenrace en andere op droogweer.
Lewis net bevestigd dat hij op een dry-setup reed.

Liuzzi gecrasht redflagged, vraag me af of de quali niet gecanceled wordt we zijn nu in Q2 maar het zou nu eigenlijk afgelopen moeten zijn.
"Q2 restart delayed until conditions improve" dit wordt een lange kwalificatie denk ik :P

Kimi zoekt naar z'n Magnums.