GP van Brazilië

Gestart door Supermariobros, 11 oktober 2009 - 09:08:39

« vorige - volgende »

Supermariobros

Het Formule 1- circus trekt naar Zuid-Amerika voor de op één na laatste race van het seizoen. Kampioenschapsleider Button heeft aan een podiumplaats genoeg om zijn eerste wereldtitel te pakken? Slaagt hij daarin? Kan Barrichello winnen in zijn thuisland? Wat kan Vettel nog?

Genoeg vragen en stof om te discussiëren. Shoot!

scho0634

In ieder geval gaat deze race gereden worden zonder zijn smaakmaker van vorig seizoen.

Timo Glock is nog geblesseerd en wordt vervangen door Kobayashi.


gloudiesaurus

Mmm Kobayashi zonder ervaring, zal niet makkelijk worden!

Zou leuk zijn voor Barrichello als hij hier kan winnen... kan hij daarna gelijk stoppen? ;) Maar op die thuisrace in Brazilië zit toch een soort vloek. Senna won er ook maar met moeite....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

RadioActiveMan

Kobayashi, weer zo'n japanner met te weinig talent. Spijtig maar in geval van Toyota begrijpbaar zeker.

Ferrari 2010

Citaat van: gloudiesaurus op 11 oktober 2009 - 12:12:01
Mmm Kobayashi zonder ervaring, zal niet makkelijk worden!

Zou leuk zijn voor Barrichello als hij hier kan winnen... kan hij daarna gelijk stoppen? ;) Maar op die thuisrace in Brazilië zit toch een soort vloek. Senna won er ook maar met moeite....
Voor Massa was het anders geen probleem ;) Ik gun het Rubens wel er nu te winnen. En dan recht naar de titel, die verdient hij even hard als Button, die de laatste tijd maar matig presteerd. Ook Vettel gun ik de titel wel.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Massa heeft die GP inderdaad al talloze keren gewonnen ???

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 11 oktober 2009 - 15:30:06
Massa heeft die GP inderdaad al talloze keren gewonnen ???
Toch al 2 keer als ik me niet vergis, in zen eerste jaar bij Ferrari en verleden jaar. Of vergis ik me?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

KVDracer

Citaat van: Schumi 2009 op 11 oktober 2009 - 16:02:30
Citaat van: 0634 op 11 oktober 2009 - 15:30:06
Massa heeft die GP inderdaad al talloze keren gewonnen ???
Toch al 2 keer als ik me niet vergis, in zen eerste jaar bij Ferrari en verleden jaar. Of vergis ik me?
Dit klopt, hij heeft die beide keren gewonnen. Maar Rubens heeft er nog nooit echt geluk gehad. Ik herinner me dat hij er eens aan de leiding reed bij Ferrari als hij plots stilviel op het circuit. Ik hoop dat ze hier het kampioenschap nog niet gaan beslissen en dat we hem in abu dhabi gaan beslissen.

Tim C

En Massa zou normaal ook de GP in 2007 gewonnen hebben, mocht hij niet "gepakt" zijn door Raikkonen tijdens de pitstops...

Folkert

Citaat van: Tim op 11 oktober 2009 - 17:29:06
En Massa zou normaal ook de GP in 2007 gewonnen hebben, mocht hij niet "gepakt" zijn door Raikkonen tijdens de pitstops...
Allemaal Speculatie. Hij had er wel kans op, maar Kimi reed misschien ook met de gedachte al dat hij toch voor Massa zou komen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Tim C

#10
Moet ik nu echt, echt, echt, echt de persconferentie achteraf erbij nemen?

CitaatFor sure, I feel very happy for the team, for Kimi. Unfortunately, I wanted to win the race in Brazil but I'm happy to help the team to win the championships.
Felipe Massa

Citaatthat was a crucial moment but like I said, we had it planned, we knew what we wanted to do as a team. We had a clear picture of that, so we were not really racing against each other, so a big thanks to the team, a big thanks to Felipe.
Kimi Raikkonen over de pitstop.

Vermoeiend. Echt.

scho0634

Citaat van: Schumi 2009 op 11 oktober 2009 - 16:02:30
Citaat van: 0634 op 11 oktober 2009 - 15:30:06
Massa heeft die GP inderdaad al talloze keren gewonnen ???
Toch al 2 keer als ik me niet vergis, in zen eerste jaar bij Ferrari en verleden jaar. Of vergis ik me?
Oei, inderdaad. Die was ik vergeten... :-[

Daarmee won hij hem al net zo vaak als Senna, Fittipaldi en Piquet ieder deden...


flupke3

Button hoeft toch trouwens niet eens te finischen om kampioen te worden?
Als Rubens niet minstens 2 e wordt is het voor hem al gedaan ook al pakt button geen punten.
De druk moet vooral bij Rubens liggen want dit circuit is bekend terein en de laaste gp wordt voor
iedereen toch wennen.Maar voor jenson  wordt het ook zwaar want hij moet  toch wel de job klaren
na een moeilijke periode!

Folkert

Citaat van: Tim op 11 oktober 2009 - 18:56:04
Moet ik nu echt, echt, echt, echt de persconferentie achteraf erbij nemen?

CitaatFor sure, I feel very happy for the team, for Kimi. Unfortunately, I wanted to win the race in Brazil but I'm happy to help the team to win the championships.
Felipe Massa

Citaatthat was a crucial moment but like I said, we had it planned, we knew what we wanted to do as a team. We had a clear picture of that, so we were not really racing against each other, so a big thanks to the team, a big thanks to Felipe.
Kimi Raikkonen over de pitstop.

Vermoeiend. Echt.
Allemaal leuk en aardig en dat ontken ik ook helemaal niet. En zoals in je eigen quote staat. (zie dik gedrukte) Ik zeg alleen dat Kimi waarschijnlijk niet eens vol ging omdat hij toch al wist dat hij voor Massa zou komen.

Wat ik dus wil zeggen: Hoe had de race er uit gezien als ze allebei om de titel hadden gestreden.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

Citaat van: flupke3 op 11 oktober 2009 - 21:29:14
Button hoeft toch trouwens niet eens te finischen om kampioen te worden?
Als Rubens niet minstens 2 e wordt is het voor hem al gedaan ook al pakt button geen punten.
De druk moet vooral bij Rubens liggen want dit circuit is bekend terein en de laaste gp wordt voor
iedereen toch wennen.Maar voor jenson  wordt het ook zwaar want hij moet  toch wel de job klaren
na een moeilijke periode!

Je vergeet Vettel ook nog zeker