GP van Brazilië

Gestart door Supermariobros, 11 oktober 2009 - 09:08:39

« vorige - volgende »

KVDracer

Kimi zijn banden zullen goed opgewarmd geweest zijn in de pits

WeezyAveli

#61
Idd  ;D

Interessante start v/d race ik hoop op meer.

Wanneer gaat die SC er nu in? zeker totdat het begint met regenen.

Kimi:
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/urheilu/formulakuvat/kilpailut/2009/816718.jpg

KVDracer

#62
Het begint er goed uit te zien voor Button. Ik hoop dat hij hier wereldkampioen wordt. Hij heeft in zijn carriere nog nooit zoveel ingehaald als deze race, als dit maar goed afloopt.
Kobayashi mogen ze wel eens ter orde roepen. Zo iemand afblokken is niet echt toegelaten in F1.

WeezyAveli

Citaat van: KVDracer op 18 oktober 2009 - 18:41:12
Het begint er goed uit te zien voor Button. Ik hoop dat hij hier wereldkampioen wordt. Hij heeft in zijn carriere nog nooit zoveel ingehaald als deze race, als dit maar goed afloopt.
Kobayashi mogen ze wel eens ter orde roepen. Zo iemand afblokken is niet echt toegelaten in F1.

Mwah ik wil hem eerst een Hamilton/Vettel/Raikkonen zien inhalen.

Wat Kobayasji deed is hetzelfde wat Webber deed bij Raikkonen.

KVDracer

Citaat van: WeezyAveli op 18 oktober 2009 - 18:55:13
Citaat van: KVDracer op 18 oktober 2009 - 18:41:12
Het begint er goed uit te zien voor Button. Ik hoop dat hij hier wereldkampioen wordt. Hij heeft in zijn carriere nog nooit zoveel ingehaald als deze race, als dit maar goed afloopt.
Kobayashi mogen ze wel eens ter orde roepen. Zo iemand afblokken is niet echt toegelaten in F1.

Mwah ik wil hem eerst een Hamilton/Vettel/Raikkonen zien inhalen.

Wat Kobayasji deed is hetzelfde wat Webber deed bij Raikkonen.

Hamilton en Raikkonen zal hij moeilijk kunnen inhalen door hun kers systeem.

Folkert

Button op weg naar zijn eerste titel. Hij heeft sterk gereden vandaag, maar toch, zie liever Vettel of Rubens. Button heeft mij teleur gesteld laaste paar races.
Trotse vader van Rosalie(L)

KVDracer

Citaat van: Burorri op 18 oktober 2009 - 19:16:08
Button op weg naar zijn eerste titel. Hij heeft sterk gereden vandaag, maar toch, zie liever Vettel of Rubens. Button heeft mij teleur gesteld laaste paar races.
De laatste paar races heeft Button teleurgesteld, dat is volledig waar. Maar de in de eerste zeven races heeft Button er zeven gewonnen en Barrichello geen enkele. Dus, in mijn ogen heeft hij toen teleurgesteld en is Button een waardig wereldkampioen. Hij heeft 6 races gewonnen, Vettel 3 en Rubens 2. Met Ecclestone zijn medaille systeem was Button al heel lang kampioen.

Folkert

Citaat van: KVDracer op 18 oktober 2009 - 19:25:13
Citaat van: Burorri op 18 oktober 2009 - 19:16:08
Button op weg naar zijn eerste titel. Hij heeft sterk gereden vandaag, maar toch, zie liever Vettel of Rubens. Button heeft mij teleur gesteld laaste paar races.
De laatste paar races heeft Button teleurgesteld, dat is volledig waar. Maar de in de eerste zeven races heeft Button er zeven gewonnen en Barrichello geen enkele. Dus, in mijn ogen heeft hij toen teleurgesteld en is Button een waardig wereldkampioen. Hij heeft 6 races gewonnen, Vettel 3 en Rubens 2. Met Ecclestone zijn medaille systeem was Button al heel lang kampioen.
Daarom is dat systeem in mijn ogen ook crap ;). Maar daar heb je gelijk in. Maar van Rubens had ik nooit echt een hoge dunk. Net zoals Button, nooit echt gecharmeerd van hem geweest. Hoewel hij vandaag zeer sterk rijd.

Hamilton rijd een snaar strakke wedstrijd, voor mij de man van de wedstrijd.
Trotse vader van Rosalie(L)

KVDracer

Het probleem bij Button is dat hij geen sensatie rijder is. Hij zal geen inhaalmanoeuvres doen wanneer hij dit niet nodig acht. Maar Alonso gaat ook geen risico's nemen wanneer hij in gevecht is voor het wereldkampioenschap, net als Hamilton. Button heeft de laatste jaren alleen pech gehad met het materiaal dat hij kreeg. als hij in Abu Dhabi wint, gaan de meeste zeggen dat hij toch een waardig kampioen is.

WeezyAveli

Gerecycled bokalen  ;D

Dit was dus het seizoen 2009...

KVDracer

Ik vond het eigenlijk een goed seizoen. Verschillende winnaars, Button die naar het einde toe wegzinkte, het was een tof seizoen, naar mijn mening.

zeph

Button gefeliciteerd! Ik ben geen fan, maar niemand kan zeggen dat hij het niet verdiend heeft. En een ijzersterke race van Webber!

meatball

Citaat van: KVDracer op 18 oktober 2009 - 19:48:28
Ik vond het eigenlijk een goed seizoen. Verschillende winnaars, Button die naar het einde toe wegzinkte, het was een tof seizoen, naar mijn mening.
Verschillende winnaars wel maar ook veel saaie race's,dit was nog eens f1 zoals het moet,inhalen en racen met het mes tussen de tanden.Daarom moeten er verschillende racecircuits gewoon de prullenmand in Singapore en Valencia op kop.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

WeezyAveli

Citaat van: KVDracer op 18 oktober 2009 - 19:48:28
Ik vond het eigenlijk een goed seizoen. Verschillende winnaars, Button die naar het einde toe wegzinkte, het was een tof seizoen, naar mijn mening.

Miss wel verschillende winnaars, maar de meeste races waren idd erg saai.
Mclaren neemt de 3e plaats over van Ferrari in WCC.

KVDracer

Citaat van: WeezyAveli op 18 oktober 2009 - 20:00:08
Citaat van: KVDracer op 18 oktober 2009 - 19:48:28
Ik vond het eigenlijk een goed seizoen. Verschillende winnaars, Button die naar het einde toe wegzinkte, het was een tof seizoen, naar mijn mening.

Miss wel verschillende winnaars, maar de meeste races waren idd erg saai.
Mclaren neemt de 3e plaats over van Ferrari in WCC.

We hebben ieder jaar saaie races. De eerste paar races waren heel interessant, denk maar aan de regenrace in Maleisië die halverwege afgevlagd geweest is. Maar halverwege is het saai geworden. Zeker door de nieuwe circuits.