einde van f1 uitzendingen???

Gestart door robbert, 05 oktober 2009 - 22:35:31

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Graag niet reageren in de vorm "van deze post is overbodig"... naar mijn mening is bijna geen enkele post overbodig. Als iemand iets vraagt kan er ook normaal antwoord worden gegeven!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tim C

En als je ook niet te pas en te onpas de optie "meld dit bericht" zou kunnen gebruiken dan is mijn mailbox u voor altijd dankbaar...

FerrariMan

Citaat van: Tim op 09 februari 2010 - 19:29:30
En als je ook niet te pas en te onpas de optie "meld dit bericht" zou kunnen gebruiken dan is mijn mailbox u voor altijd dankbaar...
Klopt, ik zie niets verkeerd dus ik snap al die meldingen ook niet.

Enzo

YES, RTLGP heeft toch de uitzendrechten weten te bemachtigen, een contract voor 3 jaar is afgesloten.
Waarschijnlijk zal ik het gewoon via BBC blijven volgen, maar een leuke bijkomstigheid is dat RTL de races online gaat zetten bij programma gemist.
Met andere woorden je hoeft nooit een race te missen, te downloaden of op te nemen. We moeten nog maar zien of het de gehele race is zonder knip en plakwerk, maar ik ben enthousiast.

Folkert

Citaat van: Enzo op 19 februari 2010 - 13:28:56
YES, RTLGP heeft toch de uitzendrechten weten te bemachtigen, een contract voor 3 jaar is afgesloten.
Waarschijnlijk zal ik het gewoon via BBC blijven volgen, maar een leuke bijkomstigheid is dat RTL de races online gaat zetten bij programma gemist.
Met andere woorden je hoeft nooit een race te missen, te downloaden of op te nemen. We moeten nog maar zien of het de gehele race is zonder knip en plakwerk, maar ik ben enthousiast.
Mmmm, ik iets minder. Die reclames vond en vind ik nog steeds erg irritant.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Als je me post goed had gelezen begreep je dat ik enthousiast was over de mogelijkheid een herhaling te kunnen zien en niet zozeer over het feit dat ze het op TV gaan uitzenden... ;)

Folkert

Citaat van: Enzo op 19 februari 2010 - 18:21:35
Als je me post goed had gelezen begreep je dat ik enthousiast was over de mogelijkheid een herhaling te kunnen zien en niet zozeer over het feit dat ze het op TV gaan uitzenden... ;)
Ik was inderdaad iets te snel met antwoorden. Die bijkomstigheid is inderdaad leuk, al vraag ik mij ook af hoe ze dat gaan doen: gehele race of highlights.
Ik hoop dat ze wel iets doen aan hun reclame blokken, want dat is waar ik op doelde in eerste instantie :P.
Trotse vader van Rosalie(L)

tune

To finish first, first you need to finish

RadioActiveMan

Staat nog niet vast, de raad van bestuur moet hierover nog stemmen. De eerste berichten hierover zijn dat die raad het helemaal niet eens is met de voorgestelde besparingen.
Er wordt teveel gesnoeid in het sport aanbod vinden ze. Ze spreken dan wel vooral over het voetbal en het wielrennen. Ik kan wel begrijpen dat Formule 1 op de Vlaamse televisie niet noodzakelijk is voor de zenders, met gemiddeld 120.000 kijkers is het marktaandeel veel te klein voor de kosten.

Ferrari 2010

Citaat van: Marc_Vl op 17 maart 2010 - 13:37:39
Staat nog niet vast, de raad van bestuur moet hierover nog stemmen. De eerste berichten hierover zijn dat die raad het helemaal niet eens is met de voorgestelde besparingen.
Er wordt teveel gesnoeid in het sport aanbod vinden ze. Ze spreken dan wel vooral over het voetbal en het wielrennen. Ik kan wel begrijpen dat Formule 1 op de Vlaamse televisie niet noodzakelijk is voor de zenders, met gemiddeld 120.000 kijkers is het marktaandeel veel te klein voor de kosten.
Vooral de kosten zijn inderdaad buitensporig. Ik vraag me echter af of het voetbal en het wielrennen meer kijkers heeft. Akkoord wielrennen op zondag en de Tour, maar zelfs daar kijkt het merendeel waarschijnlijk enkel het laatste (half-) uur. Voetbal? Ik ken de kijkcijfers niet, maar ik denk niet dat die honderdduizenden kijkers halen 's avonds om 11h
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

RadioActiveMan

Sportweekend haalt gemiddeld 1.000.000 kijkers (vooral voetbal en wielrennen)
Gemiddelde match van de CL haal tussen de 500.000 en 250.000 kijkers
Tirreno adriatico vorige week gemiddeld 620.00 kijkers
Parijs Nice, ook vorige week gemiddeld 450.00 kijkers

Dat zijn maar enkele cijfers die je in de kijkcijfer lijsten terug vindt. De rechten voor deze sporten kosten minder, ze krijgen er meer voor en trekken een pak meer kijkers.
Mijn rekening zou ook snel gemaakt zijn.  8)


flupke3

Hoeveel moeten ze eigenlijk betalen voor uit te zenden?

Tim C

Denk dat de gemiddelde Vlaamse F1 fan raar gaat opkijken binnenkort...

Ferrari 2010

Citaat van: Tim op 25 maart 2010 - 13:35:18
Denk dat de gemiddelde Vlaamse F1 fan raar gaat opkijken binnenkort...
En wat weet jij dat wij nog niet weten? Gaat F1Pits de rechten kopen ofzo? ;D ;)
Waar ik raar van zou opkijken is dat Exqi ze zou opkopen. Exqi is de laatste tijd veel geld aan het steken in sport (en naamsbekendheid) lijkt me, dus dat zou nog kunnen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

sven bettio

Ik kijk al sinds vorig jaar op de BBC.  Elke kwalificatie wordt er uitgezonden.  Voor elke kwalificatie en wedstrijd heb je ook nog eens een uur bespreking en nieuws door insiders EN ook GEEN reclame.  Beter kan toch niet