einde van f1 uitzendingen???

Gestart door robbert, 05 oktober 2009 - 22:35:31

« vorige - volgende »

robbert

Citaat van: Scuderia91 op 12 oktober 2009 - 02:31:27
Het kan nog altijd zijn dat 2BE investeert in de F1. Buiten de Champions League hebben ze daar ook niks van sport, nu ook al 2 jaar de Superprestige veldrijden bij VT4 zit.

ja, dus op die zenders moeten we ook niet veel rekenen. Toch op vt4 niet, want dat veldrijden valt toch op hetzelfde tijdstip ongeveer. En 2be heeft vroeger de f1 laten schieten, waarom weet ik ook niet

_Makke_

Citaat van: robbert op 12 oktober 2009 - 07:27:58
Citaat van: Scuderia91 op 12 oktober 2009 - 02:31:27
Het kan nog altijd zijn dat 2BE investeert in de F1. Buiten de Champions League hebben ze daar ook niks van sport, nu ook al 2 jaar de Superprestige veldrijden bij VT4 zit.

ja, dus op die zenders moeten we ook niet veel rekenen. Toch op vt4 niet, want dat veldrijden valt toch op hetzelfde tijdstip ongeveer. En 2be heeft vroeger de f1 laten schieten, waarom weet ik ook niet

Als Sporza de F1 laat voor wat het is zullen we inderdaad naar VT4 en 2BE moeten kijken. Ik zie ze er alle 2 wel voor gaan. Ze spreken beiden dezelfde doelgroep aan, en F1 zou volgens mij voor hun een meerwaarde kunnen betekenen. Dat VT4 de superprestige uitzend hoeft helemaal geen bezwaar te zijn. Het is lang niet elke week een superprestige. Integendeel zelfs, de kans dat beiden gelijktijdig uitgezonden worden is zéér klein. Daarenboven kan VT4 er voor zorgen dat een superprestige veldrit later van start gaat of op een andere dag doorgaat. Als het echt niet anders kan kunnen ze eventueel het veldrijden uitzenden op VijfTV en de F1 op VT4.

Toyoda

2BE heeft de F1 niet laten schieten. Sporza heeft meer geboden toen. gewoon om 2BE een hak te zetten.
Ik pleit al jaren om de F1 naar een zender te laten gaan die er wel intresse in heeft.
Het mag heel duidelijk zijn dat ze bij sporza er zo goed als niks om geven met hun tennis reporters die niet eens ter plekke zijn.
The only thing that gets me out of bed is a good nap!

_Makke_

Citaat van: Toyoda op 12 oktober 2009 - 15:28:30
2BE heeft de F1 niet laten schieten. Sporza heeft meer geboden toen. gewoon om 2BE een hak te zetten.
Ik pleit al jaren om de F1 naar een zender te laten gaan die er wel intresse in heeft.
Het mag heel duidelijk zijn dat ze bij sporza er zo goed als niks om geven met hun tennis reporters die niet eens ter plekke zijn.


Mja, bij tennis is dat ook helemaal niet nodig. Ik zie niet echt in wat dat met F1 te maken heeft.  ???

Ferrari 2010

Citaat van: Toyoda op 12 oktober 2009 - 15:28:30
2BE heeft de F1 niet laten schieten. Sporza heeft meer geboden toen. gewoon om 2BE een hak te zetten.
Ik pleit al jaren om de F1 naar een zender te laten gaan die er wel intresse in heeft.
Het mag heel duidelijk zijn dat ze bij sporza er zo goed als niks om geven met hun tennis reporters die niet eens ter plekke zijn.

Voor zover ik het me herinner had Kanaal 2 geen interesse meer in de dure F1 rechten en heeft Sporza ze dan maar (gedeeltelijk) gekocht.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

robbert

dus dat is hetzelfde dat er nu gebeurt bij sporza. Ik zie VT4 toch ook niet de f1 rechten kopen hoor, maar laten we hopen of we kijken naar rtbf, als die dan nog f1 uitzenden

Eric

2Be of VT4...lang leve de reclame dan....daar zit ik ook niet op te wachten. Ik hou het op BBC, weet ik tenminste dat ik kwaliteit zie

Jasper

Citaat van: Makke op 12 oktober 2009 - 15:56:30
Citaat van: Toyoda op 12 oktober 2009 - 15:28:30
2BE heeft de F1 niet laten schieten. Sporza heeft meer geboden toen. gewoon om 2BE een hak te zetten.
Ik pleit al jaren om de F1 naar een zender te laten gaan die er wel intresse in heeft.
Het mag heel duidelijk zijn dat ze bij sporza er zo goed als niks om geven met hun tennis reporters die niet eens ter plekke zijn.

Mja, bij tennis is dat ook helemaal niet nodig. Ik zie niet echt in wat dat met F1 te maken heeft.  ???

Volgens mij bedoelt hij dat ze de tennisreporters tussendoor ook maar effe de F1-verslaggeving laten doen. (wat overigens niet helemaal klopt, Stefaan Lammens doet geen tennis maar wel paardensport, en hij is ook nieuwslezer :P)

Ferrari 2010

Citaat van: Eric op 12 oktober 2009 - 22:38:12
2Be of VT4...lang leve de reclame dan....daar zit ik ook niet op te wachten. Ik hou het op BBC, weet ik tenminste dat ik kwaliteit zie
Tsja, je kan niet elke TV-zender alles laten betalen met belastingsgeld hé. We willen er gratis naar kunnen kijken, dus zonder digitale TV rode knop ofzo, en geen reclame hebben, hoe ga je dat doen met peperdure rechten?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Eric

Citaat van: Schumi 2009 op 13 oktober 2009 - 07:48:27
Citaat van: Eric op 12 oktober 2009 - 22:38:12
2Be of VT4...lang leve de reclame dan....daar zit ik ook niet op te wachten. Ik hou het op BBC, weet ik tenminste dat ik kwaliteit zie
Tsja, je kan niet elke TV-zender alles laten betalen met belastingsgeld hé. We willen er gratis naar kunnen kijken, dus zonder digitale TV rode knop ofzo, en geen reclame hebben, hoe ga je dat doen met peperdure rechten?

onderbreekt 2be het voetbal tijdens de eerste of tweede helft?
bij F1 smijten ze er een reclameblok tussen, nu ja je hebt gelijk als je zegt dat de rechten moeten betaald worden....maar dan verliezen ze toch weer kijkers aan BBC...dus conclusie: laat ze er hun geld niet aan spenderen want ze kunnen niet op tegen zenders zoals BBC

RadioActiveMan

Het marktaandeel voor F1 in België is ook veel te klein. Voor 150duizend kijkers moet je geen miljoenen gaan uitgeven. Een wielerwedstrijd rond de kerktoren van Koekelare trekt meer kijkers en kost een pak minder, zelfde voor dat voetbal van het zevende knoopsgat in België.

_Makke_

Citaat van: Eric op 13 oktober 2009 - 10:09:44
Citaat van: Schumi 2009 op 13 oktober 2009 - 07:48:27
Citaat van: Eric op 12 oktober 2009 - 22:38:12
2Be of VT4...lang leve de reclame dan....daar zit ik ook niet op te wachten. Ik hou het op BBC, weet ik tenminste dat ik kwaliteit zie
Tsja, je kan niet elke TV-zender alles laten betalen met belastingsgeld hé. We willen er gratis naar kunnen kijken, dus zonder digitale TV rode knop ofzo, en geen reclame hebben, hoe ga je dat doen met peperdure rechten?

onderbreekt 2be het voetbal tijdens de eerste of tweede helft?
bij F1 smijten ze er een reclameblok tussen,

Mja tijdens het voetbal is er iets als de rust eh. Tijdens de rust worden er 2 reclameblokken gegeven. Dat heb je bij de F1 niet. Groot verschil mijns inziens. Langs de andere kant hebben ze nu zo'n uitsnijding waarin ze de reclame laten zien. Dan kan je de wedstrijd toch nog een klein beetje volgen. Beter dat dan niets natuurlijk. Voor de personen die BBC niet (goed) kunnen ontvangen of die liever Nederlandstalige commentaar hebben, zou dat een perfecte oplossing zijn.

Ferrari 2010

Exact Makke, in de F1 kan je een reclameblok geven vlak voor de start en vlak na de finish, dan heb je misschien nog wat mensen die je blok zien. In het voetbal kan je 2 keer er middenin reclame geven. Je moet het er in de F1 wel middenin gooien, anders ziet niemand de reclame en heb je ook niemand die reclame wil maken (én er voldoende voor wil betalen).
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

robbert

Citaat van: Makke op 13 oktober 2009 - 10:46:02
Citaat van: Eric op 13 oktober 2009 - 10:09:44
Citaat van: Schumi 2009 op 13 oktober 2009 - 07:48:27
Citaat van: Eric op 12 oktober 2009 - 22:38:12
2Be of VT4...lang leve de reclame dan....daar zit ik ook niet op te wachten. Ik hou het op BBC, weet ik tenminste dat ik kwaliteit zie
Tsja, je kan niet elke TV-zender alles laten betalen met belastingsgeld hé. We willen er gratis naar kunnen kijken, dus zonder digitale TV rode knop ofzo, en geen reclame hebben, hoe ga je dat doen met peperdure rechten?

onderbreekt 2be het voetbal tijdens de eerste of tweede helft?
bij F1 smijten ze er een reclameblok tussen,

Mja tijdens het voetbal is er iets als de rust eh. Tijdens de rust worden er 2 reclameblokken gegeven. Dat heb je bij de F1 niet. Groot verschil mijns inziens. Langs de andere kant hebben ze nu zo'n uitsnijding waarin ze de reclame laten zien. Dan kan je de wedstrijd toch nog een klein beetje volgen. Beter dat dan niets natuurlijk. Voor de personen die BBC niet (goed) kunnen ontvangen of die liever Nederlandstalige commentaar hebben, zou dat een perfecte oplossing zijn.

ja dat is zo, heb ik ook gezien op vt4 bij het veldrijden. En RTBF doet dit ook. Dan kan je inderdaad heel de wedstrijd toch nog volgen. Dus hopelijk kunnen we nog kijken naar de f1 op een vlaamse (belgische) zender. Of dit nu vt4 of canvas is, dat is mij gelijk, als we maar kunnen naar de f1 kijken

Eric

dat ze reclame geven kan ik begrijpen, maar het stoort me enorm tijdens het uitzenden van een GP ... misschien moeten ze eens denken aan beeld in beeld, zo kan je nog de race volgen en als er iets belangrijks gebeurt kunnen ze overschakelen naar het gewone beeld.