einde van f1 uitzendingen???

Gestart door robbert, 05 oktober 2009 - 22:35:31

« vorige - volgende »

robbert

Citaat van: meatball op 08 oktober 2009 - 06:10:02
Citaat van: Forza Ferrari op 07 oktober 2009 - 20:27:30
Citaat van: robbert op 05 oktober 2009 - 22:58:17
Ergens zou ik het wel kunnen geloven, want ik denk dat canvas niet zoveel kijkcijfers heeft omdat men afknapt door het commentaar.

Wees daar maar zeker van!  8)
Zou het ook niet kunnen dat de niet f1 fan het een beetje saai vind tegenwoordig  :-\

maar de meeste vinden het al saai, en ze blijven kijken

scho0634

In Belgie kunnen jullie toch ook BBC, RTL en RTL7 ontvangen, neem ik aan?

Ferrari 2010

RTL TVI wel, RTL en RTL7 kan ik alleszins niet ontvangen denk ik.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

RadioActiveMan

Franstalige RTL ja, Duitse RTL sinds 1 oktober maar enkel digitaal en RTL7 helemaal niet nee.
Zou ook niet wteen waarom eigenlijk, zelfde shit als op de Vlaamse commerciƫle omroepen waarschijnlijk.

Jasper

Inderdaad, in Nederland kun je ook geen VTM/2BE/VT4/... ontvangen hoor.

robbert

Citaat van: 0634 op 08 oktober 2009 - 08:10:46
In Belgie kunnen jullie toch ook BBC, RTL en RTL7 ontvangen, neem ik aan?

bbc kunnen we ontvangen, maar bij mij en nog anderen is het beeldkwaliteit niet zo goed, dan ben je er niks mee

_Makke_

Citaat van: robbert op 08 oktober 2009 - 12:09:29
Citaat van: 0634 op 08 oktober 2009 - 08:10:46
In Belgie kunnen jullie toch ook BBC, RTL en RTL7 ontvangen, neem ik aan?

bbc kunnen we ontvangen, maar bij mij en nog anderen is het beeldkwaliteit niet zo goed, dan ben je er niks mee

En jij kijkt via de kabel?

Ferrari 2010

Citaat van: Makke op 08 oktober 2009 - 12:10:42
Citaat van: robbert op 08 oktober 2009 - 12:09:29
Citaat van: 0634 op 08 oktober 2009 - 08:10:46
In Belgie kunnen jullie toch ook BBC, RTL en RTL7 ontvangen, neem ik aan?

bbc kunnen we ontvangen, maar bij mij en nog anderen is het beeldkwaliteit niet zo goed, dan ben je er niks mee

En jij kijkt via de kabel?
Ik zou het vreemd vinden dat hij via kabel kijkt, anders moet hij Telenet maar eens contacteren. Het klopt niet dat je via kabel een zender niet zuiver ontvangt.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Ik heb ook vaak diagonale strepen door het beeld bij de BBC. Soms wel, soms niet. De voorbije twee races niet gehad bijvoorbeeld, maar het komt toch vrij vaak voor.

RadioActiveMan

Dat kan aan je televisie liggen of het signaal waarmee de beelden worden doorgestuurd.

De BBC gaat volledig de digitale tour op binnenkort en doet dat al voor de F1, daarom ook dat iedereen overlaatst storingen merkte op VRT en RTL en op BBC niets van die storingente merken was. Heb je geen TV die dat digitaal signaal kan verwerken zal je beeld veel slechter zijn dan gewoon analoog.

robbert

Citaat van: Jasper op 08 oktober 2009 - 14:09:45
Ik heb ook vaak diagonale strepen door het beeld bij de BBC. Soms wel, soms niet. De voorbije twee races niet gehad bijvoorbeeld, maar het komt toch vrij vaak voor.

ja, van zo'n strepen heb ik ook last, dat bedoel ik dus. Ben dus niet alleen

_Makke_

#41
Citaat van: Jasper op 08 oktober 2009 - 14:09:45
Ik heb ook vaak diagonale strepen door het beeld bij de BBC. Soms wel, soms niet. De voorbije twee races niet gehad bijvoorbeeld, maar het komt toch vrij vaak voor.

Ligt volgens mij dan toch aan uw kabel. Wij hadden vroeger strepen bij RTV, we vonden het maar raar, maarja ik keek daar toch niet/amper naar. Telenet belde op een gegeven moment dat ze een buitenkabel kwamen vervangen. Resultaat na die vervanging? Geen strepen meer wanneer we naar RTV keken. Dus volgens mij zal het ook wel zoiets zijn bij jou.

robbert

Citaat van: Makke op 08 oktober 2009 - 20:03:38
Citaat van: Jasper op 08 oktober 2009 - 14:09:45
Ik heb ook vaak diagonale strepen door het beeld bij de BBC. Soms wel, soms niet. De voorbije twee races niet gehad bijvoorbeeld, maar het komt toch vrij vaak voor.

Ligt volgens mij dan toch aan uw kabel. Wij hadden vroeger strepen bij RTV, we vonden het maar raar, maarja ik keek daar toch niet/amper naar. Telenet belde op een gegeven moment dat ze een buitenkabel kwamen vervangen. Resultaat na die vervanging? Geen strepen meer wanneer we naar RTV keken. Dus volgens mij zal het ook wel zoiets zijn bij jou.

dan zullen er toch nog problemen hebben met de kabel. Ik ben niet alleen die daar last van heeft en het is enkel bij bbc

Jasper

Inderdaad, en het komt ook op willekeurige momenten voor en niet voortdurend.

En we hebben wel een tv die digitaal signaal kan ontvangen, geen oud geval.

Ferrari 2010

Telenet contacteren, moet ergens aan een kabel tussen jullie en telenet liggen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.