Man van de race: Japan

Gestart door Supermariobros, 04 oktober 2009 - 08:48:51

« vorige - volgende »

Wie was jouw man van de race?

Vettel
11 (61.1%)
Trulli
5 (27.8%)
Hamilton
1 (5.6%)
Raikkonen
1 (5.6%)
Rosberg
0 (0%)
Heidfeld
0 (0%)
Barrichello
0 (0%)
Button
0 (0%)
Iemand anders, wie?
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 14

Wizard

Inderdaad een solide race van Trulli! En....hij viel niet in slaap nadat de SC naar binnen ging. Een hoogtepunt in zijn carriere.  ;D

Wizard

Citaat van: Burorri op 04 oktober 2009 - 17:18:32
Citaat van: Wizard op 04 oktober 2009 - 14:40:56
Heidfeld sowieso, ook nog best een fraaie inhaalactie + hij reed een opvallende race. Lekker offencief i.p.v zijn rondjes te draaien. ;)
Volgens mij was het Kubica die hij in haalde. Mooi, maar niet bijzonder specatculair.
Vettel, Trullie of Kimi voor mij. Kimi reed tegen mijn verwachtingen in een bijzonder sterke race.

Ik ga er nog ff over denken.

Niet spectaculair, mja, ze kunnen niet altijd van het hoogste niveau zijn maar feit is dat hij posities wint op de baan door zijn inzet!

Folkert

Ik ga denk ik voor Vettel, gewoon uitstekend gereden en laten zien dat hij de titel niet opgeeft.

@wizard: ja en nee. 2 plekken gewonnen door fouten van coureurs en 1 plek door in te halen. Goed gereden, dat wel, maar toch niet overtuigend. Weer verslagen door Rubens. Zoals eerder ook al door iemand gezegd: dit jaar niet een overtuigend WK. Alhoewel, Vettel zou in mijn ogen meer overtuigend zijn dan de rest.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Wizard had het over Heidfeld, niet over Button.

Folkert

Citaat van: Jasper op 04 oktober 2009 - 18:43:56
Wizard had het over Heidfeld, niet over Button.
Oh dan heb ik het verkeerd begrepen. Mijn excuus.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: Burorri op 04 oktober 2009 - 18:29:03
Ik ga denk ik voor Vettel, gewoon uitstekend gereden en laten zien dat hij de titel niet opgeeft.

@wizard: ja en nee. 2 plekken gewonnen door fouten van coureurs en 1 plek door in te halen. Goed gereden, dat wel, maar toch niet overtuigend. Weer verslagen door Rubens. Zoals eerder ook al door iemand gezegd: dit jaar niet een overtuigend WK. Alhoewel, Vettel zou in mijn ogen meer overtuigend zijn dan de rest.

Ja? Dan deed hij het toch prima? Vettel wint onbedreigt in de beste wagen van het veld. Geen kunst aan (tussen aanhalingstekens).

Wizard

Citaat van: Jasper op 04 oktober 2009 - 18:43:56
Wizard had het over Heidfeld, niet over Button.

Huh? Ik dacht dat Heidfeld voorbij werd gestoken door Button, dat blijkt Kubica te zijn. ;)

flupke3

Vettel want hij heeft het toch maar gedaan !

Folkert

Citaat van: Wizard op 04 oktober 2009 - 19:10:56
Citaat van: Burorri op 04 oktober 2009 - 18:29:03
Ik ga denk ik voor Vettel, gewoon uitstekend gereden en laten zien dat hij de titel niet opgeeft.

@wizard: ja en nee. 2 plekken gewonnen door fouten van coureurs en 1 plek door in te halen. Goed gereden, dat wel, maar toch niet overtuigend. Weer verslagen door Rubens. Zoals eerder ook al door iemand gezegd: dit jaar niet een overtuigend WK. Alhoewel, Vettel zou in mijn ogen meer overtuigend zijn dan de rest.

Ja? Dan deed hij het toch prima? Vettel wint onbedreigt in de beste wagen van het veld. Geen kunst aan (tussen aanhalingstekens).
Dat ontken ik ook niet;). maar op die ene actie na was zijn race niet heel indrukwekkend. Zoals de laatste races van hem eigenlijk.
Trotse vader van Rosalie(L)

Forza F1

Citaat van: Wizard op 04 oktober 2009 - 18:14:05
Inderdaad een solide race van Trulli! En....hij viel niet in slaap nadat de SC naar binnen ging. Een hoogtepunt in zijn carriere.  ;D

Mjah, ik snap toch niet goed waarom Trulli na de SC niet probeerde om Vettel te passeren bij de herstart. Wat reed Grosjean daar feitelijk tussen die 2 te doen? "Lapped cars may now overtake" heb ik al gezien, waarom is dat hier niet gebeurd ?

_Makke_

Citaat van: Forza Ferrari op 04 oktober 2009 - 20:57:13
Mjah, ik snap toch niet goed waarom Trulli na de SC niet probeerde om Vettel te passeren bij de herstart. Wat reed Grosjean daar feitelijk tussen die 2 te doen? "Lapped cars may now overtake" heb ik al gezien, waarom is dat hier niet gebeurd ?

Renault is nog niet zeker of ze volgend jaar motoren mogen leveren aan RBR eh  8)

Forza F1

Citaat van: Makke op 04 oktober 2009 - 21:14:56
Citaat van: Forza Ferrari op 04 oktober 2009 - 20:57:13
Mjah, ik snap toch niet goed waarom Trulli na de SC niet probeerde om Vettel te passeren bij de herstart. Wat reed Grosjean daar feitelijk tussen die 2 te doen? "Lapped cars may now overtake" heb ik al gezien, waarom is dat hier niet gebeurd ?

Renault is nog niet zeker of ze volgend jaar motoren mogen leveren aan RBR eh  8)

Haha, owkey, got it  ;)

RadioActiveMan

Die regel geld al een heel seizoen niet meer, terug zoals vroeger. Iedereen aanschuiven en op hun plek blijven rijden. Grosjean bleef nogal redelijk lang voor Trulli rijden, pas na Spoon liet hij hem voorbij. Toen was Vettel en de kans hem te passeren al lang weg.

sloggerke

Trulli met zijn Toyota!

Jammer dat die Vettel er nog voor reed,
anders was die mooie Japanse wel erg vooruitziend met haar T-shirt : "A dream comes Trulli"

Maar het is wel beter voor het kampioenschap dat Vettel de race won.

Folkert

#29
Citaat van: sloggerke op 05 oktober 2009 - 16:27:27
Trulli met zijn Toyota!

Jammer dat die Vettel er nog voor reed,
anders was die mooie Japanse wel erg vooruitziend met haar T-shirt : "A dream comes Trulli"

Maar het is wel beter voor het kampioenschap dat Vettel de race won.
Ik vraag me af hoe gelijk Brawn had toen hij zei dat ze voor het podium konden gaan. Als dat zo is en Brawn heeft komende 2 races ook deze snelheid, is het WK waarschijnlijk voor Button. Omdat ik de race heb gedownload, kon ik niet zien wat voor ronde tijden ze reden, al hoorde ik ze op de BBC zeggen dat ze wel snel waren.
De vraag is dan wel: wat zou er gebeurd zijn als ze geen straf hadden gekregen, had Kimi ze nog gepakt op strategie? Of had Button of Rubbens Hamilton kunnen pakken?
Trotse vader van Rosalie(L)