2009 FORMULA 1™ SingTel Singapore Grand Prix

Gestart door Enzo, 17 september 2009 - 23:39:57

« vorige - volgende »

robbert

de regel zegt, over de witte lijn is straf. Dus hij ging erover dus een verdiende straf. Iedereen kan zo zeggen die over de witte lijn gaat, 'jamaja ik gleed uit'

RadioActiveMan

Dat is iets te zwart wit, onder dwingende omstandigheden, moest er ooit iets aan het uiteinde van de pits in de weg liggen, kan je moeilijk deze regel gaan toepassen. Dit geval is echter helemaal anders, rijdersfout dus moet de rijder maar op de blaren zitten. Onder een straf uitkomen onder het mom van 'het was de bedoeling niet' vind ik maar goedkoop. Iets wat Williams ook helemaal niet heeft geprobeerd, en dat zegt genoeg lijkt me.

Tim C

Citaat van: robbert op 29 september 2009 - 07:27:18
de regel zegt, over de witte lijn is straf. Dus hij ging erover dus een verdiende straf. Iedereen kan zo zeggen die over de witte lijn gaat, 'jamaja ik gleed uit'

;D :D ;D :D ;D :D ;D :D

Nee, Echt?

:D ;D :D ;D :D ;D :D ;D

Ferrari 2010

Iemand is zich hier belachelijk aan het maken...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Jamaja, zo bedoelde ik het nu ook weer niet! ;D

Enzo


meatball

Dit is elk geval een race die ik volgend jaar niet meer bekijk  >:( ik ga nog liever op de kermis naar een paardenmolen kijken,de kans dat ze daar inhalen is groter.Waar zijn ze toch in godsnaam mee bezig in de f1.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

robbert

Citaat van: meatball op 30 september 2009 - 18:25:17
Dit is elk geval een race die ik volgend jaar niet meer bekijk  >:( ik ga nog liever op de kermis naar een paardenmolen kijken,de kans dat ze daar inhalen is groter.Waar zijn ze toch in godsnaam mee bezig in de f1.

dat is de schuld van ecclestone, die wil telkens een race op een stratencircuit

RadioActiveMan

Net als zijn laatste plan om in manhattan te gaan racen. Ecclestone vergeet de fans en die zitten hier en niet ginder.

scho0634

Tsja, het zijn mooie plaatjes zo in nachtelijk Singapore. En er zullen ook mooie plaatjes zijn als je door de straten van Manhattan, Rome of Parijs knalt.

Maar daar houd het dan ook mee op. Mooie races krijg je er niet van.

robbert

ja dat is wel waar, maar er is niemand die naar een f1 race kijkt om de omgeving te zien, maar om races te zien

Folkert

Citaat van: 0634 op 01 oktober 2009 - 07:02:35
Tsja, het zijn mooie plaatjes zo in nachtelijk Singapore. En er zullen ook mooie plaatjes zijn als je door de straten van Manhattan, Rome of Parijs knalt.

Maar daar houd het dan ook mee op. Mooie races krijg je er niet van.
Mooie races wel ;) spectaculaire en spannende races daar en tegen....daar heb je gelijk in.
Trotse vader van Rosalie(L)

_Makke_

Citaat van: 0634 op 01 oktober 2009 - 07:02:35
Tsja, het zijn mooie plaatjes zo in nachtelijk Singapore. En er zullen ook mooie plaatjes zijn als je door de straten van Manhattan, Rome of Parijs knalt.

Maar daar houd het dan ook mee op. Mooie races krijg je er niet van.

Mja, het is wel eens mooi, die nachtelijke omstandigheden. Maarja, als er zo'n 5 races op de kalender staan binnenkort, dan is het speciale er ook snel af.

RadioActiveMan

Ik vind het minder spectaculair dan ik ervan verwacht had.
Uiteindelijk zijn het wagens die over verlicht asfalt rijden en buiten het bovenaanzicht en een reuzerad af en toe zie je niet veel van de omgeving.
Onverlichte gebouwen zijn nu niet direct een adembenemend decor. Ik sta liever om 5 of 6u op om een race te zien, dat heeft meer charme.

_Makke_

Citaat van: Beco op 01 oktober 2009 - 10:22:18
Ik vind het minder spectaculair dan ik ervan verwacht had.
Uiteindelijk zijn het wagens die over verlicht asfalt rijden en buiten het bovenaanzicht en een reuzerad af en toe zie je niet veel van de omgeving.
Onverlichte gebouwen zijn nu niet direct een adembenemend decor. Ik sta liever om 5 of 6u op om een race te zien, dat heeft meer charme.

Dat is zeer zeker waar. Maar toch zo 1 race, het heeft wel iets. Maar daar mag het zéker bij blijven, maarja wishful thinking....