Man van de Wedstrijd: Italie

Gestart door Folkert, 13 september 2009 - 15:44:23

« vorige - volgende »

Man van de race

Rubens Barrichello
6 (40%)
Jenson Button
1 (6.7%)
Kimi Raikkonen
1 (6.7%)
Adrian Sutil
7 (46.7%)
Fernando Alonso
0 (0%)
Heikki Kovaleinen
0 (0%)
Nico Heidfeld
0 (0%)
Sebastian Vettel
0 (0%)
Lewis Hamilto
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 12

Folkert

Brand los, heb Hamilton er toch bij gedaan omdat hij verder wel sterke race reed.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Heb op Sutil gestemd, omdat de Brawns gewoon de beste auto hadden en het dus een redelijk eenvoudige overwinning was.
Kimi en Hamilton waren sterk, maar de prestatie van Sutil vind ik toch wel opvallender. Eindelijk zijn eerste punten, leuk voor die jongen.

Forza F1

Rubens!

Er is lef voor nodig om te doen wat hij gedaan heeft: niet voor zekerheid gekozen om nog in de punten te finishen, gewoon versnellingsbak erin gelaten met het risico alles te verliezen, en hij heeft nu alles gewonnen, zalig!  :) Eindelijk eens wat geluk voor de man die al zoveel pech gehad heeft.

Jammer van Lewis, hij was goe bezig...

Mooi van Sutil ! Jammer voor Liuzzi, wie weet wat had hij nog kunnen forceren mocht ie dat probleem niet gekregen hebben  :)

meatball

Moeilijk vandaag,ik ga voor Sutil maar het verschil is klein .
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

KVDracer

Ik ga voor Rubens. Ze hadden vandaag niet de beste en niet de snelste wagen, maar hij heeft het toch tot een goed einde gebracht.hij heeft tot op twee derde wedstrijd hard moeten knokken voor de overwinning. Sutil heeft ook schitterend gereden, maar heeft wel een fout in de pits gemaakt die hem een podiumplaats gekost heeft.

Folkert

Citaat van: KVDracer op 13 september 2009 - 20:09:03
Ik ga voor Rubens. Ze hadden vandaag niet de beste en niet de snelste wagen, maar hij heeft het toch tot een goed einde gebracht.hij heeft tot op twee derde wedstrijd hard moeten knokken voor de overwinning. Sutil heeft ook schitterend gereden, maar heeft wel een fout in de pits gemaakt die hem een podiumplaats gekost heeft.
Ben ik het niet helemaal mee eens. De brawn was vandaag wel de snelste. Maar Rubens en Jenson hebben ook wel keihard geknokt om er voor te komen.

En Sutil had denk ik zonder die fout ook niet voor Kimi gestaan.
Trotse vader van Rosalie(L)

flupke3


RadioActiveMan

Button of Barrichello, kon eigenlijk niet kiezen. Heb voor Button gekozen omdat hij zo magistraal voorbij Kovalainen ging ondanks zijn KERS.

scho0634

Maar Kova had dan ook een totaal gebrek aan snelheid in die openingsronden hoor.

Folkert

Moeilijk, voor mij zijn er meerdere mannen.

Sutil: Mooi gereden en was snel, maar ik denk dat de auto gewoon ongelofelijk snel was zoals Mol al zei. Is het een knappe prestatie: ja en nee. Geef de helft van het veld de zelfde auto en ze zouden rond de zelfde plek zijn gefinished. Natuurlijk blijft het een mooie prestatie.
Button: reed eindelijk weer is een wedstrijd waar van ik kon zeggen: ja hier rijd wel iemand die kan rijden. Kwam mooi voorbij aan Heikki, maar daarna reed hij ook maar zijn rondjes.
Rubens: zelfde als Button eigenlijk. Stampte er mooie rondjes uit op het moment dat het moest en was duidelijk de betere van de 2 dit weekend.
Lewis: ondanks zijn crash(die redelijk onnodig was) reed hij wel sterke wedstrijd. Hij pushte mooi aan het eind en vroeg net wat te veel, maar wel een racer waar ik van houd iemand die dit jaar niets te verliezen had en lied zien dat hij met een mindere auto heel veel kan.
Luizzi: reed een zeer sterke wedstrijd voor iemand die 10 maanden niet heeft gereden. Nu weet ik even niet meer of hij had gepit of niet voor zijn uitval. Had zeker punten gepakt als hij niet was uit gevallen.
Kimi: kwam mooi weg en nam veel risico bij de start. Mooi om te zien, gewoon er voor gaan. Kimi zien we zeker weer terug volgend jaar en de komende jaren. Hield Sutil mooi achter zich. Al maakte die ook niet veel aanstalten.

Rubens of Lewis zit ik nu te twijfelen. Lewis omdat hij gewoon fighting spirit vertoonde.
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Ik heb gestemd op Sutil. Wat een rare pitstop maakte hij trouwens. Kostte best tijd.
Some things are too important to be left in the past.

Supermariobros


RadioActiveMan

Citaat van: 0634 op 13 september 2009 - 22:47:18Maar Kova had dan ook een totaal gebrek aan snelheid in die openingsronden hoor.

Daar kan Button niks aan doen en je moet er nog altijd voorbij natuurlijk.

Folkert

Citaat van: Beco op 14 september 2009 - 10:42:52
Citaat van: 0634 op 13 september 2009 - 22:47:18Maar Kova had dan ook een totaal gebrek aan snelheid in die openingsronden hoor.

Daar kan Button niks aan doen en je moet er nog altijd voorbij natuurlijk.
Je wel, er gewoon achter blijven en wachten tot Kovaleinen wel die snelheid had ;D :PVond het wel beetje asso van Button om juist in te halen als Heikki langzamer ging :P ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

sloggerke

Sutil.
Zonder die pitstop stond hij achter de Brawns en was hij "virtueel" winnaar ofwel "best of the rest".
Bovendien lapt hij nog eventjes de snelste raceronde.