Massa's gezicht weer netjes

Gestart door Martin, 08 september 2009 - 21:32:24

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: flupke3 op 19 september 2009 - 16:56:22
Wat is mooi dan?
En lelijke mensen bestaan niet allleen lelijke karakters !
Als je denkt van je zelf dat je mooier bent is dat je goed recht
maar dat je iemand lelijk noemt is verwerpelijk.Wat zeg je dan eigenlijk
tegen al die mensen die een gezichtsafwijking hebben of brandwonden...
Sorry, maar ja, die zijn lelijk. Net zoals er lelijke huizen bestaan, bestaan er lelijke dieren en dus ook lelijke mensen. Dat is nu eenmaal de realiteit. Dat je me nu waarschijnlijk de bezitter van een lelijk karakter vind, neem ik er graag bij.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

RadioActiveMan

#16
Ik denk dat het over mij ging.

Ten eerste ben ik niet voor het geitenwollensokkenwereldverbeteraarsgedoe en ten tweede smiley niet gezien?
Beetje relativeren is er weer niet bij vandaag zo te zien. Man man man  ::)

flupke3

Mijn verontschuldigingen want ik had het niet letterlijk mogen nemen.
En wat Schumi zijn reactie betreft :nog nooit van geschiedenis gehoort
zeker en wat de ideen waren van Hitler over de "perfecte mens".
Jou reactie leunt vrij dicht bij de manier hoe hij dacht  over  bepaalde bevolkingsgroepen.


Martin


Enzo


Tim C

In naleving van Godwin's Law is die jongen er zeven dagen tussenuit, en heeft hij het debat verloren ;)

Wizard

Tjezus, waar gaat dit over??

Belangrijkste is met wat voor een gevoel Massa gaat instappen. Omdat het ongeluk niet zijn fout is, zal dat geen psychologische-rem zijn. Ik kan me voorstellen dat dat wel het geval zou kunnen zijn, als de crash een gevolg was van een manfout. Ik denk dat Massa zich focust op 2010. Helaas werkt het testverbod niet mee.

Ferrari 2010

Allé vooruit, ik vind dat er lelijke mensen bestaan en ben plots een 2de Hitler ;D ;D Voor de duidelijkheid, ik heb niets tegen lelijke mensen ofzo hé, ik ontken alleen niet dat ze bestaan ;)

Maar terug on topic: Ik denk dat je daar inderdaad gelijk in hebt Wizard, als het zijn eigen fout was, zou hij misschien minder risico's durven nemen. Af en toe van de baan gaan zonder gevolgen, gaat niet veel aan je stijl doen, maar als je zwaar crasht volledig uit eiegn fout, dan wel. Gelukkig voor Massa herinnert hij het zich ook niet.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

Massa heeft het stof van zijn helm geblazen en reed zes rondjes in een kart op een racebaan in zijn woonplaats Sao Paulo.
Film- en foto-opnamen waren verboden, maar hij was na afloop van de korte training tevreden en zei nergens last van te hebben... 8)

Enzo

Massa en Piquet schijnen vandaag gekart te hebben....
Twee dingen vallen me op..
Wat doet Piquet daar, dacht dat hij nog aan de schandpaal genageld zat?
Wat een pleisterwerk op het hoofd van Massa, zo zonder media make-up ziet het er nog niet zo fris uit.


meatball

Citaat van: Enzo op 01 oktober 2009 - 21:33:57
Massa en Piquet schijnen vandaag gekart te hebben....
Twee dingen vallen me op..
Wat doet Piquet daar, dacht dat hij nog aan de schandpaal genageld zat?
Wat een pleisterwerk op het hoofd van Massa, zo zonder media make-up ziet het er nog niet zo fris uit.


Piquet die raad geeft wat Massa moet doen als Alonso weer niet kan winnen ?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Wanneer denk je zelf dat het flauw begint te worden?

robbert

Citaat van: meatball op 01 oktober 2009 - 21:39:41
Citaat van: Enzo op 01 oktober 2009 - 21:33:57
Massa en Piquet schijnen vandaag gekart te hebben....
Twee dingen vallen me op..
Wat doet Piquet daar, dacht dat hij nog aan de schandpaal genageld zat?
Wat een pleisterwerk op het hoofd van Massa, zo zonder media make-up ziet het er nog niet zo fris uit.


Piquet die raad geeft wat Massa moet doen als Alonso weer niet kan winnen ?

haha, het begint meer en meer grappig te worden ???

meatball

Citaat van: 0634 op 01 oktober 2009 - 23:07:58
Wanneer denk je zelf dat het flauw begint te worden?
Ok het was misschien flauw,maar wat nog veel flauwer is,is dat een man met het palmares en talent van Alonso niet gewoon toegeeft dat hij deze overwinning niet verdiende.Dat zou hem toch veel groter maken dan janken dat hij het toch als een overwinning blijft zien.Ik denk echt ook wel dat hij een veel betere keuze is om Ferrari weer helemaal top te maken dan Kimi ,die teveel op en af gaat,maar dit blijft toch een smet op zijn blazoen.Of hij het op voorhand wist of niet laat ik dan nog buiten beschouwing,dat gaan we nooit weten,maar nu geeft hij mij in elk geval het gevoel dat hij het er wel mee eens is dat dit moet kunnen in de f1.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat