Massa's gezicht weer netjes

Gestart door Martin, 08 september 2009 - 21:32:24

« vorige - volgende »

Martin

We willen allemaal graag weten hoe het met Massa gaat.
Hij heeft maandag een geslaagde plastisch chirurgische ingreep ondergaan. In het ziekenhuis van zijn woonplaats Sao Paulo maakten artsen in een ruim vier uur durende operatie zijn beschadigde aangezicht weer netjes. Dat melde zijn renstal Ferrari op de website.

Folkert

Citaat van: Martin op 08 september 2009 - 21:32:24
We willen allemaal graag weten hoe het met Massa gaat.
Hij heeft maandag een geslaagde plastisch chirurgische ingreep ondergaan. In het ziekenhuis van zijn woonplaats Sao Paulo maakten artsen in een ruim vier uur durende operatie zijn beschadigde aangezicht weer netjes. Dat melde zijn renstal Ferrari op de website.

had hij niet al eerder een ingreep gekregen voor zijn gezicht? Ik meen namelijk wel zoiets te hebben gelezen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Ja, hij is naar Miami's Memorial Hospital geweest om een soort medische keuring te ondergaan van de gerenomeerde motorsport neurochirurg Steve Olvey.
Deze heeft een herstelprognose gemaakt, met als uitslag dat Massa dit seizoen niet meer in actie komt. Massa en Ferrari hebben wel hoop dat hij het nieuwe seizoen weer voledig hersteld in de auto zit.

Gisteren onderging Massa plastische chirurgie in Soa Paolo om littekenweefsel te laten verwijderen en misschien het één en ander strak te trekken, één dezer dagen zal hij ontslagen worden uit de kliniek.

De foto hieronder is Massa voor zijn plastische chirurgie, ben nieuwsgierig hoe hij er straks uit zal zien... ::) (als iemand een foto heeft van na de ingreep graag plaatsen)

Folkert

Als ik dat zo zie is het eigenlijk meer dan logisch dat hij niet meer rijd dit jaar. Die helm gaat behoorlijk drukken op die wond en de kans is groot dat die gewoon openspringt. Nu helemaal na de opperatie. Jammer voor Massa, maar volgend jaar is voor hem beter.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo


Folkert

Hij doet me denken aan die moordernaar uit 1 van die oude horrors. Vind het nog beetje vaag er uit zien.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

#6
Citaat van: Enzo op 09 september 2009 - 09:45:13


Dit is vlak na de operatie neem ik aan? Dan ziet het er weer goed uit, zal allemaal nog wel bij- en wegtrekken.

Hij houdt er in ieder geval wel een cool litteken aan over zo te zien.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Enzo

Weet niet zeker of dit een recente foto is van Massa, je lijkt nog wel wat littekens te zien op zijn linker slaap.
Aan de andere kant ziet het er wel erg netjes en geheeld uit voor iemand die nog geen twee dagen geleden eraan geholpen is.
Dus of ze hebben er een flinke laag make-up op gesmeerd of dit is een fotosoep of dit is een oude foto en massa had altijd al een lelijke slaap....

Bron:

http://www.nusport.nl/formule-1/2077232/massas-schedel-weer-netjes.html

Ferrari 2010

Volgens mij photoshop ofzo, als hij gisteren onder het mes is geweest om littekenweefsel te laten verwijderen, hoe kan het dan nu direct genezen zijn? Dat is toch ook een wonde, en dat kost toch ook tijd om te genezen?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.


Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

F_A_Diaz

Citaat van: Tim op 09 september 2009 - 16:22:02
Recente foto's http://www.planetf1.com/Gallery_Detail/0,17732,3524_5535026_0,00.html


Dit zijn wel recente foto's. Kijk maar naar foto 2, zijn linkeroog is duidelijk nog licht gezwollen en hangt verder dicht dan het rechteroog.
Dit zijn duidelijk foto's na de operatie. Er zal wel flink wat make up op zitten.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Tim C

Citaat van: Schumi 2009 op 09 september 2009 - 16:27:04
Citaat van: Tim op 09 september 2009 - 16:22:02
Recente foto's http://www.planetf1.com/Gallery_Detail/0,17732,3524_5535026_0,00.html

Recent, dus van na de operatie van maandag? Kan ik alleszins moeilijk geloven.
Recent als in recent.

Afgaande op de stand van de zon in de foto's zeg ik van voor maandag. Jongens, logica...

Ze zijn in ieder geval de meeste recente foto's, nu goed?

RadioActiveMan

Hij blijft toch een lelijkaard.  ;)

flupke3

 Wat is mooi dan?
En lelijke mensen bestaan niet allleen lelijke karakters !
Als je denkt van je zelf dat je mooier bent is dat je goed recht
maar dat je iemand lelijk noemt is verwerpelijk.Wat zeg je dan eigenlijk
tegen al die mensen die een gezichtsafwijking hebben of brandwonden...