Wie vervangt Liuzzi?

Gestart door Martin, 07 september 2009 - 23:28:07

« vorige - volgende »

Forza F1

VoillĂ , ik vond dat Liuzzi het best goed deed!  8)

KVDracer

Ik ben wel eens benieuwd naar de volgende races waar Force india het moeilijker zal krijgen wanneer ze terug met high en medium downforce gaan moeten rondrijden. Want is zijn auto goed is hij ook goed. Maar wanneer de auto slecht is, pusht hij te hard waardoor hij fouten maakt. Hij heeft me bij torro rosso niet kunnen overtuigen. Vandaag wel, maar ik wacht nog enkele races af voor ik hem een topper ga noemen.

meatball

Citaat van: KVDracer op 13 september 2009 - 20:11:03
Ik ben wel eens benieuwd naar de volgende races waar Force india het moeilijker zal krijgen wanneer ze terug met high en medium downforce gaan moeten rondrijden. Want is zijn auto goed is hij ook goed. Maar wanneer de auto slecht is, pusht hij te hard waardoor hij fouten maakt. Hij heeft me bij torro rosso niet kunnen overtuigen. Vandaag wel, maar ik wacht nog enkele races af voor ik hem een topper ga noemen.
Een topper is nu ook weer overdreven,gewoon een degelijke racer die zijn plaats in de f1 wel waard is.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Forza F1

Citaat van: meatball op 13 september 2009 - 20:21:19
Een topper is nu ook weer overdreven,gewoon een degelijke racer die zijn plaats in de f1 wel waard is.

Haha, ja, precies  :)
Topper vind ik ook wat overdreven  ;)

flupke3

Ik vind hem niet slecht hoor en zou hem graag nog zien in de f1.

RadioActiveMan

Hij is toch maar mooi F3000 kampioen geweest in 2004 en heeft daar gedomineerd als niemand ooit tevoren had gedaan. 7 overwinningen en 9poles uit 10 races is niet niks.

sloggerke

Heeft zaterdag en zondag toch al een beetje laten zien uit welk hout hij gesneden is.
18 maanden niet gereden.
Dit topic mag dus naar de prullenbak.

Martin

Ik moet mijn stelling herzien. Hij deedt het veel beter dan ik verwachte na zo'n lange tijd op non-actief te hebben gestaan.
Maar als ik het fout heb ben ik de eerste om het toe te geven. Ik mag hopen dat hij de laatste vier races ook zo gaat.

_Makke_

Citaat van: 0634 op 13 september 2009 - 08:18:13
Liuzzi is gewoon een prima coureur, die voor de meesten in het veld niet onderdoet.

Daarom is deze prestatie volkomen logisch en is dit topic overbodig (maar dat wisten de meesten reeds).

Klopt volledig. Daarenboven heeft Mallya al reeds bekend gemaakt dat hij Luizzi behoud voor de rest van het seizoen en als het even kan ook het volgende seizoen.

Forza F1

Citaat van: Martin op 14 september 2009 - 20:36:07
Ik moet mijn stelling herzien. Hij deedt het veel beter dan ik verwachte na zo'n lange tijd op non-actief te hebben gestaan.
Maar als ik het fout heb ben ik de eerste om het toe te geven. Ik mag hopen dat hij de laatste vier races ook zo gaat.

Wat mooi van je  :)

Enzo

Citaat van: Martin op 14 september 2009 - 20:36:07
Ik moet mijn stelling herzien. Hij deedt het veel beter dan ik verwachte na zo'n lange tijd op non-actief te hebben gestaan.
Maar als ik het fout heb ben ik de eerste om het toe te geven. Ik mag hopen dat hij de laatste vier races ook zo gaat.


Chapeau!!