De Grand Prix van Autodromo Nazionale Monza, Italië.

Gestart door Enzo, 01 september 2009 - 21:27:21

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 11 september 2009 - 13:58:37
En sneller dan Raikkonen, zegt niks maar denk dat die Fin er toch wel graag voor had gestaan.
Als het een kwalificatie was geweest dan zou hij graag voor Fisico hebben gestaan ja, maar het gaat nu om Vrijdag dus zal het hem weinig boeien.


Maar dat hij nog snel is is wel duidelijk. Zou misschien ook nog wel eens een klein stuntje of iets dergelijks zijn geweest. Fisico ligt zetten om Italiaan voor aan tekrijgen ofzo. Naja boeit allemaal ook niet. Word weer leuk weekend denk ik.

@Weezy: Ja de mclaren ligt altijd goed op de cerbs volgens mij.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Dar ze toch over de kerbs rijden verbaasd me een beetje, verwacht niet dat ze dat een hele race kunnen doen, dan zal er toch wel wat stuk gaan.... ::)

Folkert

Citaat van: Enzo op 11 september 2009 - 23:11:31
Dar ze toch over de kerbs rijden verbaasd me een beetje, verwacht niet dat ze dat een hele race kunnen doen, dan zal er toch wel wat stuk gaan.... ::)
Dat idee had ik ook. Op zijn minst een neus. Maar Mclaren doet  het toch zeer sterk. Beide Macs op p1 en 2 in de eerste training, en p4 voor Heikki in de 2de. Morgen zal wel uitwijzen of Mclaren terug is. Denk trouwens ook wel dat Mac in belgie goed had kunnen scoren in de race. Zelfde hier in Monza. Misschien niet een hele sterke kwalificatie, maar in de race toch goed er bij.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Citaat van: WeezyAveli op 11 september 2009 - 16:44:02
Verhoogde kerbs of niet, het maakt niks uit  :D

http://premium.f1-live.com/f1/photos-hires/2009/gpmonza/diapo_127.jpg
http://premium.f1-live.com/f1/photos-hires/2009/gpmonza/diapo_174.jpg

Ik zou dit zo graag met een hogesnelheidscamera zien. :)

Ik wil niet weten wat voor een monsterlijke antirollbar er in zo'n F1-auto zit, trouwens.

WeezyAveli

#65
De Kerbs zijn trouwens weer veranderd, na protesten van verschillende rijders.

http://img40.imageshack.us/img40/1725/djm0908se06.jpg
vs
http://img11.imageshack.us/img11/3658/28860516.jpg


En Fisichella rijdt z'n Ferrari in de bandenstapels, geweldig.

robbert

ja man, dat ziet er weer goed uit hoor. Op naar het seizoen 2010. Badoer heeft nooit gecrasht

Folkert

Grosjean doet het toch heel erg goed moet ik zeggen. Blijft goed bij Alonso. Fisichella is minder dan ik verwacht had, zeker na de eerste vrijetraining. Maar toch denk ik wel dat hij Q2 in komt. Word leuke Kwalificatie, denk Hamilton, Sutil, Alonso voor de pole. En Button Rubens en Kimi denk ik dat die ook kleine kans maken, maar dat zij eerder voor een lange eerste stint gaan.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Fisi verdient natuurlijk wel iets meer tijd voor hij beoordeeld kan worden. Foutje kan altijd.

robbert

ai ai, dat komt niet goe voor ferrari, raikkonen maar 12de en Fisichella gecrasht. Ik denk dat ze nog zullen mogen vrezen voor hun 3de plaats.
En het wordt nog moeilijk voor punten, maar we zullen zien in de kwalificatie. Maar ik verwacht toch niet veel van Fisichella, srry mannen

Folkert

Citaat van: 0634 op 12 september 2009 - 12:41:49
Fisi verdient natuurlijk wel iets meer tijd voor hij beoordeeld kan worden. Foutje kan altijd.
Dat zeker. Maar ik doelde niet echt op de tijd, maar op zijn plaats. Kan zijn dat hij wat probleempjes kende, dat weet ik niet. Maar had hem op zijn minst rond p14 verwacht. Zeker na die goede VT1.
Maar Q2 haalt hij wel, q3 word lastig, ook voor Raikkonen trouwens, al denk ik dat hij toch dat Kimi redelijk goede q3 gaat halen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Wat een kwalificiatie. Mclaren en Ferrari maken nu weer de dienst uit. Sutil erg mooi, jammer van de pole, maar het is niet anders. Raikkonen ook goed. Vettel en Webber denk ik weer zwaar.
Trotse vader van Rosalie(L)

gloudiesaurus

Sutil maakte een klein foutje in zijn snelste tijd ronde... hij had sneller gekund.. Blijft toch verbazend dat die Force India's nu ineens zo hard gaan!

Fisi redelijk, Liuzzi top!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Folkert

#73
Citaat van: gloudiesaurus op 12 september 2009 - 16:23:24
Sutil maakte een klein foutje in zijn snelste tijd ronde... hij had sneller gekund.. Blijft toch verbazend dat die Force India's nu ineens zo hard gaan!

Fisi redelijk, Liuzzi top!
Luizzi zeker top. Gewoon p 7 trainen. Zeer mooi.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Duurt lang voordat de quali gewichten bekent worden gemaakt........ben wat ongeduldig moet zo weg!!!

Hurry up,  FIA!!!