De Grand Prix van Autodromo Nazionale Monza, Italië.

Gestart door Enzo, 01 september 2009 - 21:27:21

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Forza Ferrari op 03 september 2009 - 18:12:06
Citaat van: Beco op 03 september 2009 - 13:22:42
Die 11 andere teams volgend jaar tellen niet mee?

Mjah, je moet toch eerlijk toegeven dat er een groot verschil is in teams eh... Een Toyota in F1 heeft een grotere waarde dan een Campos.
Mocht Ferrari bvb stoppen kan je net zo goed met F1 stoppen  :)
Voor mij eigenlijk niet. Ik wil F1 zien, of dat dan een Bugatti of een Lada is, kan me gestolen worden, zolang ze maar vechten voor posities!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

RadioActiveMan

Citaat van: Forza Ferrari op 03 september 2009 - 18:12:06
Citaat van: Beco op 03 september 2009 - 13:22:42
Die 11 andere teams volgend jaar tellen niet mee?

Mjah, je moet toch eerlijk toegeven dat er een groot verschil is in teams eh... Een Toyota in F1 heeft een grotere waarde dan een Campos.
Mocht Ferrari bvb stoppen kan je net zo goed met F1 stoppen  :)

De Formule 1 kon de eerste 50 jaar zonder toyota dus zullen de volgende 50 ook wel zonder Toyota kunnen zeker.

_Makke_

Citaat van: Beco op 03 september 2009 - 21:06:43
Citaat van: Forza Ferrari op 03 september 2009 - 18:12:06
Citaat van: Beco op 03 september 2009 - 13:22:42
Die 11 andere teams volgend jaar tellen niet mee?

Mjah, je moet toch eerlijk toegeven dat er een groot verschil is in teams eh... Een Toyota in F1 heeft een grotere waarde dan een Campos.
Mocht Ferrari bvb stoppen kan je net zo goed met F1 stoppen  :)

De Formule 1 kon de eerste 50 jaar zonder toyota dus zullen de volgende 50 ook wel zonder Toyota kunnen zeker.

Daarenboven hebben ze in die 8 jaar ook zo goed als niets bijgedragen tot de F1, buiten het vullen van het veld.

F_A_Diaz

Ik wou net zeggen, Toyota is met enkele uitzonderingen alleen maar veldvulling geweest.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Ferrari 2010

Citaat van: F_A_Diaz op 04 september 2009 - 10:57:01
Ik wou net zeggen, Toyota is met enkele uitzonderingen alleen maar veldvulling geweest.
Niet iedereen kan constant presteren. Als er maar 6 wagens op de grid zouden staan, zijn het er te weinig, maar al wie niet mee kan strijden voor overwinningen, is toch maar veldvulling? Ik vraag me af wat velen van jullie willen, een vol veld die allemaal met elkaar kunnen strijden? Ga dan A1GP kijken ofzo, dream on als je dat in de F1 wilt.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

F_A_Diaz

Hoho, jij insinueert met je uitspraak dat je Toyota liever ziet dan een nieuwe dat Toyota iets zou hebben bijgedragen aan F1. Behalve meerijden hebben ze dus vrijwel niets bijgedragen.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Ferrari 2010

Citaat van: F_A_Diaz op 04 september 2009 - 13:42:35
Hoho, jij insinueert met je uitspraak dat je Toyota liever ziet dan een nieuwe dat Toyota iets zou hebben bijgedragen aan F1. Behalve meerijden hebben ze dus vrijwel niets bijgedragen.
Ze hebben voor mij best wel wat bijgedragen. Ze hebben geracet en dat is wat ik van een team verwacht. Ze hebben niet gewonnen neen, maar dat moet toch ook niet direct? In F1 kan dat gewoonweg niet, je komt niet zomaar aan de top en je kan er ook niet zomaar blijven. Zolang er wagens duels uitvechten, vind ik een race interessant. Of dat nu voor p1 of p20 is, racen is wat ik wil zien!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

Toyota heeft wel het hoogste bestedings budget als ik me niet vergis, dus aan de liquiditeit heeft het niet gelegen.
Ik had persoonlijk wel iets meer van dit team verwacht dan dat ze tot nu toe gepresteerd hebben.
Dit is denk ik ook de reden dat ze hun deelname heroverwegen... ::)

Enzo


Enzo

Erg gaaf onboard filmpje van Jacques Laffite op Monza in 1978!!


Edit*

*Was mezelf even verloren in de oude f1 filmpjes...... :D kwam deze tegen van Monza 1970.

flupke3

Als je de middellen van toyota hebt en je hebt na 8 jaar niks
gewonnen dan ben je veldvulling.Aan wat het ook mag liggen
dat doet er eigenlijk niet toe.

F_A_Diaz

Citaat van: Schumi 2009 op 04 september 2009 - 14:08:56
Citaat van: F_A_Diaz op 04 september 2009 - 13:42:35
Hoho, jij insinueert met je uitspraak dat je Toyota liever ziet dan een nieuwe dat Toyota iets zou hebben bijgedragen aan F1. Behalve meerijden hebben ze dus vrijwel niets bijgedragen.
Ze hebben voor mij best wel wat bijgedragen. Ze hebben geracet en dat is wat ik van een team verwacht. Ze hebben niet gewonnen neen, maar dat moet toch ook niet direct? In F1 kan dat gewoonweg niet, je komt niet zomaar aan de top en je kan er ook niet zomaar blijven. Zolang er wagens duels uitvechten, vind ik een race interessant. Of dat nu voor p1 of p20 is, racen is wat ik wil zien!

Prima, maar dat gaan de drie nieuwe teams ook doen dus waarom dan liever Toyota?

Toyota heeft net zoveel gewonnen als de drie nieuwe teams.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Ferrari 2010

Citaat van: F_A_Diaz op 04 september 2009 - 15:48:02
Citaat van: Schumi 2009 op 04 september 2009 - 14:08:56
Citaat van: F_A_Diaz op 04 september 2009 - 13:42:35
Hoho, jij insinueert met je uitspraak dat je Toyota liever ziet dan een nieuwe dat Toyota iets zou hebben bijgedragen aan F1. Behalve meerijden hebben ze dus vrijwel niets bijgedragen.
Ze hebben voor mij best wel wat bijgedragen. Ze hebben geracet en dat is wat ik van een team verwacht. Ze hebben niet gewonnen neen, maar dat moet toch ook niet direct? In F1 kan dat gewoonweg niet, je komt niet zomaar aan de top en je kan er ook niet zomaar blijven. Zolang er wagens duels uitvechten, vind ik een race interessant. Of dat nu voor p1 of p20 is, racen is wat ik wil zien!

Prima, maar dat gaan de drie nieuwe teams ook doen dus waarom dan liever Toyota?

Toyota heeft net zoveel gewonnen als de drie nieuwe teams.
Niet liever dan toyota, zolang de grote klassiekers niet uit de F1 verdwijnen, kan het me gestolen worden hoe ze noemen ;) Maar liever 13 teams dan 10. Sommigen vinden alleen degenen die winnen interessant, geven niets om een duel om p12 maar zitten wel te zagen als er maar 3 teams racen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Forza F1

In mijn ogen heeft een fabrieksteam altijd een grotere waarde dan een privé-team. Die 3 nieuwe teams kunnen me gestolen worden, ik zou liever hebben dat BMW blijft dan 3 prutsteamkes die in de plaats komen. Idem voor Toyota of Renault.

Dan had je nog pro-drive (was zo goed als Aston Martin is) en dat wordt dan tegengewerkt door de FIA omdat ze geen Cosworth-motoren wouden kopen...  >:(

Die overige kleine teamkes zie ik evengoe zich na 2010 alweer uit de F1 terugtrekken.

janke

Citaat van: flupke3 op 04 september 2009 - 15:31:12
Als je de middellen van toyota hebt en je hebt na 8 jaar niks
gewonnen dan ben je veldvulling.Aan wat het ook mag liggen
dat doet er eigenlijk niet toe.
Wat was Ferrari dan na Scheckter tot dat MS er kampioen mee werd. In al die jaren een paar overwinningen. That's it. En dat langer dan 8 jaar. Ook veldvulling?? Of niet omdat het Ferrari is. Is Williams nu ook veldvulling?? Ik denk van niet.
Some things are too important to be left in the past.