België: Man van de Race

Gestart door Tim C, 30 augustus 2009 - 18:39:01

« vorige - volgende »

Wie was de beste in Spa?

Raikkonen
11 (45.8%)
Fisichella
13 (54.2%)
Vettel
0 (0%)
Kubica
0 (0%)
Heidfeld
0 (0%)
Kovalainen
0 (0%)
Barrichello
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Iemand anders
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

Tim C


_Makke_

Voor mij Raikkonen.

Maakte een goede start, maakte geen enkele fout en reed eigenlijk van start tot finish aan de leiding.

Forza F1

Fisi, ongewoon sterk in die zeepkist!  8)

KVDracer

Dacht eerst Kimi, maar heb dan toch op Fisico gestemd. niemand had gedacht dat hij echt ging meedoen voor het podium, laat staan voor de overwinning. En had Kimi zijn KERS niet gehad, zou hij het wrs toch niet gehaald hebben. Dus vind ik Fisi de echte man van de race.

RadioActiveMan

Raikkonen. Maakt een geweldige start en heeft een hele race onder druk gestaan en heeft zich mooi staande gehouden.
Geweldig voor Fisichella en Force India natuurlijk maar met de snelste wagen, want dat was de Force India dit weekend, vanop pole vooraan rijden is geen geweldige prestatie en Fisichella heeft dat al eerder gedaan.

meatball

Voor mij Fisichella tweede met een forceIndia is minder waarschijnlijk dan eerste met een Ferrari.Kimi heeft natuurlijk een goede race gereden en verdiend gewonnen.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

flupke3

Kimi want Fisi mag dan wel voor de sensatie van het jaar gezorgd hebben
het kan toch ook  niet anders dan dat force india bij de absolute topteams behoort!
Je gaat me niet horen zeggen dat ze opeens de beste wagen hebben maar dit was
geen toevalstreffer naar mijn gevoel.Ze zijn gewoon top geworden!

Eric

Heb gekozen voor Kimi, hij wist met zijn zeepkist een snellere zeepkist achter hem te houden. De Ferrari van dit jaar is gewoon een zeepkist...
Fisi heeft echt een mooie prestatie neergezet in zijn Force India, maar ondanks het feit dat hij met een snellere wagen reed kon hij Kimi weinig maken...thx to KERS.

sloggerke

Fisichella.
Sorry voor Kimi want zie die jongen graag terug op het podium maar over het hele weekend, inclusief de race dus, is Fisichella de verassing.
Niemand had hier voor het weekend ook maar één euro op durven verwedden.
Zelfs Mallya en Fiscico zelf niet!

Zonder pech was Alonso man van de race geworden denk ik. Maar het is niet anders.

scho0634

Hoezo Alonso als ik vragen mag? Als ik me niet vergis ging hij naar binnen vanaf P3 en was hij daarna niet snel meer in de buurt van het podium gekomen. Die bezineslang hing er ook niet lang genoeg in om niet nog een keer naar binnen te hoeven. Dus volgens mij had hij hooguit 2 of 3 puntjes gepakt.

Folkert

Citaat van: meatball op 30 augustus 2009 - 20:42:57
Voor mij Fisichella tweede met een forceIndia is minder waarschijnlijk dan eerste met een Ferrari.Kimi heeft natuurlijk een goede race gereden en verdiend gewonnen.
En dan zonder proberen te stangen: Ik vraag me af als Massa nu gedaan had wat Kimi had gedaan(en dan natuurlijk zonder dat hij dat ongeluk had gehad.)

Fisi mooie prestatie, maar hij had duidelijk de auto het hele weekend, Kimi niet. Kimi komt van P6 en knalt(misschien iets te veel op het randje) zich zelf bij de start al naar P2. Maar dat is wel een Kimi die iedereen wilt zien. En ja, Zonder kers was het Kimi niet gelukt, maar het is wel een onderdeel van de auto. Misschien was Fisi met onderdeeldje b, ipv a, helemaal niet eens in q3 gekomen.

Voor mij overduidelijk Kimi. De mooiste start in jaren, direct in Les Combes Kubica(toch?) aanvallen en ronde(of 2) later Fisico pakken voor de leiding en dan niet meer afstaan. Menig Kimi Criticaster is toch wel de mond gesnoerd vandaag.
Trotse vader van Rosalie(L)

meatball

Citaat van: Burorri op 30 augustus 2009 - 22:11:30
Citaat van: meatball op 30 augustus 2009 - 20:42:57
Voor mij Fisichella tweede met een forceIndia is minder waarschijnlijk dan eerste met een Ferrari.Kimi heeft natuurlijk een goede race gereden en verdiend gewonnen.
En dan zonder proberen te stangen: Ik vraag me af als Massa nu gedaan had wat Kimi had gedaan(en dan natuurlijk zonder dat hij dat ongeluk had gehad.)

Fisi mooie prestatie, maar hij had duidelijk de auto het hele weekend, Kimi niet. Kimi komt van P6 en knalt(misschien iets te veel op het randje) zich zelf bij de start al naar P2. Maar dat is wel een Kimi die iedereen wilt zien. En ja, Zonder kers was het Kimi niet gelukt, maar het is wel een onderdeel van de auto. Misschien was Fisi met onderdeeldje b, ipv a, helemaal niet eens in q3 gekomen.

Voor mij overduidelijk Kimi. De mooiste start in jaren, direct in Les Combes Kubica(toch?) aanvallen en ronde(of 2) later Fisico pakken voor de leiding en dan niet meer afstaan. Menig Kimi Criticaster is toch wel de mond gesnoerd vandaag.

Massa was al het hele seizoen sneller dan Kimi dus waarom zou hij dat nu niet geweest zijn ?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Citaat van: meatball op 30 augustus 2009 - 22:19:33
Citaat van: Burorri op 30 augustus 2009 - 22:11:30
Citaat van: meatball op 30 augustus 2009 - 20:42:57
Voor mij Fisichella tweede met een forceIndia is minder waarschijnlijk dan eerste met een Ferrari.Kimi heeft natuurlijk een goede race gereden en verdiend gewonnen.
En dan zonder proberen te stangen: Ik vraag me af als Massa nu gedaan had wat Kimi had gedaan(en dan natuurlijk zonder dat hij dat ongeluk had gehad.)

Fisi mooie prestatie, maar hij had duidelijk de auto het hele weekend, Kimi niet. Kimi komt van P6 en knalt(misschien iets te veel op het randje) zich zelf bij de start al naar P2. Maar dat is wel een Kimi die iedereen wilt zien. En ja, Zonder kers was het Kimi niet gelukt, maar het is wel een onderdeel van de auto. Misschien was Fisi met onderdeeldje b, ipv a, helemaal niet eens in q3 gekomen.

Voor mij overduidelijk Kimi. De mooiste start in jaren, direct in Les Combes Kubica(toch?) aanvallen en ronde(of 2) later Fisico pakken voor de leiding en dan niet meer afstaan. Menig Kimi Criticaster is toch wel de mond gesnoerd vandaag.

Massa was al het hele seizoen sneller dan Kimi dus waarom zou hij dat nu niet geweest zijn ?
Ik bedoel wie jij dan de man van de wedstrijd had gevonden.
en het liep redelijk gelijk op als je de uitslagen hebt gezien. Beiden blinken dit jaar niet uit.
Trotse vader van Rosalie(L)

meatball

Onder deze omstandigheden was ook als Massa met een Ferrari had bewonnen,Fisichella de man van de race,gewoon omdat de kans om tweede te worden met een ForceIndia nu eenmaal veel kleiner is dan om te winnen met een Ferrari. En nog eens ik vond Kimi best goed deze race maar je kan er nu eenmaal maar 1 kiezen.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Citaat van: meatball op 30 augustus 2009 - 22:19:33

Massa was al het hele seizoen sneller dan Kimi dus waarom zou hij dat nu niet geweest zijn ?
Omdat Massa op Spa nooit zo geweldig is geweest, en Kimi wel ;)