Wie vervangt Luca Badoer?

Gestart door Forza F1, 22 augustus 2009 - 15:11:42

« vorige - volgende »

robbert

jawadde volgens mij heeft mercedes zo'n verzegeltang want die hun motor is opeens zoveel verbeterd

Ferrari 2010

Citaat van: Martin op 26 september 2009 - 12:07:18
Verzegelen, ik kan heel makkelijk een zegel van een meterkast voor stroom en gas namaken.
Dat scheelt veel euries per jaar, en zo'n zegeltang kan je in bepaalde kroegen gewoon kopen met de juiste stempels.
De meter terug draaien en makkelijk verdient. Er is nog geen controleur geweest die iets heeft gemerkt.
Ik weet niet hoe een F1 motor verzegeld is. Maar ook daar moet mee te frouderen zijn door een pro.
Zo'n motor kan je wel net iets beter verzegelen dan die miljoenen kasten hé, daar kan je niet voor elke kast een unieke zegel voorzien, bij de motoren wel ;-) Die zegels zullen waarschijnlijk wel net iets meer zijn dan een ijzerdraadje met een plaatje aan.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Wizard

#197
Citaat van: Schumi 2009 op 26 september 2009 - 10:26:57
Volgens mij luidt het antwoord daar: NEE! Je zegt net zelf dat je ze kan omzeilen, niet onmerkbaar zeg je, maar dat kan jij niet weten. Ik ook niet, maar jouw aanname is wel een zware vind ik.

Ik ga er van een goede beveiliging uit, geen half werk. Daar zijn de mannen te proffesioneel voor en als mijn baas het lukt een registratie programma zo te construeren dat iedere omzeiling of verandering automatisch geregistreerd wordt en er direct een melding naar 'zijn laptop' gaat, kunnen die mannen het helemaal. De FIA legt geen verbod op iets wat niet te controleren is, anders heeft het geen enkel doel daar een verbod op te leggen, dat snap je -neem ik aan- zelf ook wel.

RadioActiveMan

Citaat van: robbert op 26 september 2009 - 12:33:34
jawadde volgens mij heeft mercedes zo'n verzegeltang want die hun motor is opeens zoveel verbeterd

Waarom? Brawn wint in de eerste 7, 6 races met die motor.

Ferrari 2010

Citaat van: Beco op 26 september 2009 - 17:47:21
Citaat van: robbert op 26 september 2009 - 12:33:34
jawadde volgens mij heeft mercedes zo'n verzegeltang want die hun motor is opeens zoveel verbeterd

Waarom? Brawn wint in de eerste 7, 6 races met die motor.
Ik denk dat dat sarcasme was ;) En bovendien wel zal doelen op het hele seizoen, dus daarbij die eerste races. Iedereen zegt plots dat de Mercedes de betere is en plots is die van Ferrari veel minder zuinig dan de rest, er zit toch ergens wel wat evolutie in die motoren. Ik denk dat ze de evolutie daarvan beter weer toelaten, want het zijn net de motoren die bij gewone wagens nu sterk ontwikkeld worden, het zou mooi zijn als de F1 zijn steentje daartoe kan bijdragen, zoals bijvoorbeeld de ontwikkeling van dieselmotoren in de LMS wel zal hebben bijgedragen aan de goede diesels van tegenwoordig.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

robbert

Citaat van: Beco op 26 september 2009 - 17:47:21
Citaat van: robbert op 26 september 2009 - 12:33:34
jawadde volgens mij heeft mercedes zo'n verzegeltang want die hun motor is opeens zoveel verbeterd

Waarom? Brawn wint in de eerste 7, 6 races met die motor.

dat bedoel ik nu juist. Mercedes is de beste van het hele veld, dus het kan zijn dat zij zo iets prutsen met de verzegeling en zo kunnen verder werken aan de motor

Ferrari 2010

Citaat van: robbert op 27 september 2009 - 01:24:14
Citaat van: Beco op 26 september 2009 - 17:47:21
Citaat van: robbert op 26 september 2009 - 12:33:34
jawadde volgens mij heeft mercedes zo'n verzegeltang want die hun motor is opeens zoveel verbeterd

Waarom? Brawn wint in de eerste 7, 6 races met die motor.

dat bedoel ik nu juist. Mercedes is de beste van het hele veld, dus het kan zijn dat zij zo iets prutsen met de verzegeling en zo kunnen verder werken aan de motor
Ik kan niet geloven dat de verzegeling van een F1 motor zo simpel is dat je ermee kan prutsen ;) En dan nog zullen die motoren af en toe wel eens een controle krijgen van de FIA.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.