Wie vervangt Luca Badoer?

Gestart door Forza F1, 22 augustus 2009 - 15:11:42

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 03 september 2009 - 12:47:20
Dat maakt niet uit, het gaat erom dat Salo ook een coureur van buitenaf was en niet vanuit Ferrari.

Overigens zal dat met die technische informatie wel meevallen. De F60 wordt sinds een week of drie niet verder ontwikkeld, dat is dus ook geen reden om Badoer nog langer aan te houden.
Er kan nog steeds waardevolle informatie gevonden worden door zo'n coureur, ook al word de auto niet meer verder ontwikkeld. Dat de auto niet  verder word ontwikkeld wilt niet zeggen dat alles waardeloos is en "Best naar buiten mag lekken""
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Citaat van: Burorri op 03 september 2009 - 15:09:24
Dat de auto niet  verder word ontwikkeld wilt niet zeggen dat alles waardeloos is en "Best naar buiten mag lekken""

Citaat van: F_A_Diaz op 03 september 2009 - 12:47:20
Overigens zal dat met die technische informatie wel meevallen.

...
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

RadioActiveMan

Nu veel positiefs kan er over die Ferrari niet naar buiten lekken natuurlijk.  ;)

Folkert

#123
Citaat van: F_A_Diaz op 03 september 2009 - 15:16:10
Citaat van: Burorri op 03 september 2009 - 15:09:24
Dat de auto niet  verder word ontwikkeld wilt niet zeggen dat alles waardeloos is en "Best naar buiten mag lekken""

Citaat van: F_A_Diaz op 03 september 2009 - 12:47:20
Overigens zal dat met die technische informatie wel meevallen.

...
Wat wil je nou zeggen? Wat zal met die technische informatie wel mee vallen?

Ik reageerde meer op
CitaatDe F60 wordt sinds een week of drie niet verder ontwikkeld, dat is dus ook geen reden om Badoer nog langer aan te houden.
Het ontging mij ook beetje wat het er mee te maken dat de auto niet word door ontwikkeld dat bepaalde rijders wel of niet worden aangenomen/behouden.

Het punt wat ik wilde maken is dat het stoppen van de ontwikkeling niet betekend dat alle systemen in de auto's slechter worden of geen waarde meer zullen hebben voor de concurrent. Je zegt het misschien niet, maar zo komt het bij mij over wat jij zegt.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Citaat van: Beco op 03 september 2009 - 15:16:44
Nu veel positiefs kan er over die Ferrari niet naar buiten lekken natuurlijk.  ;)
Hahahah, KERS misschien(Als dat volgend jaar nog door gaat dan :P)
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Fisico definitief in de Ferrari! Leuk voor hem.

Ferrari 2010

Leuk voor Fisico, maar wat betekend dit voor de rest van zijn carrière? Zal FI hem nog terug willen volgend seizoen? Als de FI werkelijk zo goed is als ze beweren (en dus niet enkel zal scoren op Spa en Monza), dan denk ik dat het voor Fisico moeilijk zal worden om volgend jaar nog een zitje te krijgen, zeker als zijn vervanger het goed doet. Wie zal hem overigens vervangen? Liuzzi? Of een aankomend talent?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

De geruchten gaan toch al lang dat Fisi testrijder wordt bij Ferrari? Dat sluit hier mooi bij aan.

Folkert

Citaat van: Schumi 2009 op 03 september 2009 - 16:40:42
Leuk voor Fisico, maar wat betekend dit voor de rest van zijn carrière? Zal FI hem nog terug willen volgend seizoen? Als de FI werkelijk zo goed is als ze beweren (en dus niet enkel zal scoren op Spa en Monza), dan denk ik dat het voor Fisico moeilijk zal worden om volgend jaar nog een zitje te krijgen, zeker als zijn vervanger het goed doet. Wie zal hem overigens vervangen? Liuzzi? Of een aankomend talent?
Ik kan me herinneren dat Olav iets zei over openstaande rekeningen, misschien was het een indirecte maar dringende vraag van Ferrari aan FI om er iets aan te doen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Forza F1

Alléééééé Fisi... wie had dat gedacht....  :)

JARNO TRULLI MOET NU WEL STIKJALOERS ZIJN  8)

FerrariMan

Eindelijk, hier heb ik destijds vaak op gehoopt. Wou Fisico altijd al graag bij Ferrari!

Enzo

Lijkt mij ook de beste keuze, hij heeft in Spa natuurlijk zijn visite kaartje af gegeven, maar met Fisi weet je dat je een degelijke coureur binnen haalt.
Schijnt inderdaad dan in 2010 over te gaan in een testcontract. Liuzzi zal wel zijn plekje over nemen bij FI.
De deal was interessant omdat FI nog flinke schulden heeft bij Ferrari voor de motoren van vorig seizoen, ze zullen het wel op een accoordje hebben gegooit.

KVDracer

Volgens Mallya heeft het niks met de openstaande schuld te maken en is er tussen de teams niets financieels geregeld, maar is het enkel om Fisi deze kans te gunnen. Das ook de eerste keer dat ze in de F1 zo menslievend zijn  ??? Maar ik vind het wel goed voor Fisichella, ben echt blij voor hem. Ik vond hem vroeger altijd goed rijden bij jordan en Benetton, maar heeft mij daarna bij Renault wel teleurgesteld. Ik hoop dat hij hem nu nog eens kan bewijzen en wie weet mag hij volgend jaar niet gewoon blijven racen en laten ze Alonso bij Renault  :P Maar Trulli zal inderdaad wel jaloers zijn, ik denk niet dat ik er zelf ook zou kunnen mee lachen.

Wizard

Tof dat Fisichella Badoer mag vervangen! Liuzzi vervangt Fisichella op zijn beurt?

robbert

dat is goed nieuws over fisichella, en waarschijnlijk dus volgend seizoen testrijder voor ferrari