Wie vervangt Luca Badoer?

Gestart door Forza F1, 22 augustus 2009 - 15:11:42

« vorige - volgende »

KVDracer

Citaat van: Forza Ferrari op 30 augustus 2009 - 16:01:06
Citaat van: KVDracer op 30 augustus 2009 - 13:19:59
Citaat van: Forza Ferrari op 30 augustus 2009 - 12:55:39
Citaat van: Schumi 2009 op 28 augustus 2009 - 11:07:53
Van mij mogen ze gerust de F1 in, maar niet in de topteams. Dit zorgt alleen maar voor extra druk op een moment dat ze het allemaal nog moeten leren kennen.

Pakte voor Hamilton anders wel goed uit  :)
Hamilton mocht wel zovel testen als hij wou.

Dat mochten Kovailnen en Piquet ook...Het testverbod is pas ingegaan voorafgaand seizoen 2009. Ben niet zeker hoe lang Grosjean al testrijder was bij het team... Ik denk toch ook al 2 jaar...

Maar ik denk niet dat Grosjean door de testbeperking zo ongelooflijk veel getest heeft met de wagen. Kovalainen en piquet hebben ook veel getest, dat is waar. Maar om nu een rookie zomaar in een Ferrari gaan in te zetten vind ik toch geen goed idee. Ze kennen de wagen niet en gaan dan patat voor Ferrari rijden. Dat gaat nooit goed komen als ze niet eerst grondig kunnen testen.

Forza F1

Ja, daar heb je wel gelijk.

Maar ik denk dat ze voor Badoer gekozen hebben om de Ferrari-kennis binnen de familie te houden... Badoer is trouw aan Ferrari, een andere rijder... moet misschien volgend jaar een ander team zoeken, en dan neemt ie alle Ferrari-intel mee...  ???

meatball

Wie vandaag live aanwezig was en tussen het plubliek stond die weet dat het voor Badoer maar een giftig geschenk is om op deze manier in de Ferrari te moeten stappen.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

sloggerke

Wie naar BBC gekeken heeft tot de laatste seconde weet dat Mallya bevestigde dat "Stefano" (Domenicali) reeds gebeld heeft naar hem.

Volgens mij is de kans echt wel groot dat Fiscichella in Italië in die kar van Badoer zit.

RadioActiveMan

Citaat van: sloggerke op 30 augustus 2009 - 21:42:12
Wie naar BBC gekeken heeft tot de laatste seconde weet dat Mallya bevestigde dat "Stefano" (Domenicali) reeds gebeld heeft naar hem.

Volgens mij is de kans echt wel groot dat Fiscichella in Italië in die kar van Badoer zit.

Mallya heeft enkel gezegd dat hij Domenicali op het podium heeft zien staan met zijn GSM in de hand en dat die dan misschien aan het bellen was met iemands manager.

Folkert

Trouwens waar ik gister ineens aan dacht: Je mag het hele jaar maar 4 rijders in je auto's hebben rijden. Maar wat als rijder 4 nou ook een crahs mee maakt en niet kan rijden?  Is het dan pech, maar je rijd van af nu nog maar met 1 coureur?
Trotse vader van Rosalie(L)

Kimi

Citaat van: Forza Ferrari op 30 augustus 2009 - 20:40:45
Ja, daar heb je wel gelijk.

Maar ik denk dat ze voor Badoer gekozen hebben om de Ferrari-kennis binnen de familie te houden... Badoer is trouw aan Ferrari, een andere rijder... moet misschien volgend jaar een ander team zoeken, en dan neemt ie alle Ferrari-intel mee...  ???

Marc Gené blijft daarom een goede mogelijkheid denk ik. Moest het iemand anders worden, denk ik niet dat die zoveel Ferrari-kennis zal kunnen/mogen meenemen naar een ander team. Iemand die volgend jaar niet voor Ferrai zal rijden zal alleen naar Maranello mogen komen voor de seatfitting. Meer dan wat rondjes draaien met de simulator en een oude Ferrari op Fiorano om gewend te worden met zaken zoals startprocedures en andere technische systemen zal er niet inzitten.

Forza F1

Citaat van: Kimi op 31 augustus 2009 - 16:09:53
Citaat van: Forza Ferrari op 30 augustus 2009 - 20:40:45
Ja, daar heb je wel gelijk.

Maar ik denk dat ze voor Badoer gekozen hebben om de Ferrari-kennis binnen de familie te houden... Badoer is trouw aan Ferrari, een andere rijder... moet misschien volgend jaar een ander team zoeken, en dan neemt ie alle Ferrari-intel mee...  ???

Marc Gené blijft daarom een goede mogelijkheid denk ik. Moest het iemand anders worden, denk ik niet dat die zoveel Ferrari-kennis zal kunnen/mogen meenemen naar een ander team. Iemand die volgend jaar niet voor Ferrai zal rijden zal alleen naar Maranello mogen komen voor de seatfitting. Meer dan wat rondjes draaien met de simulator en een oude Ferrari op Fiorano om gewend te worden met zaken zoals startprocedures en andere technische systemen zal er niet inzitten.

Klopt. Of ze hopen sterk dat Schumi's nek intussen in orde is  ;D
Gené heeft alleszins wel meer race-ervaring dan Badoer (want deze 2 GP's tellen niet mee). En hij is ook trouw aan Ferrari.

Forza F1

Citaat van: Beco op 31 augustus 2009 - 09:07:27
Mallya heeft enkel gezegd dat hij Domenicali op het podium heeft zien staan met zijn GSM in de hand en dat die dan misschien aan het bellen was met iemands manager.

Na'h, dat heeft Mallya mis, Domenicali was met mij aan't bellen!! Ik wou hem veel sterkte wensen bij z'n rijderskeuze voor Monza en heb em geadviseerd Lauda nog een kans te geven :P

RadioActiveMan

Citaat van: Forza Ferrari op 31 augustus 2009 - 19:12:21
Citaat van: Beco op 31 augustus 2009 - 09:07:27
Mallya heeft enkel gezegd dat hij Domenicali op het podium heeft zien staan met zijn GSM in de hand en dat die dan misschien aan het bellen was met iemands manager.

Na'h, dat heeft Mallya mis, Domenicali was met mij aan't bellen!! Ik wou hem veel sterkte wensen bij z'n rijderskeuze voor Monza en heb em geadviseerd Lauda nog een kans te geven :P

;D

janke

Asjeblief zeg, doe me dat niet aan. Ik heb die man nog zien racen in de F1 op Zandvoort. Een van de beste ooit misschien. Als autosportjournalist en meninggever is het maar een betweter. Sorry.
Some things are too important to be left in the past.

RadioActiveMan

Citaat van: janke op 31 augustus 2009 - 20:56:07
Asjeblief zeg, doe me dat niet aan. Ik heb die man nog zien racen in de F1 op Zandvoort. Een van de beste ooit misschien. Als autosportjournalist en meninggever is het maar een betweter. Sorry.

Meen je dit nu of ben je een smiley vergeten?

scho0634

Lijkt me niet. Lauda is ook een irritante analist.

RadioActiveMan

Daar heb ik het niet op, vroeg me af of janke echt gelooft dat Lauda Badoer komt vervangen.  ;)

Dat hij een klote analist is kan ik inkomen, Pélé kent ook niks van voetbal.

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 31 augustus 2009 - 09:21:10
Trouwens waar ik gister ineens aan dacht: Je mag het hele jaar maar 4 rijders in je auto's hebben rijden. Maar wat als rijder 4 nou ook een crahs mee maakt en niet kan rijden?  Is het dan pech, maar je rijd van af nu nog maar met 1 coureur?
Dan heb je er nog 3 voor 2 wagens. En als er 3 van jouw rijders door een crash buiten strijd zijn, dan zullen de teams het wel op een akkoordje gooien dat het voor 1 keer mag ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.