Wie vervangt Luca Badoer?

Gestart door Forza F1, 22 augustus 2009 - 15:11:42

« vorige - volgende »

sloggerke

Laat Badoer maar mooi zitten in die wagen volgende races....!!

Met een haast aan krankzinnig wordend grenzend genoegen aanschouw ik een Ferrari op de allerlaatste plaats. ;)
Zaaaaaaaaaaaalig....

Folkert

Citaat van: sloggerke op 25 augustus 2009 - 11:06:28
Laat Badoer maar mooi zitten in die wagen volgende races....!!

Met een haast aan krankzinnig wordend grenzend genoegen aanschouw ik een Ferrari op de allerlaatste plaats. ;)
Zaaaaaaaaaaaalig....

hahahha

Ik ergens ook wel. En ach, geef die jongen toch een kans. Komt vast wel goed ooit :P
Trotse vader van Rosalie(L)

TheIceman

Badoer heeft al eens geraced op Spa en kent dat circuit een stuk beter dan Valencia. In Spa wint Badoer.

Folkert

Citaat van: Luc. op 27 augustus 2009 - 18:13:33
Badoer heeft al eens geraced op Spa en kent dat circuit een stuk beter dan Valencia. In Spa wint Badoer.
Minstens op 2 ronden voorsprong
Trotse vader van Rosalie(L)

TheIceman

Citaat van: Burorri op 27 augustus 2009 - 18:17:29
Citaat van: Luc. op 27 augustus 2009 - 18:13:33
Badoer heeft al eens geraced op Spa en kent dat circuit een stuk beter dan Valencia. In Spa wint Badoer.
Minstens op 2 ronden voorsprong
Alguersuari gaat naar 2.

robbert

hahaha, de meeste zijn al hardop aan het dromen :D

flupke3

Stel je voor Bruno Senna krijgt een kans en stunt meteen .
Misschien herhaalt de geschiedenis zich en kan hij net als Schumi
bij zijn debuut voor een stunt zorgen.Maar dat zal wel niet :-\

Ferrari 2010

Hij rijdt niet eens :-\ Laat Senna maar elders debuteren, daar blijf ik bij. Mooie naam, maar je ziet bijvoorbeeld met Piquet dat dat niet wil zeggen dat je de beste ter wereld bent.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

RadioActiveMan

So what. Piquet is GP2 kampioen geweest en verdiende dus een kans in de F1. Je weet met niemand of je een goeie of slechte te pakken hebt.
Je moet ook wat geluk hebben en ik geloof nog altijd dat Piquet op het verkeerde moment bij het verkeerde team is begonnen. Alonso die terugkwam en een team dat duidelijk op de terugweg was/is.  Kimi en Jenson kregen ook te vroeg hun kans volgens mij en hadden helemaal nog niks bewezen, maar ik heb mijn mening moeten herzien. Sindsdien ben ik iets minder snel met mijn mening te uiten over wie het verdiend F1 te rijden en wie niet.

Folkert

Kimi en Button te vroeg? Vind ik eigenlijk wel mee vallen. Vooral Button, Williams was niet echt het wat ze eerst waren. en 1 jaar bij een achterhoede team rijden vind ik ok.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Beco op 28 augustus 2009 - 09:50:21
So what. Piquet is GP2 kampioen geweest en verdiende dus een kans in de F1. Je weet met niemand of je een goeie of slechte te pakken hebt.
Je moet ook wat geluk hebben en ik geloof nog altijd dat Piquet op het verkeerde moment bij het verkeerde team is begonnen. Alonso die terugkwam en een team dat duidelijk op de terugweg was/is.  Kimi en Jenson kregen ook te vroeg hun kans volgens mij en hadden helemaal nog niks bewezen, maar ik heb mijn mening moeten herzien. Sindsdien ben ik iets minder snel met mijn mening te uiten over wie het verdiend F1 te rijden en wie niet.

Van mij mogen ze gerust de F1 in, maar niet in de topteams. Dit zorgt alleen maar voor extra druk op een moment dat ze het allemaal nog moeten leren kennen. Zoals je zegt, Piquet kwam op de verkeerde plaats terecht. Hij had beter bij een Minardi-achtig team gestart...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

RadioActiveMan

Citaat van: Schumi 2009 op 28 augustus 2009 - 11:07:53
Van mij mogen ze gerust de F1 in, maar niet in de topteams. Dit zorgt alleen maar voor extra druk op een moment dat ze het allemaal nog moeten leren kennen. Zoals je zegt, Piquet kwam op de verkeerde plaats terecht. Hij had beter bij een Minardi-achtig team gestart...

Ik ben het daar helemaal niet mee eens. Als een topteam dat risico wil pakken moeten ze dat doen ook. Je kan ook iemands carrière kraken door hem bij een minder team te laten debuteren. Wat als de wagen zo slecht is dat hij niet vooruit te branden is? Dan val je niet echt op bij de topteams. Voor elke debutant bij een topteam die mislukt is er wel een debutant die het wel lukt en dat is net zo bij mindere teams. Dus eigenlijk mag Grosjean nu ook niet in die Renault stappen en hadden Hamilton en Kovalainen ook niet bij McLaren mogen rijden.

Wat er met Piquet gebeurt is kan je voor het grootste deel in de schoenen van Briatore schuiven. Het is aan hem om een rijder zich te laten thuis voelen in een team en ervoor te zorgen dat de  andere teamleden goed samenwerken met de rijder.

Citaat van: Burorri op 28 augustus 2009 - 10:56:57
Kimi en Button te vroeg? Vind ik eigenlijk wel mee vallen. Vooral Button, Williams was niet echt het wat ze eerst waren. en 1 jaar bij een achterhoede team rijden vind ik ok.

Williams reed in die tijd nog redelijk mee voor de vetpot. Mij ging het toen meer om wat ze al hadden gepresteerd voor de F1. Er is toen heel veel te doen geweest of ze beide wel een superlicentie mochten krijgen.

F_A_Diaz

Citaat van: Schumi 2009 op 28 augustus 2009 - 08:27:25
Hij rijdt niet eens :-\ Laat Senna maar elders debuteren, daar blijf ik bij. Mooie naam, maar je ziet bijvoorbeeld met Piquet dat dat niet wil zeggen dat je de beste ter wereld bent.

Het hangt ook maar net van de omstandigheden af. Kijk bijvoorbeeld naar Rosberg en Piquet. Piquet heeft Alonso als teamgenoot en Rosberg heeft Nakajima, dus ja.
Als het andersom was geweest had Piquet misschien wel naar McLaren gekund en was Rosberg eruit gegooid.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Ferrari 2010

Het hangt inderdaad sterk af van de omstandigheden. Maar ik blijf erbij, het is beter voor de jonge piloten zelf om zich te kunnen bewijzen bij een kleiner team. De grotere teams kijken echt wel verder dan hun neus lang is en zullen dus ook wel merken als er een goede piloot in een slechte wagen zit.
Verder ben ik van mening dat iedereen met gelijke kansen moet aan komen kloppen bij de F1. Overlaatst las ik een bericht van iemand die stelde dat Ferrari ook maar een young driver programma had moeten hebben zoals Renault etc, aangezien ze het dan nu niet met een Badoer maar met een goeie jongeling konden racen. Als alle teams zo'n programma zouden hebben, waar kan iemand die gewoonweg talent heeft maar nooit zo'n contract getekend heeft, dan heen?
Die contracten zijn leuk en niet leuk tegelijk hé, je team bepaalt wat je doet. Achten zij je niet goed genoeg? Dan kom je er simpelweg niet. Dan mag je uiteindelijk nog zo goed zijn als je wil, contract is contract en jij rijdt waar zij het willen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

F_A_Diaz

Natuurlijk is het altijd beter om bij een klein team te debuteren omdat je teamgenoot daar relatief altijd minder goed is dan bij een topteam, dat heb ik ook allang aangegeven in het topic over Piquet.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."