Wie vervangt Luca Badoer?

Gestart door Forza F1, 22 augustus 2009 - 15:11:42

« vorige - volgende »

kaisz

wat is het nut van een testcoureur als je niet meer mag testen tijdens het seizoen?

Ontsla die man direct, hij zet heel ferrari voor schut. Gewoon bijna 2 seconden langzamer dan het gehele veld. Het is dat hij een italiaan is.

scho0634

Citaat van: kaisz op 23 augustus 2009 - 19:14:51
wat is het nut van een testcoureur als je niet meer mag testen tijdens het seizoen?

Ontsla die man direct, hij zet heel ferrari voor schut. Gewoon bijna 2 seconden langzamer dan het gehele veld. Het is dat hij een italiaan is.
Tjonge, ik ben geen Ferrari fan, maar dit is wel respectloos hoor. Je hebt het wel over iemand die al jaren lang uitstekend werk verricht voor Ferrari. Hij was ook een van de schakeltjes in de machine waar Schumacher in kon uitblinken.

kaisz

Citaat van: 0634 op 23 augustus 2009 - 20:01:58
Citaat van: kaisz op 23 augustus 2009 - 19:14:51
wat is het nut van een testcoureur als je niet meer mag testen tijdens het seizoen?

Ontsla die man direct, hij zet heel ferrari voor schut. Gewoon bijna 2 seconden langzamer dan het gehele veld. Het is dat hij een italiaan is.
Tjonge, ik ben geen Ferrari fan, maar dit is wel respectloos hoor. Je hebt het wel over iemand die al jaren lang uitstekend werk verricht voor Ferrari. Hij was ook een van de schakeltjes in de machine waar Schumacher in kon uitblinken.

Ok ik neem de helft van mijn woorden terug: Ontsla hem niet, maar laat hem NOOOOOIT meer een race rijden. Ook ik ben geen Ferrari fan, maar dit is echt dieptriest moment voor Ferrari.

scho0634

Daar ben ik het wel volmondig mee eens. Maar zowel Schumacher als Di Montezemolo hebben toch gezegd dat hij ook in Spa rijdt...

Zie je hem al door Eau Rouge gaan?

RadioActiveMan

Belachelijke reacties. Hij heeft met een Minardi goeie dingen laten zien en laten zien dat hij iets met een wagen kon. Enkel op die momenten sloeg het noodlot toe via mechanische pech of anders en zijn een paar leuke resulaten hem langst de neus voorbij geschoten.
Dat hij nu veel te traag was voor een Ferraririjder ok, daar kan je niet veel tegen in brengen. Maar hij is totaal niet racefit door 10 jaar geen competie te hebben gereden en heeft ook bijna niet met die nieuwe wagen geredenen hij is ook niet meer van de jongste. Rijders als Grosjean en Alguersuari, die mij beide trouwens weinig hebben overtuigd dit weekend, stappen tenminste racefit in die wagen.

F_A_Diaz

Hij schijnt zelf best tevreden te zijn dus hij zal wel niet echt superfit geweest zijn. Ik denk dat Ferrari hem nog 1 kans geeft, als het dan niet een stuk beter gaat gaat hij eruit. Je kan niet met een Ferrari als laatste eindigen. Overigens moet wel gezegd worden dat hij een goede start maakte.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: Beco op 24 augustus 2009 - 09:04:27
Belachelijke reacties. Hij heeft met een Minardi goeie dingen laten zien en laten zien dat hij iets met een wagen kon. Enkel op die momenten sloeg het noodlot toe via mechanische pech of anders en zijn een paar leuke resulaten hem langst de neus voorbij geschoten.
Dat hij nu veel te traag was voor een Ferraririjder ok, daar kan je niet veel tegen in brengen. Maar hij is totaal niet racefit door 10 jaar geen competie te hebben gereden en heeft ook bijna niet met die nieuwe wagen geredenen hij is ook niet meer van de jongste. Rijders als Grosjean en Alguersuari, die mij beide trouwens weinig hebben overtuigd dit weekend, stappen tenminste racefit in die wagen.
Grosjean vond ik toch best goed over het hele weekend gezien. Had volgens mij pech met de start dat hij zijn neus verloor.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: F_A_Diaz op 24 augustus 2009 - 09:44:38
Hij schijnt zelf best tevreden te zijn dus hij zal wel niet echt superfit geweest zijn. Ik denk dat Ferrari hem nog 1 kans geeft, als het dan niet een stuk beter gaat gaat hij eruit. Je kan niet met een Ferrari als laatste eindigen. Overigens moet wel gezegd worden dat hij een goede start maakte.
Hij maakte een goede start, tot ik hem plots nergens meer zag doorkomen. Toen was hij dus gespind, jammer. Hij doet ook maar zijn best denk ik, maar het zit er gewoon niet meer in, of heel ver weg. Als je zo lang niet racet, kan ik dat enigszins wel begrijpen.
Ik denk dat Ferrari gewoon nog steeds een comeback voorziet voor Schumi, anders zouden ze toch één of andere jongeling in die wagen zetten? Iedere rijder uit GP2 zal staan te springen om die plaats in te pikken. Ik geloof er niet in dat Badoer volgende race ineens wel zoveel beter gaat zijn, en het zou me verbazen als Ferrari dat wel denkt.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

F_A_Diaz

Zijn 1e spin bij de start kon hij niet zo heel veel aan doen, toen werd hij aangetikt door een Renault. Kijk, als dat niet gebeurt krijg je natuurlijk meteen een heel andere race. Dan ligt hij 14e en kan hij een beetje mee in de flow. Nu liep hij direct achter de feiten aan en dan wil je vaak teveel goedmaken waardoor je juist langzamer gaat en fouten gaat maken.

Maar goed, dat hij geen goede vervanger is mag duidelijk zijn.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: Schumi 2009 op 24 augustus 2009 - 10:14:52
Citaat van: F_A_Diaz op 24 augustus 2009 - 09:44:38
Hij schijnt zelf best tevreden te zijn dus hij zal wel niet echt superfit geweest zijn. Ik denk dat Ferrari hem nog 1 kans geeft, als het dan niet een stuk beter gaat gaat hij eruit. Je kan niet met een Ferrari als laatste eindigen. Overigens moet wel gezegd worden dat hij een goede start maakte.
Hij maakte een goede start, tot ik hem plots nergens meer zag doorkomen. Toen was hij dus gespind, jammer. Hij doet ook maar zijn best denk ik, maar het zit er gewoon niet meer in, of heel ver weg. Als je zo lang niet racet, kan ik dat enigszins wel begrijpen.
Ik denk dat Ferrari gewoon nog steeds een comeback voorziet voor Schumi, anders zouden ze toch één of andere jongeling in die wagen zetten? Iedere rijder uit GP2 zal staan te springen om die plaats in te pikken. Ik geloof er niet in dat Badoer volgende race ineens wel zoveel beter gaat zijn, en het zou me verbazen als Ferrari dat wel denkt.
Inderdaad, ik hoop ook dat Schumacher tijdelijk terug komt. Of misschien zelfs helemaal volgend jaar als hij naast Alonso gaat racen. Dat lijkt me gaaf. Maar goed Badoer heeft het moeilijk en hij doet zeker zijn best, maar hij gaf aan dat hij dit als test beschouwd. En denk dat wij dat ook moeten doen. Ik denk dat het in spa wel iets beter gaat. Iig niet meer laatste.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: Burorri op 24 augustus 2009 - 10:42:43
Inderdaad, ik hoop ook dat Schumacher tijdelijk terug komt. Of misschien zelfs helemaal volgend jaar als hij naast Alonso gaat racen. Dat lijkt me gaaf.
Maar hoe groot zal die kans zijn?

1% of nog minder zelfs?

Folkert

Citaat van: 0634 op 24 augustus 2009 - 10:47:15
Citaat van: Burorri op 24 augustus 2009 - 10:42:43
Inderdaad, ik hoop ook dat Schumacher tijdelijk terug komt. Of misschien zelfs helemaal volgend jaar als hij naast Alonso gaat racen. Dat lijkt me gaaf.
Maar hoe groot zal die kans zijn?

1% of nog minder zelfs?
Nog wel minder denk ik. Denk dat de kans dat hij dit jaar nog zal rijden onder de 10% ligt, misschien zelfs wel onder de 1%, want ik heb meer het idee dat dit beetje publiciteit was., maar dat is meer een gevoel wat ik heb.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 24 augustus 2009 - 10:47:15
Citaat van: Burorri op 24 augustus 2009 - 10:42:43
Inderdaad, ik hoop ook dat Schumacher tijdelijk terug komt. Of misschien zelfs helemaal volgend jaar als hij naast Alonso gaat racen. Dat lijkt me gaaf.
Maar hoe groot zal die kans zijn?

1% of nog minder zelfs?
Klein, eigenlijk onbestaande. Schumacher is vroeger dan gepland gestopt omdat hij Massa bij Ferrari wilde laten, anders had het nu gewoon Kimi-Schumi geweest... Als Schumacher zou besluiten terug een heel seizoen te racen, dan zal Alonso gewoon nog even moeten wachten. Schumi gaat zichzelf ook niet naast Alonso zetten, dat zou hij nooit tolereren, en Alonso zal zo dom ook wel niet zijn.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Ik denk niet dat dat dom van Alonso zou zijn. Slim juist.

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 24 augustus 2009 - 11:16:53
Ik denk niet dat dat dom van Alonso zou zijn. Slim juist.
Om naast Schumi te rijden? Schumi gaat het niet tolereren dat Alonso WK wordt terwijl het zijn teamgenoot is. Dus zijn het verloren jaren voor Alonso...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.