Wie vervangt Luca Badoer?

Gestart door Forza F1, 22 augustus 2009 - 15:11:42

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Wizard op 05 september 2009 - 15:47:04
Citaat van: Martin op 05 september 2009 - 12:53:36
Fisichella was tweede keus bij Ferrari. Ze hadden eerst Valentino Rossi gevraagd.
Maar die bedankte door het testverbod. Na de negatieve reactie van 'The Doctor' koos Ferrari voor zijn landgenoot Giancarlo Fisichella van Force India. Aldus Gazzetta dello Sport vandaag.


Heb je ook een bron?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

Citaat van: 0634 op 05 september 2009 - 14:12:24
ik heb veel respect voor Rossi, maar die kan natuurlijk nooit de tijden van Fisi rijden. Buiten dat is hij gewikkeld in een WK strijd...

Ik geloof zeker wel dat het in de Gazetta staat Martin, maar ik geloof nooit dat dit echt waar is.

Lijkt mij ook niet de juiste keus, Rossi is een fantastische motorrijder en heeft bewezen ook goed met een f1 auto uit de voeten te kunnen.
Maar met alleen talent zou ik hem niet in de ferrari zetten, fisichella lijkt me de veel betere keuze.

Martin

Citaat van: Schumi 2009 op 05 september 2009 - 17:31:54
Citaat van: Wizard op 05 september 2009 - 15:47:04
Citaat van: Martin op 05 september 2009 - 12:53:36
Fisichella was tweede keus bij Ferrari. Ze hadden eerst Valentino Rossi gevraagd.
Maar die bedankte door het testverbod. Na de negatieve reactie van 'The Doctor' koos Ferrari voor zijn landgenoot Giancarlo Fisichella van Force India. Aldus Gazzetta dello Sport vandaag.


Heb je ook een bron?

Goed lezen is moeilijk. Bedankt Schumi. ;D

Wizard

Je kunt ook wel eens ergens overheen lezen. ;)

meatball

#154
Citaat van: Wizard op 05 september 2009 - 15:47:04
Citaat van: Martin op 05 september 2009 - 12:53:36
Fisichella was tweede keus bij Ferrari. Ze hadden eerst Valentino Rossi gevraagd.
Maar die bedankte door het testverbod. Na de negatieve reactie van 'The Doctor' koos Ferrari voor zijn landgenoot Giancarlo Fisichella van Force India. Aldus Gazzetta dello Sport vandaag.


Heb je ook een bron?
;D ;D kan de beste overkomen
Maar Rossi was zeker een tweede Badoer geworden en dat kunnen we missen.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

robbert

ja dat denk ik ook. Maar een vraagje,  kon het zijn dat schumacher niet in de simulator mocht testen voor hij een comeback ging maken??

Wizard

Ja. Als ik me niet vergis heeft Schumacher wel getest om zo kennis te maken met de stuurbediening maar hebben ze tegenlijk met het testverbod in de F60, de simulator ook verboden.

Martin

Luca Badoer heeft de media de schuld gegeven dat hij zijn stoeltje bij Ferrari heeft moeten opgeven.

"De mensen die schrijven begrijpen niet hoeveel schade zij kunnen aanrichten. De media speelde een cruciale rol in het besluit van Ferrari om mij te vervangen" aldus Badoer in het Italiaanse Gazzetta Sportiva.

Toch ziet hij ook een lichtpuntje: "Ik realiseeerde mijn droom. Ik zal mijn kinderen altijd kunnen vertellen dat ik twee wedstrijden voor Ferrari heb gereden."

Zou ik ook zeggen als je aan de kant word gezet door je team. Wat betreft zijn tweede punt heeft hij gelijk, hij heeft voor Ferrari gereden.


meatball

Citaat van: Martin op 06 september 2009 - 20:37:14
Luca Badoer heeft de media de schuld gegeven dat hij zijn stoeltje bij Ferrari heeft moeten opgeven.

"De mensen die schrijven begrijpen niet hoeveel schade zij kunnen aanrichten. De media speelde een cruciale rol in het besluit van Ferrari om mij te vervangen" aldus Badoer in het Italiaanse Gazzetta Sportiva.

Toch ziet hij ook een lichtpuntje: "Ik realiseeerde mijn droom. Ik zal mijn kinderen altijd kunnen vertellen dat ik twee wedstrijden voor Ferrari heb gereden."

Zou ik ook zeggen als je aan de kant word gezet door je team. Wat betreft zijn tweede punt heeft hij gelijk, hij heeft voor Ferrari gereden.


Het is voor hem te hopen dat zijn kinderen geen beelden van zijn race's te zien krijgen  ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

robbert

Citaat van: Wizard op 06 september 2009 - 12:36:53
Ja. Als ik me niet vergis heeft Schumacher wel getest om zo kennis te maken met de stuurbediening maar hebben ze tegenlijk met het testverbod in de F60, de simulator ook verboden.

heb niks tegen fisichella verre van, ben heel blij dat hij rijdt voor ferrari, maar waarom mocht fisichella dan wel in de f1 simulator en schumacher niet?
Want fisichella heeft deze week in de simulator gezeten

_Makke_

Citaat van: Martin op 06 september 2009 - 20:37:14
Luca Badoer heeft de media de schuld gegeven dat hij zijn stoeltje bij Ferrari heeft moeten opgeven.

Echt erg. Wat een zeveraar...

Na Valencia zei hij dat het beter zou gaan op Spa want hij kende het circuit daar wel. Na Spa ging het in Monza beter zijn want dat circuit kent hij als zijn broekzak. En nu is het de schuld van de media dat hij aan de kant geschoven is... Ik denk niet  dat je de media de schuld kan geven van zijn gebrek aan snelheid. Badoer was een schande voor een team als Ferrari, dat is de enige reden waarom hij nu niet meer in die bolide zit.

F_A_Diaz

Tsja, hij had ook tien jaar geen race meer gereden en niet getest dit jaar.

Hij was absoluut te langzaam voor Ferrari maar zijn voorbereiding was natuurlijk ook ruk. In dat opzicht heeft hij wel gelijk dat de media hem meteen bij de enkels afzaagde.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

meatball

Citaat van: F_A_Diaz op 07 september 2009 - 10:43:02
Tsja, hij had ook tien jaar geen race meer gereden en niet getest dit jaar.

Hij was absoluut te langzaam voor Ferrari maar zijn voorbereiding was natuurlijk ook ruk. In dat opzicht heeft hij wel gelijk dat de media hem meteen bij de enkels afzaagde.
Als je voor Ferrari gaat rijden loop je nu eenmaal in de kijker,een wat minder resultaat hadden de Italianen nog wel door de vingers gezien maar dit was gewoon rotslecht. Waarschijnlijk heeft hij inderdaad te weinig gereden de laatste jaren om mee te kunnen in de f1 maar ook dan hoor je er niet thuis,bij Ferrari moet je presteren punt uit.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Forza F1

Citaat van: Wizard op 06 september 2009 - 12:36:53
Ja. Als ik me niet vergis heeft Schumacher wel getest om zo kennis te maken met de stuurbediening maar hebben ze tegenlijk met het testverbod in de F60, de simulator ook verboden.

Da's zever... zoiets kunnen ze niet verbieden.... noch controleren!

F_A_Diaz

Citaat van: meatball op 07 september 2009 - 20:24:04
Citaat van: F_A_Diaz op 07 september 2009 - 10:43:02
Tsja, hij had ook tien jaar geen race meer gereden en niet getest dit jaar.

Hij was absoluut te langzaam voor Ferrari maar zijn voorbereiding was natuurlijk ook ruk. In dat opzicht heeft hij wel gelijk dat de media hem meteen bij de enkels afzaagde.
Als je voor Ferrari gaat rijden loop je nu eenmaal in de kijker,een wat minder resultaat hadden de Italianen nog wel door de vingers gezien maar dit was gewoon rotslecht. Waarschijnlijk heeft hij inderdaad te weinig gereden de laatste jaren om mee te kunnen in de f1 maar ook dan hoor je er niet thuis,bij Ferrari moet je presteren punt uit.

Hij had rond de top tien moeten finishen en minimaal 1x Q2 moeten halen, meer had je ook niet kunnen verwachten. Sommigen doen net alsof hij consequent in de top 8 had moeten finishen.
Dat is gewoon niet realistisch met zijn kilometers van dit jaar, dan moet je een uitzonderlijk coureur zijn en dat is hij niet maar dat wist iedereen vooraf ook. En de Ferrari is ook geen pole auto meer.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."