Wie vervangt Luca Badoer?

Gestart door Forza F1, 22 augustus 2009 - 15:11:42

« vorige - volgende »

F_A_Diaz

Alleen maar winnende partijen. Force India wou Fisico eigenlijk toch al kwijt en kan Ferrari een dienst bewijzen wat ongetwijfeld betekent dat Ferrari wat coulant zal zijn wat betreft de openstaande rekeningen van 2008. Dat Fisichella als Italiaan in de herfst van zijn carrière natuurlijk dolgraag de Italiaanse GP in een Ferrari wil rijden of überhaupt GP's in een Ferrari wil rijden behoeft geen uitleg. Ferrari heeft op haar beurt een Italiaan in de auto in Monza, die ook nog eens in vorm is en ze hebben bovendien in ieder geval voor 2010 een ervaren reservecoureur zodat debacles zoals dat met Badoer niet meer zullen voorkomen.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

janke

Een tijd lang middelmaat, hij wordt 2de op Spa en gelijk hosanna. Slechter dan Badoer kan niet. Maar ben benieuwd wat deze coureur in zijn nadagen kan uithalen tegen Räikkonen, Vettel enz. Als dit maar geen zeperd wordt. Want zo'n groots coureur is het nu ook weer niet, vind ik.
Some things are too important to be left in the past.

F_A_Diaz

Over het algemeen heeft hij alleen bij Renault het onderspit gedolven tegen Alonso maar dat is geen grote schande, daarnaast heeft hij al zijn teamgenoten verslagen of in ieder geval prima tegenstand kunnen bieden dus het is zeker geen middelmaat. Het is een coureur die denk ik net niet goed genoeg is voor de top maar als hij in vorm is kan hij zeker GP's winnen met een competatieve auto.
Ik denk overigens niet dat Ferrari daar in de resterende races het materiaal voor heeft maar dat terzijde. Overigens zou het al een erg goede prestatie zijn als hij Raikkonen weet bij te houden. Ik denk dat Ferrari met Fisichella ook een prima reservecoureur in huis heeft gehaald.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

flupke3

Wel ja waarom ook niet!Het is geen topcorreur maar heeft al mooie
dingen laten zien en slechter dan badoer kan niet.Het is iemand die podia
kan halen en voor Italie een opsteker.Het zou trouwens mooi zijn als hij dit
zijn carriere op het einde van het seizoen afsluit bij ferrari want dit is toch
weinig gegeven.

Forza F1

Persoonlijk vind ik Trulli de betere Italiaanse keuze...

meatball

Citaat van: Forza Ferrari op 04 september 2009 - 17:01:20
Persoonlijk vind ik Trulli de betere Italiaanse keuze...
Trulli een topper in de kwali's maar racen daar is hij volgens mij amper middelmaat,hoe vaak is zijn plaats aan het einde van een race beter als bij de start ?
Geef mij dan maar Fisichella al vrees ik dat hij zijn beste tijd wel heeft gehad,misschien kan een plaatsje bij Ferrari hem wel weer motiveren.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat


janke

Ja, dat vind ik mooi om te zien. Zijn droom komt uit.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Je zou voor minder tevreden zijn :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Tuurlijk, als ik in een BMW Sauber kon stappen had ik dat ook. Maar ik heb nu eenmaal mijn leeftijd en talent tegen.
Some things are too important to be left in the past.

Wizard

Citaat van: Tim op 04 september 2009 - 19:50:40
Wat kan een mens tevreden kijken:
http://www.f1pits.net/nieuws/fisichella_bij_ferrari_fotos/

Ha, nu heeft hij wel een eigen overall. Eerder leende hij een overall van Gené (of Alonso).  ;)
Dit is de slagroom op de taart van zijn carriere. Jammer dat het tevens het einde betekend van Fisichella als racecoureur.
Wat is wijsheid? Hij kent de Force India, de Force India doet het goed op highspeedtracks, is het wel een wijze overstap?
Evengoed, bereikt Fisichella op een titel na, alles wat hij heeft willen bereiken in de F1. Ik gun het hem!

Folkert

Citaat van: Wizard op 05 september 2009 - 01:56:04
Citaat van: Tim op 04 september 2009 - 19:50:40
Wat kan een mens tevreden kijken:
http://www.f1pits.net/nieuws/fisichella_bij_ferrari_fotos/

Ha, nu heeft hij wel een eigen overall. Eerder leende hij een overall van Gené (of Alonso).  ;)
Dit is de slagroom op de taart van zijn carriere. Jammer dat het tevens het einde betekend van Fisichella als racecoureur.
Wat is wijsheid? Hij kent de Force India, de Force India doet het goed op highspeedtracks, is het wel een wijze overstap?
Evengoed, bereikt Fisichella op een titel na, alles wat hij heeft willen bereiken in de F1. Ik gun het hem!
Denk inderdaad ook dat zijn carriere over is. Als hij test coureur word zal hij natuurlijk weinig meer racen en de kans dat de vaste coureurs wat overkomt is klein. Enw at kan Fisico uithalen in de Ferrari? Beter dan Badoer zeker, maar hoever zal hij van Kimi staan?
Trotse vader van Rosalie(L)

Martin

#147
Fisichella was tweede keus bij Ferrari. Ze hadden eerst Valentino Rossi gevraagd.
Maar die bedankte door het testverbod. Na de negatieve reactie van 'The Doctor' koos Ferrari voor zijn landgenoot Giancarlo Fisichella van Force India. Aldus Gazzetta dello Sport vandaag.

scho0634

ik heb veel respect voor Rossi, maar die kan natuurlijk nooit de tijden van Fisi rijden. Buiten dat is hij gewikkeld in een WK strijd...

Ik geloof zeker wel dat het in de Gazetta staat Martin, maar ik geloof nooit dat dit echt waar is.

Wizard

Citaat van: Martin op 05 september 2009 - 12:53:36
Fisichella was tweede keus bij Ferrari. Ze hadden eerst Valentino Rossi gevraagd.
Maar die bedankte door het testverbod. Na de negatieve reactie van 'The Doctor' koos Ferrari voor zijn landgenoot Giancarlo Fisichella van Force India. Aldus Gazzetta dello Sport vandaag.


Heb je ook een bron?