Het 6e concorde agreement

Gestart door Enzo, 18 augustus 2009 - 17:30:44

« vorige - volgende »

F_A_Diaz

Ik hoef helemaal niets te wringen. Als jullie eigen interpretaties verbinden aan datgene wat ik zeg en op je eigen interpretaties gaan reageren is het vrij logisch dat jullie niet meer begrijpen waarover het gaat.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

RadioActiveMan


Folkert

#47
Citaat van: F_A_Diaz op 27 augustus 2009 - 10:25:47
Citaat van: Schumi 2009 op 27 augustus 2009 - 08:39:10Maar ze kennen verder doorgaans niets van F1 hoor, ze weten niet dat motoren meerdere races moeten meegaan, dat er KERS op zit, dat ... Met andere woorden, buiten de associatie van F1 met topklasse en enkele grote namen die ze op het nieuws horen, kennen ze er eigenlijk niets van.

Ze kennen F1 en associëren het met snelheid, sportiviteit en topprestaties, dat is genoeg.

En net daar voor had je het er over dat ze wisten  wat de F1 inhoud, dat is wat anders dan alleen associëren met snelheid, topprestaties en sportiviteit. Ik denk dat jij je vergist in de doelgroep(of niet duidelijk aangeeft welke doelgroep jij bedoelt.) want Toyota wil reclame maken en niet hun merk alleen beter bekent maken met 18-28 jarige. En er zijn in deze groep genoeg sportieve mensen die de ballen verstand hebben van F1 en het echt alleen kennen van naam. Ze zullen echt niet ineens een toyota Yaris kopen omdat ze denken dat die snel is omdat de Toyota F1 auto snel is.

En als je de doelgroep F1 fans bekender maken met Toyota dan is het logisch dat zij weten wat F1 inhoud, maar aangezien jij ook over mensen had die niet elke 2 weken een race volgt, doel jij op een grotere groep dan alleen de F1 fans. En de groep 18-28 is grooooot. Je begon trouwens eerst met mensen in Europa en niet over een speciale doelgroep van Toyota.

Misschien is het handig om jou mening, stelling of argument duidelijker te formuleren om verkeerde interpretaties te voorkomen. Het ging van bij jou van "Veel mensen in Europa weten wat F1 is en weten wat het in houd, naar mensen die wel eens een reclame zien en dan Toyota associeren met snelheid, topprestaties en sportiviteit". Dat heeft bij mij wat verwarring veroorzaakt.
Daarom vroeg ik jou ook wat jou interpretaties waren van een aantal dingen. :)
Trotse vader van Rosalie(L)

_Makke_

Citaat van: Beco op 27 augustus 2009 - 12:20:58
Citaat van: Makke op 27 augustus 2009 - 10:31:59
Citaat van: F_A_Diaz op 26 augustus 2009 - 23:36:00
Veel van mijn vrienden weten helemaal niet dat Toyota meedoet in de F1 en die vrienden behoren allemaal tot die doelgroep die jij hier opnoemt. Ik neem aan dat zo overal een beetje is, dus schieten ze hun doel voorbij.
Mij lijkt het meer te doen om Toyota te promoten onder de miljoenen F1fans wereldwijd. Ze hebben een Imago van zeer degelijke familiewagens te produceren en staan bij ons in Vlaanderen vooral bekent om hun 5 jaar garantie en dat is ook te merken in hun reclamecampagnes. Die taktiek lijkt te werken aan het aantal Toyotas te zien op de baan en daar zitten heus geen 18 tot 28jarigen achter het stuur.

Inderdaad, ook veel van mijn vrienden weten geen sikkepit van de F1. Uiteraard weten ze wel wat F1 is, maar daar houd het dan bij op. Het lijkt mij vooral een middel om het merk Toyota te promoten bij vele F1 fans. Uiteraard, in het ideale scenario valt er nog meer uit te halen. Bij een WK-titel kunnen ze op de vitrine bijvoorbeeld 'Wereldkampioen Formule1 2010' plaatsen. Zoals ze ook bij Renault deden.

Schandalig! F_A_Diaz boven mijn qoute plaatsen.  ;)

Niks persoonlijk hé Diaz, maar ik kan niet verdragen dat iemand met mijn credits gaat lopen.  ;)

Woeps, foutje :P

F_A_Diaz

Citaat van: Beco op 28 augustus 2009 - 14:05:14
LMAO  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Deze reactie zegt wel weer genoeg. Ik weet niet op wat voor een kruistocht jij zit (misschien moet je je levenspartner Burrorri helpen) maar als je niet normaal kunt reageren heb ik liever dat je niet reageert op mijn posts. Ik zit in ieder geval niet verlegen om jouw gebrabbel.

En aangezien je weer eens niet begrijpt wat er bedoeld wordt. Onderstaande quote is van een bekende voetbaltrainer waar ik altijd aan moet denken als ik met jou probeer te discussiëren:

"Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?"
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Ferrari 2010

Citaat van: F_A_Diaz op 30 augustus 2009 - 11:35:51
Citaat van: Beco op 28 augustus 2009 - 14:05:14
LMAO  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Deze reactie zegt wel weer genoeg. Ik weet niet op wat voor een kruistocht jij zit (misschien moet je je levenspartner Burrorri helpen) maar als je niet normaal kunt reageren heb ik liever dat je niet reageert op mijn posts. Ik zit in ieder geval niet verlegen om jouw gebrabbel.

En aangezien je weer eens niet begrijpt wat er bedoeld wordt. Onderstaande quote is van een bekende voetbaltrainer waar ik altijd aan moet denken als ik met jou probeer te discussiëren:

"Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?"
In jouw geval kan je beter denken:


"Ben ik nou zo dom of ben jij nou zo slim?"
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

F_A_Diaz

Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Waarom eigenlijk ook direct een verband leggen met mij? Als jij mij negeert, doe dat dan volledig en niet half half. Dit vind ik zeer laag na trappen.
Trotse vader van Rosalie(L)

RadioActiveMan

Citaat van: F_A_Diaz op 30 augustus 2009 - 11:35:51
Citaat van: Beco op 28 augustus 2009 - 14:05:14
LMAO  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Deze reactie zegt wel weer genoeg. Ik weet niet op wat voor een kruistocht jij zit (misschien moet je je levenspartner Burrorri helpen) maar als je niet normaal kunt reageren heb ik liever dat je niet reageert op mijn posts. Ik zit in ieder geval niet verlegen om jouw gebrabbel.

En aangezien je weer eens niet begrijpt wat er bedoeld wordt. Onderstaande quote is van een bekende voetbaltrainer waar ik altijd aan moet denken als ik met jou probeer te discussiëren:

"Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?"

Het feit dat jij jezelf weer zit te verheerlijken als de mens van het grote gelijk vind ik om van in mijn broek te doen ja. Jij beweert iets en de rest beweert het tegendeel, jij kan dan blijkbaar weeral niet aannemen dat je in deze discussie misschien wel eens een klein beetje ongelijk zou kunnen hebben.
Wat Burorri hier mee heeft te maken weet ik ook niet.

F_A_Diaz

Jij beweert dat ik iets zeg wat ik helemaal niet gezegd.

En dat komt omdat jij en je maatje forummer B. mij achtervolgen op dit forum en alles wat ik zeg tegenspreken. Alleen valt er vaak niet zoveel tegen te spreken omdat ik gedegen feiten onderzoek doe voordat ik hier zomaar wat plaats (in tegenstelling tot jullie) dus gaan jullie verzinnen dat ik dingen gezegd heb om de suggestie te wekken op dit forum dat jij en B.  mij ergens op terecht wijzen.

Vanaf dit moment zal ik dus niet meer op posts van jou reageren, net zoals ik dat al een tijdje doe met B. en dat bevalt me prima. Zodra jij weer normaal kunt discussiëren zonder mij woorden in de mond te leggen zal ik weer op je posts reageren.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

RadioActiveMan

Nu zou ik wel eens willen weten welke woorden ik jou in de mond heb gelegd in de hele discussie over Toyota en waarom ze in de F1 zitten.

Maar goed jij gaat niet meer reageren op mijn posts simpelweg omdat omdat ik meer dan eens een andere mening heb dan jij. Kan ik niet aan doen. Ik spreek niemand tegen, ik heb alleen een ander mening. Ik beweer helemaal niet dat dat de juiste is, maar verander ze niet zolang niemand mij het tegendeel bewezen heeft. Ik wil dus gerust mijn mening herzien en heb dat al meerdere keren gedaan en of mijn vergissingen toegeven als je met klare en duidelijke feiten afkomt.
Ik ben het trouwens evenveel keer oneens met Burorri en of andere forumdeelnemers als met jou. Jij verliest je soms in veronderstellingen die jij voor waar aanneemt en een andere kant van het verhaal kan dan absoluut niet volgens jou.

Je verklaart jezelf weer als de alwetende op dit forum door te verkondigen dat er bij jou weinig of niets valt tegen te spreken omdat jij "gedegene feiten onderzoek" doet. Het feit dat je steeds weer benadrukt dat jou mening de enige juiste is stoort me enorm ja, want het is echt niet zo.
Als je niet met andere meningen of mensen met een andere kijk van en op de feiten om kan heb je niks te zoeken op eender welk forum.

Ik heb het zoals ik al gezegd heb niet zo met mensen die zich gedragen alsof ze het allemaal beter weten en meestal laat ik dat ook klaar en duidelijk merken door er stevig tegen in te gaan. Als de mensen zich op zo'n arrogante manier opstellen t.o.v. de rest waarom zou ik mij dan moeten inhouden?

Tim C

Er bestaat zoiets als een privébericht ;)

Folkert

Citaat van: Tim op 31 augustus 2009 - 11:51:16
Er bestaat zoiets als een privébericht ;)
Al meerdere keren gedaan ;) Diaz reageert daar kennelijk niet op. Of alleen niet op mij, dat kan ook nog.
Trotse vader van Rosalie(L)

Tim C

Dan breng je dat nog niet over naar het gewone forum.

RadioActiveMan

Je hebt volkomen gelijk en een welgemeende sorry. Van mij mag je dat gerust allemaal van het forum wissen.