TV

Gestart door Martin, 08 augustus 2009 - 00:48:23

« vorige - volgende »

Martin

Vorige week maandag gaf mijn 51 cm beeldbuis TV de geest na 9 jaar trouwe dienst.
Daar moet ik wel bij vertellen dat hij zelden meer dan één uur per dag aanstaat.
Het journaal kijk ik en 2 voor 12, met het mes op tafel, per seconde wijzer en de GP's en andere autosport op RTL7.
En nog eens incindeteel een ander programma. Het ding stond meer uit dan aan.

Maar ik heb nu een LG 81 cm breedbeeld staan. Niet dat er een wereld voor me open gaat.
De laatste GP's gekeken bij mij broer op een 131 cm Sony TV.

Wat voor een TV heb jij thuis staan?

Ferrari 2010

Wij staren nog naar een gewone beeldbuis, vraag me niet hoe breed, breed genoeg voor mij. Alleen geeft hij af en toe de geest, een klopje kan dan helpen ;D ;D Op mijn kot staat een kleiner tv'tje, ook gewoon beeldbuis, dat volstaat. Je kan een tv zetten van 3x2 meter waar je aan de andere kant van je living moet gaan zitten, maar wat voor zin heeft dat? Diagonaal 80cm lijkt me niet te weinig, ik zie geen heil in de mega-televisies. 130 cm lijkt me eerder iets voor in showrooms te hangen om promotiefilmpjes op af te spelen, niet voor in mijn living!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

En toch, als je naar de megastores gaat zoals MediaMarkt en Saturn zijn de meeste TV's groter dan 81 cm.
Een beeldbuis TV is gewoon niet meer te koop. Ik heb er nog even naar gezocht maar ze staan er niet meer.
Deze LG was prettig geprijst, dus die heb ik gekocht. En als Ollander afgedongen op de prijs en gekregen. ;D
Wel zelf meenemen. Maar met de achterbank neergeklapt in mijn Getz was dat geen probleem.
Het mooie van deze is dat je geen speakers ziet, vraag niet waar geluid vandandaan komt.
Wat tegenvalt is de kleur, hoogglans pianozwart. Dat reflecteerd enorm overdag, maar ja, dan kijk ik toch geen TV.
Maar bij het 8 uur nieuws stoort dat wel een beetje. Ach, je kan niet niet alles hebben. ;)

Ferrari 2010

Pak een schuurpapiertje, ga er even over en de glans is eraf :)

ps. Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele andere schade of het vervallen van de garantie :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin


McChouffe

Sony Bravia 101cm. Een lust voor het oog  :D

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Eric

Citaat van: McChouffe op 11 augustus 2009 - 10:34:03
Sony Bravia 101cm. Een lust voor het oog  :D

hetzelfde hier  :)

RadioActiveMan

Citaat van: Eric op 11 augustus 2009 - 19:57:03
Citaat van: McChouffe op 11 augustus 2009 - 10:34:03
Sony Bravia 101cm. Een lust voor het oog  :D

hetzelfde hier  :)

en hier
Engine 3, 100Mhz

Supermariobros

Ik heb een Philips, perfecte beeldkwaliteit.  :)