GP van Europa

Gestart door Supermariobros, 12 augustus 2009 - 09:28:23

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: meatball op 23 augustus 2009 - 23:07:10
Mijn afkeer voor die kleurloze ongemotiveerde Fin is inderdaad zeker zo groot als mijn liefde voor Ferrari,in mijn ogen brengt hij de f1 of Ferrari niets bij.Badoer is natuurlijk nog erger  ik hoop dat Massa snel zijn plaats weer inneemt.Massa dat is  temprament en meestal top,soms wat minder maar altijd motivatie en dat wil ik zien bij een Ferraripiloot.Als dat een titel of een overwinning opleverd is dat meegenomen,maar met een duffe kop wat meerijden  op zijn Kimi's dat doet hij maar ergens anders ,teams genoeg zou ik zeggen.
Dus Character en emotie is voor jou belangrijker dan de prestaties van een coureur?
Dat iemand iets minder enthousiast is wilt niet zeggen dat hij zijn stinkende best doet. En om te zeggen dat Kimi de F1 niks bij brengt of Ferrari niks bij brengt vind ik onzin. Hij heeft genoeg races gereden waar hij echt wel iets heeft laten zien of iets heeft toegevoegd aan de F1. En als ik me niet vergis heeft Temperamentje Massa of Alonso(weet niet meer welk van de 2.) ook laten zien dat te veel temeperament ook niet goed is, in 2007. Even ontschoten welke race, maar was regen race en Massa werd volgens mij in gehaald door Alonso, waanra volgens mij Massa te keer ging over het rijgedrag van Alonso.) Kan ook andersom zijn geweest.
Vind de overtuigende motivatie van Massa trouwens ook wel mee vallen, leuk mannetje, kan kei hard race, maar zal nooit mijn Favoriet worden. Maar voor mij hoeft dat ook niet, hij is goed genoeg om in de F1 te blijven.

Dat je geen fan bent snap ik, dat is maar al te duidelijk, maar die haat....nee dat zal er nooit in gaan. Vind ik ook meer bij voetbal passen.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

goeie race van Barrichello, maar ook van raikkonen, heeft toch weer een podiumplaats. En nu hopen dat hij  ook zo snel is volgende week in spa

Jasper

Dat meatball een afkeer heeft van Kimi, daar heb ik geen problemen mee.

Dat hij geen post kan schrijven zonder erover te beginnen, daar heb ik wel een probleem mee.

kaisz

Ik snap die ophef over Kimi ook niet. Vergeet niet dat deze man in zijn eerste jaar bij Ferrari wereldkampioen is geworden.
Vergeet ook niet dat hij nou eenmaal een coole kikker is. Hij kan zijn emoties niet tonen, maar dat betekend neit dat hij zijn best doet in de wagen.
Een Massa kan zo temperamentvol zijn als je wilt, maar met de kwaliteiten van Massa wordt je gewoon geen kampioen.

Ik denk dat Kimi idd de F1 circus zat is. Vooral omdat mensen hem graag afzeiken en zeggen dat hij ongemotiveerd is.


Eric

Citaat van: Jasper op 24 augustus 2009 - 01:13:29
Dat meatball een afkeer heeft van Kimi, daar heb ik geen problemen mee.

Dat hij geen post kan schrijven zonder erover te beginnen, daar heb ik wel een probleem mee.

zo te zien ben ik niet de enige hier... ;)

Mooie race van Rubens, bij McLaren zullen ze wel effe aan tafel gaan zitten om het probleem "bandenwissel" eens uit te praten...mooie prestatie ook van Kimi, ik denk niet dat er veel meer uit te halen was voor Ferrari...de auto is gewoon niet goed.
Weet er iemand hoelang dit rotcircuit nog een contract heeft? dit is het meest afgrijselijke circuit en dan zwijg ik nog over het oersaaie. Nu ja ik heb wel een goed dutje gedaan zo...met dank aan de FIA

scho0634

Citaat van: Eric op 24 augustus 2009 - 08:17:21
Citaat van: Jasper op 24 augustus 2009 - 01:13:29
Dat meatball een afkeer heeft van Kimi, daar heb ik geen problemen mee.

Dat hij geen post kan schrijven zonder erover te beginnen, daar heb ik wel een probleem mee.

zo te zien ben ik niet de enige hier... ;)

Mooie race van Rubens, bij McLaren zullen ze wel effe aan tafel gaan zitten om het probleem "bandenwissel" eens uit te praten...mooie prestatie ook van Kimi, ik denk niet dat er veel meer uit te halen was voor Ferrari...de auto is gewoon niet goed.
Weet er iemand hoelang dit rotcircuit nog een contract heeft? dit is het meest afgrijselijke circuit en dan zwijg ik nog over het oersaaie. Nu ja ik heb wel een goed dutje gedaan zo...met dank aan de FIA
Tot 2014 kunnen we nog genieten van deze spectaculaire races op deze geweldige baan in het ultieme autosportland Spanje.

RadioActiveMan

Net niet in slaap gevallen hier.  ::) Blij dat ik met mijn aanstaande van het goeie weer ben gaan genieten met onze fiets aan de Kalmthoutseheide en de race heb opgenomen. Verdiende zege van Barrichello. Op de juiste moment snelle rondjes gereden en voor de rest niet te ongeduldig geweest en gewoon afgewacht. McLaren beging een flater maar volgens hen lag het toch aan de racepace van hun wagens, Hamilton zal er het zijne wel van denken.

Kimi komt cool over ja, maar dat zie je bij veel kampioenen. Hij is gewoon een introvert man die niet goed omkan met grote massa's mensen, camera's en teveel aandacht. Iemand die zich in het circus genaamd F1 niet op z'n gemak voelt. Meer moet je daar niet achter zoeken. Onder vrienden en familie is hij naar het schijnt helemaal anders. Dat hij niet bijbrengt aan de F1 spreekt zijn palmares tegen.

flupke3

Citaat van: 0634 op 24 augustus 2009 - 08:21:32
Citaat van: Eric op 24 augustus 2009 - 08:17:21
Citaat van: Jasper op 24 augustus 2009 - 01:13:29
Dat meatball een afkeer heeft van Kimi, daar heb ik geen problemen mee.

Dat hij geen post kan schrijven zonder erover te beginnen, daar heb ik wel een probleem mee.

zo te zien ben ik niet de enige hier... ;)

Mooie race van Rubens, bij McLaren zullen ze wel effe aan tafel gaan zitten om het probleem "bandenwissel" eens uit te praten...mooie prestatie ook van Kimi, ik denk niet dat er veel meer uit te halen was voor Ferrari...de auto is gewoon niet goed.
Weet er iemand hoelang dit rotcircuit nog een contract heeft? dit is het meest afgrijselijke circuit en dan zwijg ik nog over het oersaaie. Nu ja ik heb wel een goed dutje gedaan zo...met dank aan de FIA
Tot 2014 kunnen we nog genieten van deze spectaculaire races op deze geweldige baan in het ultieme autosportland Spanje.
Er is tenminste ruimte om in te halen i

scho0634

Huh? Ja nu de race is afgelopen is er ruimte zat ja.

Voor de rest snap ik je niet.

Eric

Citaat van: 0634 op 24 augustus 2009 - 11:47:40
Huh? Ja nu de race is afgelopen is er ruimte zat ja.

Voor de rest snap ik je niet.

je begreep het niet denk ik...hij bedoelde de boten, niet de F1 wagens ;)

het lijkt wel of nonkel smurf ecclestone de meest saaie circuits goedkeurt....Was 1 Monaco niet genoeg? en waarom weeral Spanje, alsof er niet genoeg landen zijn die een GP willen.

Jasper

De situatie 2 jaar geleden: Schumacher uit, Alonso in. Dus de GP van Europa verhuisde van Duitsland naar Spanje.

Wie weet wil Bernie over een jaar of 2 een GP in Silverstone en in Donington omdat Hamilton zo populair is in Engeland. ^^

meatball

Citaat van: Jasper op 24 augustus 2009 - 17:08:47
De situatie 2 jaar geleden: Schumacher uit, Alonso in. Dus de GP van Europa verhuisde van Duitsland naar Spanje.

Wie weet wil Bernie over een jaar of 2 een GP in Silverstone en in Donington omdat Hamilton zo populair is in Engeland. ^^
Ja dat was een goede zet,de overvolle tribune's zondag bewijzen zijn gelijk.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

RadioActiveMan

Volgens mij wil hij een GP van Europa in AziĆ«!  ;)

Ferrari 2010

Citaat van: meatball op 24 augustus 2009 - 17:36:42
Citaat van: Jasper op 24 augustus 2009 - 17:08:47
De situatie 2 jaar geleden: Schumacher uit, Alonso in. Dus de GP van Europa verhuisde van Duitsland naar Spanje.

Wie weet wil Bernie over een jaar of 2 een GP in Silverstone en in Donington omdat Hamilton zo populair is in Engeland. ^^
Ja dat was een goede zet,de overvolle tribune's zondag bewijzen zijn gelijk.
Wacht maar tot Alonso nog eens meespeelt voor de wereldtitel. Je kan het vergelijken met alle andere sporten. Er gaan altijd veel meer mensen iets interessant vinden als een landgenoot er goed presteert.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: Schumi 2009 op 24 augustus 2009 - 18:08:13
Citaat van: meatball op 24 augustus 2009 - 17:36:42
Citaat van: Jasper op 24 augustus 2009 - 17:08:47
De situatie 2 jaar geleden: Schumacher uit, Alonso in. Dus de GP van Europa verhuisde van Duitsland naar Spanje.

Wie weet wil Bernie over een jaar of 2 een GP in Silverstone en in Donington omdat Hamilton zo populair is in Engeland. ^^
Ja dat was een goede zet,de overvolle tribune's zondag bewijzen zijn gelijk.
Wacht maar tot Alonso nog eens meespeelt voor de wereldtitel. Je kan het vergelijken met alle andere sporten. Er gaan altijd veel meer mensen iets interessant vinden als een landgenoot er goed presteert.
Daar heb je natuurlijk zeker gelijk in. Maar Spanje is geen echt autosport land. Twee GP's lijkt mij dan ook wat overdreven.