GP van Europa

Gestart door Supermariobros, 12 augustus 2009 - 09:28:23

« vorige - volgende »

Jasper

Geen punten voor Red Bull, stevig. In Webbers geval waren er niet eens speciale omstandigheden...

En Barrichello weer aan 't bleiten ::)

KVDracer

Citaat van: Jasper op 23 augustus 2009 - 15:43:23
Geen punten voor Red Bull, stevig. In Webbers geval waren er niet eens speciale omstandigheden...

En Barrichello weer aan 't bleiten ::)

Ge moogt daar nie mee lachen, hij is al zo gevoelig  :'(

Folkert

Citaat van: Jasper op 23 augustus 2009 - 15:43:23
Geen punten voor Red Bull, stevig. In Webbers geval waren er niet eens speciale omstandigheden...

En Barrichello weer aan 't bleiten ::)

Aan het bleiten? Mijn Vlaams is niet zo goed.
Trotse vader van Rosalie(L)

KVDracer

Citaat van: Burorri op 23 augustus 2009 - 15:51:13
Citaat van: Jasper op 23 augustus 2009 - 15:43:23
Geen punten voor Red Bull, stevig. In Webbers geval waren er niet eens speciale omstandigheden...

En Barrichello weer aan 't bleiten ::)

Aan het bleiten? Mijn Vlaams is niet zo goed.
bleiten =  wenen

Jasper

huilen voor de Nederlanders :P

flupke3

Het favoriete nummer van Rubens is naar het schijnt "the weeping song"
van nick cave ;)

zeph

jullie kunnen allemaal lachen dat hij huilt, maar ondertussen heeft hij de rest van het veld gewoon fair and square verslagen vandaag. Ik was, ben en blijf supporter van Rubinho!

Enzo

Goede race van Rubens, blijft een beetje een labiel karakter, maar goed gereden.
Interessant om te zien dat Mclaren en Ferrari er weer goed bij zitten, het doorontwikkelen van het KERS systeem begint zich uit te betalen.

Oja @ Beco:


kaisz

Saaie race, misschien moeten dit soort circuits gewoon weg worden gedaan. Monaco heeft nog wel wat charme, maar deze circuit is echt slaapverwekkend.
Die Badoer is echt een verschrikkelijke grap....ok je bent geen topcoureur...ok je hebt 10 jaar geen wedstrijd gereden...spinnen in een auto? kan gebeuren.
MAAR NIET 4x TE HARD IN PITSTRAAT (zie 4!!!) EN OVER DE STREEP.
Ik begin echt te denken dat die man zijn beroep niet serieus neemt. Als je kijkt naar die 19 jarige Alguesuarri.... dan denk je wat voor soort rijders heeft Ferrari wel niet in dienst?

Jammer dat McLaren de overwinning weg heeft gegooid tijdens de pitstops, want Hamilton reed goed en de strategie was ook wel te doen. Dit soort fouten heeft McLaren de afgelopen 3 jaar niet meer gemaakt. Jammer dat het nu moet gebeuren. Zou mooi zijn als Hamilton 2 overwinningen op een rij pakte. Met nog 6 wedstrijden te gaan is er nog een theoretische kans.
Ik vraag me af waarom Kovalainen en Hamilton beweren dat de RBR en BGP nog sneller zijn. Ik vind op basis van vandaag de BGP en McLaren evensnel.
Button stelt weer teleur. Kan alleen goed aan kop rijden.

WeezyAveli

CitaatThe team's strategy for him was twofold: to push hard to extend his gap over Rubens, and to take great care to conserve enough fuel for an additional lap before the second pitstop. It was marginal, though, and it was only at the last second that a decision was made to keep Lewis out for that extra lap, but by that time he was heading for the pit entry so it was too late.
As a result, the pit crew hadn't fully readied his final set of tyres, and he was delayed slightly in the pits while they were being unwrapped.

Jammer precies nadat ze hadden besloten om hem nog buiten te laten, reed Hamilton al naar binnen.

Ben benieuwd naar Spa, vooral omdat het daar wat koeler is en Hamilton tijdens z'n 2e stint klaagde over overhitte achterbanden.

meatball

Wat een rotcircuit is dat toch f1 onwaardig net als Badoer.Ik hoop op een andere Ferraririjder volgende week in Spa,het zal voor mij als Ferrarisuporter niet meevallen om daar voor mijn team te suporteren met deze twee rijders  :'(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Als Ferrari fan zou je toch blij moeten zijn met een mooi podium. Het is toch minder geweest dit jaar.

Folkert

Citaat van: 0634 op 23 augustus 2009 - 22:28:52
Als Ferrari fan zou je toch blij moeten zijn met een mooi podium. Het is toch minder geweest dit jaar.
Dat zou ik allersinds ook hebben gedacht, maar zijn haat voor Kimi zit echt diep. En dat is iets wat ik nooit zal kunnen begrijpen.Kimi reed een geheeft geweldige race en denk dat hij wel het beste heeft gehaald wat er met de Ferrari kan worden gehaald.
Trotse vader van Rosalie(L)

meatball

Mijn afkeer voor die kleurloze ongemotiveerde Fin is inderdaad zeker zo groot als mijn liefde voor Ferrari,in mijn ogen brengt hij de f1 of Ferrari niets bij.Badoer is natuurlijk nog erger  ik hoop dat Massa snel zijn plaats weer inneemt.Massa dat is  temprament en meestal top,soms wat minder maar altijd motivatie en dat wil ik zien bij een Ferraripiloot.Als dat een titel of een overwinning opleverd is dat meegenomen,maar met een duffe kop wat meerijden  op zijn Kimi's dat doet hij maar ergens anders ,teams genoeg zou ik zeggen.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

FerrariMan

Citaat van: meatball op 23 augustus 2009 - 23:07:10
Mijn afkeer voor die kleurloze ongemotiveerde Fin is inderdaad zeker zo groot als mijn liefde voor Ferrari,in mijn ogen brengt hij de f1 of Ferrari niets bij.Badoer is natuurlijk nog erger  ik hoop dat Massa snel zijn plaats weer inneemt.Massa dat is  temprament en meestal top,soms wat minder maar altijd motivatie en dat wil ik zien bij een Ferraripiloot.Als dat een titel of een overwinning opleverd is dat meegenomen,maar met een duffe kop wat meerijden  op zijn Kimi's dat doet hij maar ergens anders ,teams genoeg zou ik zeggen.
Je komt in elk geval niet over als iemand met een grote Ferrari-liefde, eerder als een doodgewone fan van Massa, maar meer ook niet. Elke serieuze Tifosi zou je een draai rond je oren geven als je constand op dergelijke manier over het team zou spreken.  ;)

Kimi reed een goeie race vandaag, weeral, en doet wat Ferrari op dit moment nodig heeft, volop punten pakken.
Badoer zo afschilderen is trouwens erg respectloos, zeker als je weet dat hij mede een aandeel had in de Schumacher jaren van succes. De opdracht die hij krijgt is te zwaar voor hem, dat is duidelijk. Maar die fout ligt bij Ferrari, zij hadden maar werk moeten maken van jong bloed in Maranello.