GP van Europa

Gestart door Supermariobros, 12 augustus 2009 - 09:28:23

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Maar 6 ronden? Maarliefst 6 ronden! 6 ronden aan 2 seconden per ronde is wel een gat van 12 seconden dat goedgemaakt wordt op de baan. Dan moet je nog eens 6 laps minder benzine meenemen, wat nog eens minstens een seconde is. Dat geeft 13 seconden, en is bijzonder veel! Hier zal het niet voldoende zijn, maar 6 laps is wel veel hoor ;) Rubens daarentegen, zal wel veel nut halen uit die extra benzine.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: Schumi 2009 op 23 augustus 2009 - 14:30:49
Citaat van: 0634 op 23 augustus 2009 - 14:25:50
Wat een rotbaan is t toch. Gebeurt niks.
Inderdaad. Boooorrrriiiinnngggg. Niemand durft risico nemen, finishen is belangrijker dan winnen. Lang leve het huidige puntensysteem!
Alsof het anders wel mogelijk is om in te halen ::)

Folkert

Vettelllll!!!!oei dat komt hard aan. Echt hard.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 23 augustus 2009 - 14:42:35
Citaat van: Schumi 2009 op 23 augustus 2009 - 14:30:49
Citaat van: 0634 op 23 augustus 2009 - 14:25:50
Wat een rotbaan is t toch. Gebeurt niks.
Inderdaad. Boooorrrriiiinnngggg. Niemand durft risico nemen, finishen is belangrijker dan winnen. Lang leve het huidige puntensysteem!
Alsof het anders wel mogelijk is om in te halen ::)
Het is zeker mogelijk, het is het gewoon niet waard. Finishen is veel te belangrijk, vraag maar aan Vettel! Ik denk dat het nu wel behoorlijk zeker is dat hij niet gaat toekomen met zijn motoren.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Schumi 2009 op 23 augustus 2009 - 14:35:51
Maar 6 ronden? Maarliefst 6 ronden! 6 ronden aan 2 seconden per ronde is wel een gat van 12 seconden dat goedgemaakt wordt op de baan. Dan moet je nog eens 6 laps minder benzine meenemen, wat nog eens minstens een seconde is. Dat geeft 13 seconden, en is bijzonder veel! Hier zal het niet voldoende zijn, maar 6 laps is wel veel hoor ;) Rubens daarentegen, zal wel veel nut halen uit die extra benzine.
Klopt ook wel. HAd ik niet goed bij na gedacht, maar buiten dat gaat Hamilton wel erg goed. Het ging mij meer om de prstatie van Hamilton, en Mclaren want die is echt indrukwekkend en ik durf het wel aan dat ze er in Spa ook bij zitten.

Iemand te poken voor een weddenschap? :P
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: Schumi 2009 op 23 augustus 2009 - 14:44:58
Citaat van: 0634 op 23 augustus 2009 - 14:42:35
Citaat van: Schumi 2009 op 23 augustus 2009 - 14:30:49
Citaat van: 0634 op 23 augustus 2009 - 14:25:50
Wat een rotbaan is t toch. Gebeurt niks.
Inderdaad. Boooorrrriiiinnngggg. Niemand durft risico nemen, finishen is belangrijker dan winnen. Lang leve het huidige puntensysteem!
Alsof het anders wel mogelijk is om in te halen ::)
Het is zeker mogelijk, het is het gewoon niet waard. Finishen is veel te belangrijk, vraag maar aan Vettel! Ik denk dat het nu wel behoorlijk zeker is dat hij niet gaat toekomen met zijn motoren.
Hou op zeg. Als je niet 1 seconde per ronde of zo sneller bent en je voorganger geen fout maakt, kom je er echt niet langs.

Al krijg je een miljoen om in te halen. Wat niet kan kan niet. Punten hebben er niks mee te maken. Het zit niet in deze baan.

Folkert

Rubens is ook lekker bezig. Hij heeft nog steeds een realistische kans op de overwinning. Maar dan moet hij dus tot op 2 seconden van Hamilton komen voor de pitstops. Al hoop ik dat Rubens voor Hamiton komt, want ik denk dat Hamilton nog wel eens een een actie zou kunnen maken.
Maar dit vind ik gaaf, hoe Mclaren en Hamilton(ook wel Heiki) zo goed terug zijn gekomen. Heiki verrast mij zeer deze race.
Trotse vader van Rosalie(L)

KVDracer

Stonden de banden niet gereed bij McLaren. Tsssss. Badoer rijd wel goede sectortijden, maar kan geen volledige snelle ronde rijden. Enkel zijn eerste sector is nog niet volledig in orde.

Folkert

JAmmer jammer jammer. Word heel spannend. denk dat hij net 1 of 2 seconden te kort komt nu. Maar goed, zoals ik eerder zei: Hamilton gaat nog wat proberen. Maar Rubens.....wat gaat hij goed zeg.


Ik moet wel zeggen dat Button toch wel wat teleur stelt. Het lijkt wel of h ij het niet kan als er druk op hem ligt ofzo.
Trotse vader van Rosalie(L)

KVDracer

#114
Idd, Button stelt teleur. Hij heeft deze race geluk dat Vettel niet gefinished is en hij in de buurt van Webber kan blijven. Als het zo doorgaat, zal hij het niet redden in het kampioenschap. Nu rijdt hij plots de snelste tijd.

Folkert

Citaat van: KVDracer op 23 augustus 2009 - 15:11:43
Idd, Button stelt teleur. Hij heeft deze race geluk dat Vettel niet gefinished is en hij in de buurt van Webber kan blijven. Als het zo doorgaat, zal hij het niet redden in het kampioenschap.
Ik denk dat hij hier nog voordeel heeft van het warme weer, Belgie gaat hem moeilijk worden. Daar is het koud en RBR is sneller in de koude omstandigheden


Kimi rijd ook onopvallend sterk. Word moeilijk kiezen wie de man van de wedstrijd word. Kimi, Rubens of Lewis.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: KVDracer op 23 augustus 2009 - 15:11:43
Idd, Button stelt teleur. Hij heeft deze race geluk dat Vettel niet gefinished is en hij in de buurt van Webber kan blijven. Als het zo doorgaat, zal hij het niet redden in het kampioenschap. Nu rijdt hij plots de snelste tijd.
Button kwalificeerde matig en had pech bij de start. Voor de rest doet hij niets fout.

KVDracer

Citaat van: 0634 op 23 augustus 2009 - 15:27:01
Citaat van: KVDracer op 23 augustus 2009 - 15:11:43
Idd, Button stelt teleur. Hij heeft deze race geluk dat Vettel niet gefinished is en hij in de buurt van Webber kan blijven. Als het zo doorgaat, zal hij het niet redden in het kampioenschap. Nu rijdt hij plots de snelste tijd.
Button kwalificeerde matig en had pech bij de start. Voor de rest doet hij niets fout.
Zijn rondetijden waren toch niet super.

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 23 augustus 2009 - 14:52:36
Citaat van: Schumi 2009 op 23 augustus 2009 - 14:44:58
Citaat van: 0634 op 23 augustus 2009 - 14:42:35
Citaat van: Schumi 2009 op 23 augustus 2009 - 14:30:49
Citaat van: 0634 op 23 augustus 2009 - 14:25:50
Wat een rotbaan is t toch. Gebeurt niks.
Inderdaad. Boooorrrriiiinnngggg. Niemand durft risico nemen, finishen is belangrijker dan winnen. Lang leve het huidige puntensysteem!
Alsof het anders wel mogelijk is om in te halen ::)
Het is zeker mogelijk, het is het gewoon niet waard. Finishen is veel te belangrijk, vraag maar aan Vettel! Ik denk dat het nu wel behoorlijk zeker is dat hij niet gaat toekomen met zijn motoren.
Hou op zeg. Als je niet 1 seconde per ronde of zo sneller bent en je voorganger geen fout maakt, kom je er echt niet langs.

Al krijg je een miljoen om in te halen. Wat niet kan kan niet. Punten hebben er niks mee te maken. Het zit niet in deze baan.
Ze gaan niet eens aanklampen hier. Heb je Brawn voor de start gehoord? "We gaan gewoon een gat van enkele seconden laten vallen en dan in de pitstops aanvallen" Ze proberen niet eens, het is de moeite niet om het materiaal warm te laten lopen. Alles op safe, finishen moeten ze doen, of dat nu p3 of p4 is, maakt geen zak uit. Waarom zou je dan nog aan close racing gaan doen?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

zeph

WOOHOO!!!!!!!!!!!!!!!! RUBENS BARICHELLO!!!!!!!!!!!!