GP van Europa

Gestart door Supermariobros, 12 augustus 2009 - 09:28:23

« vorige - volgende »

Tim C

Eerste rondje was weer meteen 4 seconden off the pace...

Die rijdt volgende week niet meer...

robbert

Citaat van: Tim op 22 augustus 2009 - 11:17:21
Eerste rondje was weer meteen 4 seconden off the pace...

Die rijdt volgende week niet meer...

erg hé. En als de resultaten van ferrari alleen maar van raikkonen moet komen, komt dat zeker niet meer goed

Enzo

Ze zullen zijn race als een grote test beschouwen, ze zullen zelf ook geen goed resultaat verwachten denk ik.
Het ziet er erg houterig uit, met name de langzame bochten kan hij de apex niet goed vinden.

robbert

Citaat van: Enzo op 22 augustus 2009 - 11:21:30
Ze zullen zijn race als een grote test beschouwen, ze zullen zelf ook geen goed resultaat verwachten denk ik.
Het ziet er erg houterig uit, met name de langzame bochten kan hij de apex niet goed vinden.
ik had wel verwacht dat hij trager zou zijn, maar zoveel is toch schrikwekkend

Enzo

Is niet schrikwekkend, had dit wel verwacht. Kan het Badoer ook niet kwalijk nemen, hij doet zijn stinkende best.

Hamilton is lekker bezig, gaat erg snel.
En Sutil....!!  :o

robbert

ja dat is waar, ik denk dat hamilton terug voor de overwinning kan gaan. Moet toegeven, mclaren heeft betere updates dan ferrari. Rode vlag nu
Vettel staat stil

Enzo


Tim C

Het beste wat Badoer momenteel kan doen is zichzelf aan de kant schuiven (pijn aan de nek of zoiets)


robbert

Citaat van: Tim op 22 augustus 2009 - 11:34:17
Het beste wat Badoer momenteel kan doen is zichzelf aan de kant schuiven (pijn aan de nek of zoiets)

ja zoals schumacher heeft gedaan dan zal het niet zo opvallen

Enzo

Wat een boot van V. J. Malliah.... :o
Rich bastard... ;D

robbert

en ik wil die 2 meisjes :D

robbert

een nieuwe mclaren op de baan :D

scho0634

Citaat van: robbert op 22 augustus 2009 - 11:19:42
Citaat van: Tim op 22 augustus 2009 - 11:17:21
Eerste rondje was weer meteen 4 seconden off the pace...

Die rijdt volgende week niet meer...

erg hé. En als de resultaten van ferrari alleen maar van raikkonen moet komen, komt dat zeker niet meer goed
Nee inderdaad. Die heeft nog nooit wat gepresteerd.

robbert

het wordt een onvoorspelbare uitslag, ik denk toch dat de Brawn gp samen met hamilton kunnen strijden om de overwinning.
Ferrari zal moeite hebben om het podium te halen. Mss wordt punten nog moeilijk.
Maar ja eerst zullen ze Q3 mogen halen, ze zullen mogen knokken