GP van Europa

Gestart door Supermariobros, 12 augustus 2009 - 09:28:23

« vorige - volgende »

robbert

Nu zullen we niet zo veel van ferrari mogen verwachten, Raikkonen heeft maar een 10 de en 11de tijd neergezet vandaag, het gaat weer niet zo goed.
Maar ja het zijn maar trainingen é.

Van badoer is het te verwachten dat hij zo traag is. Hij heeft maar 2 dagen met de wagen getest, dan nog als promotie voor een reclamefilmpje. Ik zie ferrari geen punten halen deze keer


Folkert

Citaat van: robbert op 21 augustus 2009 - 17:52:03
Nu zullen we niet zo veel van ferrari mogen verwachten, Raikkonen heeft maar een 10 de en 11de tijd neergezet vandaag, het gaat weer niet zo goed.
Maar ja het zijn maar trainingen é.

Van badoer is het te verwachten dat hij zo traag is. Hij heeft maar 2 dagen met de wagen getest, dan nog als promotie voor een reclamefilmpje. Ik zie ferrari geen punten halen deze keer
Ik denk dat het veel te vroeg is nu een schatting te maken. Brawn lijkt er ook aardig bij te zitten nu,maar denk dat die nog wel iets afzakken. Het is een straten circuit en ik denk dat gedurende het weekend veel zal veranderen. Mclaren lijkt ook wat terug gezakt, maar die komen denk ik nog wel weer, net als Ferrari.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Maar om nog even terug te komen op de FP2: Alonso de snelste. Ok, vrijetrainingen, maar toch. Redelijk publiciteitsstunt, maar doe het maar even. Zou wel gaaf zijn als Alonso deze wint. Eerst niet mogen rijden en dan winnen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: Burorri op 21 augustus 2009 - 18:53:42
Maar om nog even terug te komen op de FP2: Alonso de snelste. Ok, vrijetrainingen, maar toch. Redelijk publiciteitsstunt, maar doe het maar even. Zou wel gaaf zijn als Alonso deze wint. Eerst niet mogen rijden en dan winnen.

Alonso reed deze tijd op niks meer dan benzine dampen, met zijn racebenzine aan boord zal hij iets van 10de zijn schat ik.
Misschien dat ze hem morgen heel licht laten kwalificeren, maar dan zal hij na de pitstops veel terrein verliezen.
Ik was eerder verrast van Force India, ze hebben flink aan de weg getimmerd de afgelopen weken en lijken nu ook resultaat te boeken.
Mclaren zal denk ik niet voor de winst kunnen gaan, al was deze FP wel wat vertekenend voor hun kunnen.
Maar das alleen maar mooi, want nu ga ik mijn weddenschap met Beco zeker winnen...... :P

Folkert

#35
Citaat van: Enzo op 21 augustus 2009 - 19:25:50
Citaat van: Burorri op 21 augustus 2009 - 18:53:42
Maar om nog even terug te komen op de FP2: Alonso de snelste. Ok, vrijetrainingen, maar toch. Redelijk publiciteitsstunt, maar doe het maar even. Zou wel gaaf zijn als Alonso deze wint. Eerst niet mogen rijden en dan winnen.

Alonso reed deze tijd op niks meer dan benzine dampen, met zijn racebenzine aan boord zal hij iets van 10de zijn schat ik.
Misschien dat ze hem morgen heel licht laten kwalificeren, maar dan zal hij na de pitstops veel terrein verliezen.
Ik was eerder verrast van Force India, ze hebben flink aan de weg getimmerd de afgelopen weken en lijken nu ook resultaat te boeken.
Mclaren zal denk ik niet voor de winst kunnen gaan, al was deze FP wel wat vertekenend voor hun kunnen.
Maar das alleen maar mooi, want nu ga ik mijn weddenschap met Beco zeker winnen...... :P
Dat is waar, had ik ook wel verwacht eigenlijk. Maar toch is het altijd afwachten.

En ook van uitgaan dat de rest op meer brandstof rijd. 7tiende is wel verfschilletje. Hij zat er in FP1 ook goed bij vond ik. Dus zou het best kunnen dat hij wel wat lichter is, maar niet op lege tank en dat hij morgen ook echt wel iets kan uithalen.
Trotse vader van Rosalie(L)

KVDracer

Citaat van: Burorri op 21 augustus 2009 - 21:27:47
Citaat van: Enzo op 21 augustus 2009 - 19:25:50
Citaat van: Burorri op 21 augustus 2009 - 18:53:42
Maar om nog even terug te komen op de FP2: Alonso de snelste. Ok, vrijetrainingen, maar toch. Redelijk publiciteitsstunt, maar doe het maar even. Zou wel gaaf zijn als Alonso deze wint. Eerst niet mogen rijden en dan winnen.

Alonso reed deze tijd op niks meer dan benzine dampen, met zijn racebenzine aan boord zal hij iets van 10de zijn schat ik.
Misschien dat ze hem morgen heel licht laten kwalificeren, maar dan zal hij na de pitstops veel terrein verliezen.
Ik was eerder verrast van Force India, ze hebben flink aan de weg getimmerd de afgelopen weken en lijken nu ook resultaat te boeken.
Mclaren zal denk ik niet voor de winst kunnen gaan, al was deze FP wel wat vertekenend voor hun kunnen.
Maar das alleen maar mooi, want nu ga ik mijn weddenschap met Beco zeker winnen...... :P
Dat is waar, had ik ook wel verwacht eigenlijk. Maar toch is het altijd afwachten.

En ook van uitgaan dat de rest op meer brandstof rijd. 7tiende is wel verfschilletje. Hij zat er in FP1 ook goed bij vond ik. Dus zou het best kunnen dat hij wel wat lichter is, maar niet op lege tank en dat hij morgen ook echt wel iets kan uithalen.

Alonso zal morgen wel de pole halen, maar zal zondag na 10 rondjes terug in de pits staan, zoals hij al eerder gedaan heeft. In FP1 heeft hij ook maar de 9e tijd gereden, niet dat dit slecht is en je moet alles bekijken hoe ze het doen. Meestal concentreren de rijders zich s vrijdags op het testen van de banden en de race afstelling te zoeken en als je dan met een lichte wagen rijd, dan kun je wel 7 tiende sneller zijn.
Badoer heeft zicht, volgens ik gelezen heb, vandaag geconcentreerd op het leren kennen van de baan en de wagen en gaat morgen aan zijn afstelling beginnen. Ik ben eens benieuwd, ik hoop dat hij toch nog naar behoren gaat presteren en dat hij niet lachertje gaat worden in de komende races.

robbert

Citaat van: KVDracer op 21 augustus 2009 - 22:03:35
Citaat van: Burorri op 21 augustus 2009 - 21:27:47
Citaat van: Enzo op 21 augustus 2009 - 19:25:50
Citaat van: Burorri op 21 augustus 2009 - 18:53:42
Maar om nog even terug te komen op de FP2: Alonso de snelste. Ok, vrijetrainingen, maar toch. Redelijk publiciteitsstunt, maar doe het maar even. Zou wel gaaf zijn als Alonso deze wint. Eerst niet mogen rijden en dan winnen.

Alonso reed deze tijd op niks meer dan benzine dampen, met zijn racebenzine aan boord zal hij iets van 10de zijn schat ik.
Misschien dat ze hem morgen heel licht laten kwalificeren, maar dan zal hij na de pitstops veel terrein verliezen.
Ik was eerder verrast van Force India, ze hebben flink aan de weg getimmerd de afgelopen weken en lijken nu ook resultaat te boeken.
Mclaren zal denk ik niet voor de winst kunnen gaan, al was deze FP wel wat vertekenend voor hun kunnen.
Maar das alleen maar mooi, want nu ga ik mijn weddenschap met Beco zeker winnen...... :P
Dat is waar, had ik ook wel verwacht eigenlijk. Maar toch is het altijd afwachten.

En ook van uitgaan dat de rest op meer brandstof rijd. 7tiende is wel verfschilletje. Hij zat er in FP1 ook goed bij vond ik. Dus zou het best kunnen dat hij wel wat lichter is, maar niet op lege tank en dat hij morgen ook echt wel iets kan uithalen.

Alonso zal morgen wel de pole halen, maar zal zondag na 10 rondjes terug in de pits staan, zoals hij al eerder gedaan heeft. In FP1 heeft hij ook maar de 9e tijd gereden, niet dat dit slecht is en je moet alles bekijken hoe ze het doen. Meestal concentreren de rijders zich s vrijdags op het testen van de banden en de race afstelling te zoeken en als je dan met een lichte wagen rijd, dan kun je wel 7 tiende sneller zijn.
Badoer heeft zicht, volgens ik gelezen heb, vandaag geconcentreerd op het leren kennen van de baan en de wagen en gaat morgen aan zijn afstelling beginnen. Ik ben eens benieuwd, ik hoop dat hij toch nog naar behoren gaat presteren en dat hij niet lachertje gaat worden in de komende races.

ik verwacht dat badoer met moeite punten zal halen. Vergeet niet dat hij al 10 jaar lang geen races gereden heeft en dat hij maar in een gematigde ferrari rijdt é

Jasper

Ferrari had echt veel beter voor Bourdais kunnen kiezen, maar dat zal waarschijnlijk moeilijk zijn geweest met allerhande contracten.

robbert

Citaat van: Jasper op 22 augustus 2009 - 00:34:14
Ferrari had echt veel beter voor Bourdais kunnen kiezen, maar dat zal waarschijnlijk moeilijk zijn geweest met allerhande contracten.

Voor bourdais heb ik niet zo, maar het zou inderdaad mss veel beter geweest zijn

F_A_Diaz

Citaat van: Jasper op 22 augustus 2009 - 00:34:14
Ferrari had echt veel beter voor Bourdais kunnen kiezen, maar dat zal waarschijnlijk moeilijk zijn geweest met allerhande contracten.

Dat was inderdaad ook mijn eerste keus geweest.  Niet dat Bourdais zo'n geweldige coureur is maar hij is op dit moment veruit de beste beschikbare keuze.

Ik ben bang dat Badoer tekort komt, ik vind het ook een vreemde beslissing van Ferrari om hem in de auto te zetten. Schumacher was natuurlijk ook een opvallende keuze maar dat is een coureur van de buitencategorie en bovendien kwa PR ontzettend interessant. Badoer moet toch echt wel een tandje bijschakelen wil hij nog een race in die auto zitten.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

flupke3

Het was ook geen simpele keuze voor ferrari met dat testverbod in
het seizoen.Zelf had ik ook Bourdais genomen maar dan zat je met het nadeel
dat hij helemaal niet met de ferrari bolide vertrouwd was en het team terwijl
badoer toch meer info zou moeten hebben al zal dit ook zo geen groot voordeel
zijn.

robbert


   


   
heeft er iemand een livestream voor de trainingen?

Enzo

http://nl.justin.tv/escarabajopelotero1
Helaas in het spaans en lage kwaliteit.
Als ik wat beters heb post ik de url.

Enzo

Riep ik een tijdje geleden ook al dat Bourdais een goed optie was als tijdelijke coureur.
Allicht beter dan Badoer...