GP van Europa

Gestart door Supermariobros, 12 augustus 2009 - 09:28:23

« vorige - volgende »

KVDracer

Ik hoop ook dat hij vanaf nu wat meer gas gaat geven. En anders zal Marc Gene wel eens zijn rol als vervanger kunnen overnemen, die hebben ze ook nog steeds in dienst.

RadioActiveMan

Ik ben niet verwonderd. Het is de eerste keer sinds 1999 dat competitief met een wagen rijdt.
Die 200km van van de week is niks in vergelijking met de maanden dat hij niet in die wagen heeft gezeten. Beetje touchy feely met de wagen op de momenten dat hij echt kan. het zal morgen wel iets beter zijn tijdens de kwali's, maar een top 10 zal hetz eker niet worden.

Enzo

Hij schijnt nogal houterig over het circuit gereden te hebben.
Hij zal wel iets verbeteren naarmate hij meer Km maakt, maar ik vrees dat hij Q2 niet zal halen.
Badoer zij vandaag dat hij de auto blijft besturen totdat Massa weer beter is.
Dit kan toch niet zijn wat Ferrari voor ogen heeft voor de komende races....
Tegen beter weten in hoop ik nog steeds dat Schumi het stuurtje over neemt in Monza... ::)

Enzo

Iemand een linkje naar de live stream van fp2?

Enzo


Enzo


Tim C

En het is weer van dat...

Weer een volle seconde trager dan de voorlaatste... :-\

Ferrari 2010

Ik wil hem gerust even laten wennen, maar het zal toch snel mogen beteren. Blijkbaar heeft hij met al dat testwerk op hetzelfde circuit het echte racen behoorlijk vergeten. Wanneer heeft die man eigenlijk nog es deftig in een wagen geracet?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

gloudiesaurus

En Alonso en Heidfeld liggen met elkaar in de clinch :D
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

meatball

Citaat van: Schumi 2009 op 21 augustus 2009 - 15:18:23
Ik wil hem gerust even laten wennen, maar het zal toch snel mogen beteren. Blijkbaar heeft hij met al dat testwerk op hetzelfde circuit het echte racen behoorlijk vergeten. Wanneer heeft die man eigenlijk nog es deftig in een wagen geracet?
Vorige eeuw  ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Citaat van: meatball op 21 augustus 2009 - 15:34:06
Citaat van: Schumi 2009 op 21 augustus 2009 - 15:18:23
Ik wil hem gerust even laten wennen, maar het zal toch snel mogen beteren. Blijkbaar heeft hij met al dat testwerk op hetzelfde circuit het echte racen behoorlijk vergeten. Wanneer heeft die man eigenlijk nog es deftig in een wagen geracet?
Vorige eeuw  ;)
Ja, met een F1, maar hij zal toch wel meer hebben gedaan dan die 10 testritjes in de afgelopen 2 jaar? Mag ik hopen?!? Anders hadden ze beter een jong talent genomen!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

Er zijn betere opties dan Badoer, het enige wat ik me kan voorstellen is dat ze hopen op Schumacher ergens in de aankomende races.

Enzo

Was trouwens verbaasd over Alonso die na zijn crash met Heidfeld toch nog zo'n snelle tijd kon zetten.... :o

Ferrari 2010

Citaat van: Enzo op 21 augustus 2009 - 15:37:01
Er zijn betere opties dan Badoer, het enige wat ik me kan voorstellen is dat ze hopen op Schumacher ergens in de aankomende races.
Laat ons hopen dat dat waar wordt :) het zal voor vele Duitsers een afknapper worden, in plaats van hun held krijgen ze een trage Italiaan...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

KVDracer

Nu 17e, maar nog steeds  meer dan 1,7s achter raikkonen en meer dan 2,5s achter de eerste tijd. Ik denk niet dat hij de laatste jaren veel meer gedaan heeft dan het testen van een F1 wagen. Hij heeft ook nog niet zoveel ervaring met het racen. Is ook al weer van in '99 geleden dat hij nog eens geraced heeft. Ik vraag me nog steeds af waarom ze Gene niet in de wagen gezet hebben, hij heeft toch wel meer race-ervaring.