Titelaspiraties

Gestart door webberonpole, 30 juli 2009 - 19:34:57

« vorige - volgende »

webberonpole

Webber, Vettel, Button, Barrichello, Raikonnen, Hamilton. . . . . Schumacher?.....

Tim C

Theoretisch kan het, realistisch daarentegen :P

Supermariobros

Citaat van: webberonpole op 30 juli 2009 - 19:34:57
Webber, Vettel, Button, Barrichello, Raikonnen, Hamilton. . . . . Schumacher?.....

;D ;D ;D

Er zijn nog zeven races en dus nog zeventig punten te verdienen. Button heeft er nu 70, stel dat Schumi de rest van het seizoen rijdt, dan moet hij alle zeven races winnen en mag Button niks meer scoren en de rest (Vettel, Barrichello en Webber) bijna niks meer scoren, dan is hij WK.  ;)

Ferrari 2010

Schumacher, het zou mogelijk zijn geweest moest Massa in Maleisië zijn uitgevallen, maar nu niet meer. Volgend jaar misschien? :) Ik denk dat Brawn niet sterk genoeg meer zal kunnen evolueren om echt top te zijn en het bijgevolg een stierengevecht zal worden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Tim op 30 juli 2009 - 19:36:20
Theoretisch kan het, realistisch daarentegen :P
dat zou wat zijn zeg :P Maar zie het niet gebeuren. :P
Trotse vader van Rosalie(L)

RadioActiveMan

Je kan Raïkkonen misschien gebruiken als stootram? Maakt hij zich nog eens nuttig.

Vettelredbull

Maar rijdt Schumacher nou het hele seizoen uit ipv Massa ???? ik dacht dat het maar om 2 races ging. ( Valencia, Belgie)

Jasper

Dat wat niemand, aangezien niemand weet wanneer Massa weer fit genoeg is om een F1-race te rijden.

RadioActiveMan

Ik heb al gehoord de rest van het seizoen en heb gelezen de volgende 2 races.
Ik denk dat ze het ook maar van raceweekend tot raceweekend zullen bekijken. Als de revalidatie goed en snel verloopt zien we Massa nog wel terug, maar verloopt het allmaal wat moeizaam dan zal der Michael wel de rest van het siezoen in die wagen rondrijden. Koffiedik kijken dus.

F_A_Diaz

Citaat van: Jasper op 31 juli 2009 - 00:34:29
Dat wat niemand, aangezien niemand weet wanneer Massa weer fit genoeg is om een F1-race te rijden.

Ik denk dat wanneer Schumacher het goed doet, Ferrari helemaal niet zo'n haast heeft om Massa dit jaar nog weer in die auto te zetten. Al was het alleen maar om de PR die dit oplevert voor de complete F1.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Forza F1

De retour van Schumacher is inderdaad het meest positieve bericht dat we in de F1 gehoord hebben sinds een zéér lange tijd...(spionage-schandalen, schrapping van bepaalding GP's, kostenbesparingen, lie-gate, terugtrekking Honda & BMW,...)

Jasper

Anyway, dit topic ging over titelkandidaten.

RadioActiveMan

Die zijn genoemd en gekend denk ik.
Na 10 races heb je er nog 4 over waarvan er binnekort nog 2 zullen afvallen.
Allereerst Barrichello, die heeft het niet in zich op de moment en zal op een moment toch moeten kiezen voor het team en daarbij Button dus ook en niet meer voor zijn eigen succes. Ik hoop althans voor Brawn dat hij zich erbij kan neerleggen.
Binnen Red Bull ligt het moeilijker. Webber loopt duidelijk op een wolk en Vettel zal zich niet zo snel gewonnen geven. Volgens mij red de ervaring en coolness van Webber het van de onstuimigheid van Vettel.
Rosberg en Trulli hebben de wagen niet echt om mee te doen voor het WK.
Massa is zo al uitgesloten, maar die veert wel weer terug.  ;)
Hamilton staat op deze moment 51 punten achter en kan dus als hij niks haalt bij de volgende GP al een onoverbrugbare achterstand hebben op Button als deze wint. Dus daar vrees ik ook voor.
Raïkkonen idem als Hamilton.
Ik denk dat we dan rond zijn zeker.

Sept

Citaat van: F_A_Diaz op 31 juli 2009 - 10:39:14
Citaat van: Jasper op 31 juli 2009 - 00:34:29
Dat wat niemand, aangezien niemand weet wanneer Massa weer fit genoeg is om een F1-race te rijden.

Ik denk dat wanneer Schumacher het goed doet, Ferrari helemaal niet zo'n haast heeft om Massa dit jaar nog weer in die auto te zetten. Al was het alleen maar om de PR die dit oplevert voor de complete F1.

En het zou enorm helpen om eindelijk nog eens iemand in de wagen te hebben die kan aanduiden waar de mankementen liggen ;)

On topic: Volgens mij zijn er nog 3 kandidaten: Button, Webber en Vettel.. En als we de prestatiecurve van de Brqwn bekijken denk ik dat eerstgenoemde toch nog het onderspit zal moeten delven.. Wie had dat gedacht na 7 races?
1991 - 2004 = 7

F_A_Diaz

Button moet zorgen dat hij in de buurt van het podium finisht en als de rest dan punten van elkaar afsnoept heeft hij nog wel een goede kans om WK te worden. Blijft hij rond de 7e 8e plek hangen dan is het snel gedaan met zijn voorsprong.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."