Vettel vs Webber

Gestart door Folkert, 29 juli 2009 - 10:15:52

« vorige - volgende »

webberonpole

Citaat van: F1FerrariFan op 29 juli 2009 - 17:36:27
Vettel is absoluut de betere van de 2. Webber vind ik toch wat overschat. Hij heeft het voor zijn RedBull tijd nooit. echt laten zien. Nu doet hij het natuurlijk erg goed, maar Vettel is denk ik de enige die Button de laatste 7 races nog van de titel kan houden, ik denk niet dat webber daar toe in staat is, aangezien ik Vettel dus een betere coureur vind.

Ik denk dat je Webber zwaar onderschat. Hij rijdt al jaren erg goed voor de wagen die hij heeft. Eindelijk heeft hij nu een goede auto en meer punten dan onze goede vriend Vettel. Ik ben al jaren fan van Webber en geloof zeker dat hij zich nog kan mengen in de strijd om de titel. Denk inderdaad ook aan de beenbreuk en schouderproblemen in de winter. Nu staat hij 2e.

flupke3

Citaat van: Jasper op 29 juli 2009 - 14:35:53
Ik vond Webber bij zijn debuut een veelbelovende rijder, maar daarna vond ik hem altijd minder en minder worden (al reed hij bij Williams nog wel aardig).

Dat hij nu Vettel evenaart, betekent voor mij ook dat Vettel voor een deel overroepen is.Daar ga ik mee akkoord.
Vettel heeft dan wel mooie overwinningen gehaalt  maar slaagt er niet in om Webber in de schaduw te rijden.
Iets wat de allergrootste wel konden met hun teamgenoten.Misschien moet hij meer constanter zijn in zijn prestaties
maar dat zal de tijd leren.

Vettelredbull

Citaat van: webberonpole op 29 juli 2009 - 20:36:17
Citaat van: F1FerrariFan op 29 juli 2009 - 17:36:27
Vettel is absoluut de betere van de 2. Webber vind ik toch wat overschat. Hij heeft het voor zijn RedBull tijd nooit. echt laten zien. Nu doet hij het natuurlijk erg goed, maar Vettel is denk ik de enige die Button de laatste 7 races nog van de titel kan houden, ik denk niet dat webber daar toe in staat is, aangezien ik Vettel dus een betere coureur vind.

Ik denk dat je Webber zwaar onderschat. Hij rijdt al jaren erg goed voor de wagen die hij heeft. Eindelijk heeft hij nu een goede auto en meer punten dan onze goede vriend Vettel. Ik ben al jaren fan van Webber en geloof zeker dat hij zich nog kan mengen in de strijd om de titel. Denk inderdaad ook aan de beenbreuk en schouderproblemen in de winter. Nu staat hij 2e.

Sorry dat ik je idool aanval hoor, nee geintje  ;). Ik vind Webber ook geen slechte coureur hoor, hard autorijden kan hij zeker. Ik Vind Vettel gewoon meer talent hebben, en aan eind van het jaar ga je zien dat Vettel dik voor Webber in het WK staat ,denk ik.

_Makke_

Vettel vs Webber is 3 - 6.

Ik vind Webber echt wel een goede piloot. Vettel is altijd wat overroepen geweest, althans door sommigen. Het is heus geen superman. Ik vermoed dat ze dit seizoen zeer aan elkaar gewaagd gaan zijn.

sloggerke

Zie mijn posts van tijdens de wintermaanden...

Had toen al voorspeld dat Vettel Webber géén slaag zou geven.

Dat zal ook niet gebeuren.

Coulthard kreeg ook pas door dat hij beter zou stoppen nadat hij met Webber in één team zat.
Vettel gaf Bourdais slaag ja. Maar dat had Webber evenzeer gedaan..

webberonpole

Wat ik wel weet is dat Red Bull een rustig stabiel team is waarin beide coureurs de ruimte krijgen om te exceleren. Webber en Vettel schelen nogal wat jaartjes. Vettel is een talent, maar moet zich nog bewijzen. Webber rijdt al jaren en heeft eindelijk de auto die hij verdient!

F_A_Diaz

Citaat van: sloggerke op 30 juli 2009 - 12:14:26
Zie mijn posts van tijdens de wintermaanden...

Had toen al voorspeld dat Vettel Webber géén slaag zou geven.


Precies, ik ook. Ben wel benieuwd waar nu de forummers zijn die ons uitlachten en zeiden dat Webber zoek gereden zou worden en het zijn laatste jaar zou worden.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Na zijn 2de op een volgende overwinning, lek het me eens mooie gelegenheid dit topic eens op te rakelen. Webber stelde mij in Australie nog zwaar te leur en had in Bahrein volgens mij wat pech, maar Vettel is nog niet zo zeker WK als iedereen maar riep. Zal hij dit volhouden of lag het echt aan de 2 banen die hij heeft gewonnen? Maar ik zie Webber nog wel WK kunnen worden.
Trotse vader van Rosalie(L)

meatball

Citaat van: Burorri op 18 mei 2010 - 19:51:49
Na zijn 2de op een volgende overwinning, lek het me eens mooie gelegenheid dit topic eens op te rakelen. Webber stelde mij in Australie nog zwaar te leur en had in Bahrein volgens mij wat pech, maar Vettel is nog niet zo zeker WK als iedereen maar riep. Zal hij dit volhouden of lag het echt aan de 2 banen die hij heeft gewonnen? Maar ik zie Webber nog wel WK kunnen worden.
Webber is goed bezig maar ik schat Vettel toch nog net iets hoger in,ik denk aan een één twee in de wk eindstand voor RedBull met Vettel als wk.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Citaat van: meatball op 18 mei 2010 - 20:49:01
Citaat van: Burorri op 18 mei 2010 - 19:51:49
Na zijn 2de op een volgende overwinning, lek het me eens mooie gelegenheid dit topic eens op te rakelen. Webber stelde mij in Australie nog zwaar te leur en had in Bahrein volgens mij wat pech, maar Vettel is nog niet zo zeker WK als iedereen maar riep. Zal hij dit volhouden of lag het echt aan de 2 banen die hij heeft gewonnen? Maar ik zie Webber nog wel WK kunnen worden.
Webber is goed bezig maar ik schat Vettel toch nog net iets hoger in,ik denk aan een één twee in de wk eindstand voor RedBull met Vettel als wk.
Ik weet nog niet. hij is zeker snel, maar Webber ook.
Trotse vader van Rosalie(L)

_Makke_

Citaat van: Burorri op 18 mei 2010 - 22:54:38
Citaat van: meatball op 18 mei 2010 - 20:49:01
Citaat van: Burorri op 18 mei 2010 - 19:51:49
Na zijn 2de op een volgende overwinning, lek het me eens mooie gelegenheid dit topic eens op te rakelen. Webber stelde mij in Australie nog zwaar te leur en had in Bahrein volgens mij wat pech, maar Vettel is nog niet zo zeker WK als iedereen maar riep. Zal hij dit volhouden of lag het echt aan de 2 banen die hij heeft gewonnen? Maar ik zie Webber nog wel WK kunnen worden.
Webber is goed bezig maar ik schat Vettel toch nog net iets hoger in,ik denk aan een één twee in de wk eindstand voor RedBull met Vettel als wk.
Ik weet nog niet. hij is zeker snel, maar Webber ook.

NJa, op dit moment is Webber duidelijk de snelste, hij reed de laatste 2 races makkelijk weg van Vettel. Het seizoen is echter nog lang. Maar als er uiteindelijk geen McLaren-piloot met de bloemen aan de haal gaat, dan hoop ik op Webber.

meatball

Vettel vs Webber na vandaag is deze topic actueler dan ooit,het gaat nog knallen tussen die twee vrees ik.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Citaat van: meatball op 30 mei 2010 - 17:15:42
Vettel vs Webber na vandaag is deze topic actueler dan ooit,het gaat nog knallen tussen die twee vrees ik.
Ze zijn erg aan elkaar gewaagd en ik denk dat deze 4 tot aan de finish van de laatste race gaan vlammen. Vettel vandaag de grote loser, maar hij gaat zeker nog keer voor Webber eindigen.
Trotse vader van Rosalie(L)

flupke3

De vraag blijft of Webber dit gaat volhouden en ik denk dat het mogelijk is
want Vettel zijn resultaten zijn niet contstant genoeg om kampioen te worden.

webberonpole

Ik ben al sinds jaar en dag fan van Webber en ben blij dat hij nu kan laten zien wat hij waard is. De crash was niet echt een grove fout van één van de rijders. Je kan discussiëren over of Webber meer ruimte had moeten maken of dat VEttel gewoon nooit het vuil op had moeten duiken. Vettel 'stuurde' in ieder geval tegen Webber aan (die gewoon een rechte lijn bleef rijden) en als er schuld zou zijn is dat die van Vettel.

De heren moeten hier in ieder geval niet te lang over nadenken en gewoon verder knallen. Wel mooi dat de rijders vrij zijn in racen tegen elkaar alhoewel Horner niet zo blij was met de crash.