Vettel vs Webber

Gestart door Folkert, 29 juli 2009 - 10:15:52

« vorige - volgende »

Folkert

Ik had gister in de Formule1 magazine stuk gelezen over Webber. En aangezien ik met Wizard weekje geleden nog discussie over hem heb gehad was ik eigenlijk wel eens benieuwd wat anderen nou vinden van de strijd tussen de 2.

Ik moet mijn mening over Webber eigenlijk gaan herzien. Heb het nooit een slecht coureur gevonden en heb hem eigenlijk wel als winnaar gezien, maar nooit als een groot coureur. Iedereen was laaiend over Vettel en hij zou vele malen beter zijn dan Webber, wat Vettel in het begin van het jaar ook zeker liet zien. Maar ik was helemaal vergeten dat Webber in December? (iig eind vorig jaar) zijn been brak en iets met zijn schouder had. Hij heeft aanzienlijk minder kunnen testen dan Vettel, die dus vertrouwder was met de auto dan Webber. Webber heeft in Duitsland laten zien dat hij weldegelijk een race kan winnen en Vettel ver achter zich kan houden. Dat hij nu een absolute groot heid gaat worden in de F1 ga ik niet zeggen, maar ik denk toch dat velen(waaronder ik zelf) Webber toch hebben onderschat. Ik denk dat Vettel en Webber erg goede en moeilijke strijd aan elkaar gaan hebben. Vettel kan nog heel veel groeien, maar ik denk dat Webber zeker mee kan. Zeker nu Webber eindelijk een winnende auto heeft.
De pech dat hij nooit in een echt goed team reed lijkt nu eindelijk achter wegen.
Trotse vader van Rosalie(L)

KVDracer

Ik heb Webber altijd al een goed rijder gevonden, maar nooit de toprijder. Webber heeft wel altijd de pech gehad van bij mindere teams te rijden. Minardi, Jaguar, williams en dan RedBull. Bij RedBull heeft hij wel al laten zien dat hij uit het goede hout gesneden is. Hij is wel al bij ieder team sneller of evengoed geweest als zijn teamgenoten. Maar ik blijf hem een gewoon goed rijder vinden.

F_A_Diaz

Het is altijd erg leuk om weer gelijk te hebben. Ik kan me herinneren dat sommige mensen mij hier vaak weer eens zaten uit te lachen als ik Webber 1 van de beste coureurs van het veld noemde. Die mensen gaan nu hun mening herzien.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

RadioActiveMan

Ik heb altijd wel een boon gehad voor Webber als coureur en mens. Hij heeft altijd redelijk zijn streng getrokken in soms erbarmelijke auto's.
Ik had het eerlijk gezegd tot voor dit jaar ook niet meer zien gebeuren met Webber maar toen die Red Bull van dit jaar een echte goeie bleek te zijn had ik goeie hoop voor hem. Het enige dat je hem kan aanwrijven is dat hij slechte keuzes heeft gemaakt in de teams waarvoor hij zou rijden. Dit feit kan je trouwens heel wat mensen aanwrijven.

@ Diaz
Dat je iemand die zijn ongelijk toegeeft nog eens een sneer geeft is zeer laag. Iemand die zijn ongelijk openlijk toegeeft is juist zeer nobel, iets dat niet in jouw woordenboek thuishoort blijkbaar. Dat je daar nog bij zet dat je weer gelijk hebt geeft aan dat je een redelijk hoge dunk hebt over jezelf. Gij kunt toch echt een arrogant en irritant manneke zijn. Ik vraag me af waar die F_A echt voor staat, ik heb dara anders wel iets voor in gedachten. Maar goed het is een rol die je speelt en als jij dat nodig vindt...
Er is trouwens nog altijd niemand die zegt dat Webber 1 van de beste van het veld is, alleen dat hij nog beter is dan ze hadden gedacht. Want zoals je eveneens kunt lezen vonden ze hem al niet slecht.




Folkert

Citaat van: Beco op 29 juli 2009 - 11:44:02
Ik heb altijd wel een boon gehad voor Webber als coureur en mens. Hij heeft altijd redelijk zijn streng getrokken in soms erbarmelijke auto's.
Ik had het eerlijk gezegd tot voor dit jaar ook niet meer zien gebeuren met Webber maar toen die Red Bull van dit jaar een echte goeie bleek te zijn had ik goeie hoop voor hem. Het enige dat je hem kan aanwrijven is dat hij slechte keuzes heeft gemaakt in de teams waarvoor hij zou rijden. Dit feit kan je trouwens heel wat mensen aanwrijven.

@ Diaz
Dat je iemand die zijn ongelijk toegeeft nog eens een sneer geeft is zeer laag. Iemand die zijn ongelijk openlijk toegeeft is juist zeer nobel, iets dat niet in jouw woordenboek thuishoort blijkbaar. Dat je daar nog bij zet dat je weer gelijk hebt geeft aan dat je een redelijk hoge dunk hebt over jezelf. Gij kunt toch echt een arrogant en irritant manneke zijn. Ik vraag me af waar die F_A echt voor staat, ik heb dara anders wel iets voor in gedachten. Maar goed het is een rol die je speelt en als jij dat nodig vindt...
Er is trouwens nog altijd niemand die zegt dat Webber 1 van de beste van het veld is, alleen dat hij nog beter is dan ze hadden gedacht. Want zoals je eveneens kunt lezen vonden ze hem al niet slecht.




Ik heb ook altijd wel iets met Webber gehad, vond hem wel goed, maar altijd een beetje...ja hoe zeg je dat...net niet. Al weet ik wel dat hij soms erg goede races reed in de jaguar  en Williams.
Maa rja, laat Diaz maar, hij heeft eindelijk ook weer eens gelijk.

@Diaz: De meeste mensen zaten je uittelachen omdat je vaak van die idiote dingen zegt om je gelijk niet toe te geven. En dat bewijs je keer op keer.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Citaat van: Beco op 29 juli 2009 - 11:44:02
@ Diaz
Dat je iemand die zijn ongelijk toegeeft nog eens een sneer geeft is zeer laag.


Ik geef niemand een sneer, ik vind het alleen wel grappig dat ik hier vaak met een groepje in discussie ben geweest die mij allemaal voor gek verklaarden en het allemaal beter wisten dan mij want zij waren met een stuk of vier man en ik was alleen dus moesten zij wel gelijk hebben.

Hetzelfde zie je ook met de terugtrekking van BMW, heb ik een tijd terug ook al gezegd in de hele FIA FOTA discussie en zo zijn er veel meer dingen waarin ik na verloop van tijd altijd gelijk heb gekregen. Alleen dan zie je die mensen nooit weer in dat topic.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 29 juli 2009 - 13:39:24
Citaat van: Beco op 29 juli 2009 - 11:44:02
@ Diaz
Dat je iemand die zijn ongelijk toegeeft nog eens een sneer geeft is zeer laag.


Ik geef niemand een sneer, ik vind het alleen wel grappig dat ik hier vaak met een groepje in discussie ben geweest die mij allemaal voor gek verklaarden en het allemaal beter wisten dan mij want zij waren met een stuk of vier man en ik was alleen dus moesten zij wel gelijk hebben.

Hetzelfde zie je ook met de terugtrekking van BMW, heb ik een tijd terug ook al gezegd in de hele FIA FOTA discussie en zo zijn er veel meer dingen waarin ik na verloop van tijd altijd gelijk heb gekregen. Alleen dan zie je die mensen nooit weer in dat topic.
Praat je nu over je zelf? Want bijna altijd ben jij de gene die zich terug trekt als jou ongelijk word aan gegeven. Ik en andere hebben jou al paar keer laten zien dat jij geen gelijk hebt en dan prompt kom je niet meer in dat topic. Heel apart. En wat heb jij tijdje gelden over Webber gezegd wat ik heb tegen gesproken?  Of wat anderen hebben tegen gesproken?

Ok, jij zag dus BMW paa rmaanden geleden ofzo al terug trekken? Alleen omdat Autofabrikanten niet in de F1 kunnen? Hoe verklaar je Mercedes, Ferrari, Toyota, Renault?
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Ik vond Webber bij zijn debuut een veelbelovende rijder, maar daarna vond ik hem altijd minder en minder worden (al reed hij bij Williams nog wel aardig).

Dat hij nu Vettel evenaart, betekent voor mij ook dat Vettel voor een deel overroepen is.

F_A_Diaz

Citaat van: Jasper op 29 juli 2009 - 14:35:53
Ik vond Webber bij zijn debuut een veelbelovende rijder, maar daarna vond ik hem altijd minder en minder worden.

Dat is ook vrij logisch, aangezien hij steeds instapte bij teams die net een slecht jaar hadden. Dit is het eerste jaar dat hij een auto heeft die races kan winnen en dan zie je gewoon dat het een goede coureur is omdat hij zijn potentie naar resultaten kan omzetten.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Ferrari 2010

Citaat van: F_A_Diaz op 29 juli 2009 - 13:39:24
Citaat van: Beco op 29 juli 2009 - 11:44:02
@ Diaz
Dat je iemand die zijn ongelijk toegeeft nog eens een sneer geeft is zeer laag.


Ik geef niemand een sneer, ik vind het alleen wel grappig dat ik hier vaak met een groepje in discussie ben geweest die mij allemaal voor gek verklaarden en het allemaal beter wisten dan mij want zij waren met een stuk of vier man en ik was alleen dus moesten zij wel gelijk hebben.

Hetzelfde zie je ook met de terugtrekking van BMW, heb ik een tijd terug ook al gezegd in de hele FIA FOTA discussie en zo zijn er veel meer dingen waarin ik na verloop van tijd altijd gelijk heb gekregen. Alleen dan zie je die mensen nooit weer in dat topic.
Eindelijk geef je toe dat je gelijk krijgen het enige is waar jij eigenlijk op uit bent. Dat anderen toegeven dat ze fout zaten, siert hen. Dat jij dat niet kan, zegt genoeg over jouw. Dat je anderen die hun ongelijk toegeven, nog eens een sneer geeft, zegt het helemaal.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

F_A_Diaz

Het punt is denk ik meer dat ik niet zo vaak ongelijk heb dus dan hoef ik dat ook niet toe te geven.

Het gaat mij niet om het gelijk maar als iemand mij voor alles en nog wat uitmaakt en dat ik een sukkel ben dat ik de enige ben die anders zegt dan een groepje van vier, vijf man en uiteindelijk ben ik steeds degene die gelijk had achteraf dan wil ik dat best even aanstippen ja.  :P
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Vettelredbull

Vettel is absoluut de betere van de 2. Webber vind ik toch wat overschat. Hij heeft het voor zijn RedBull tijd nooit. echt laten zien. Nu doet hij het natuurlijk erg goed, maar Vettel is denk ik de enige die Button de laatste 7 races nog van de titel kan houden, ik denk niet dat webber daar toe in staat is, aangezien ik Vettel dus een betere coureur vind.

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 29 juli 2009 - 17:02:15
Het punt is denk ik meer dat ik niet zo vaak ongelijk heb dus dan hoef ik dat ook niet toe te geven.

Het gaat mij niet om het gelijk maar als iemand mij voor alles en nog wat uitmaakt en dat ik een sukkel ben dat ik de enige ben die anders zegt dan een groepje van vier, vijf man en uiteindelijk ben ik steeds degene die gelijk had achteraf dan wil ik dat best even aanstippen ja.  :P
Hahahaha, jij bent echt grappig. "Het punt is denk ik meer dat ik niet zo vaak ongelijk heb, dus hoef ik ook niet toe te geven."  ;D ;D ;D ;D ;D ;D Je moest is weten kerel, van de 10 keer dat jij iets zegt, heb je aan het eind van de discussie maar 1 keer gelijk. En dan neem ik het nog ruim.

En als jij in discussie bent met 4 of 5 mijn, ben jij ook 9 van de 10 keer fout. Heel af en toe heb je wel gelijk, maar dat is een pure gok. Nee F_A_Diaz: ik moet zeggen dat je zeker een toevoeging bent voor dit forum. Maar dan voornamelijk opkomische noot, want vaak heb je volgens mij geen idee waar je het over hebt, of wil je je ongelijk niet toegeven. Maar nogmaals: blijf zo door gaan, ik vermaak me kostelijk als ik weer post van jou moet lezen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Heb wel eens een artikel gelezen over hoe mensen zich gedragen op het internet.
Conclusie was dat veel mensen zich een stuk asocialer gedroegen dan dat ze in real life doen.
Het onpersoonlijke van het internet en het feit dat je hierachter kan verschuilen zijn hier vaak de onzaak van.

Folkert

Citaat van: Enzo op 29 juli 2009 - 18:47:13
Heb wel eens een artikel gelezen over hoe mensen zich gedragen op het internet.
Conclusie was dat veel mensen zich een stuk asocialer gedroegen dan dat ze in real life doen.
Het onpersoonlijke van het internet en het feit dat je hierachter kan verschuilen zijn hier vaak de onzaak van.

Kant tekening: Zulk gedrag kan natuurlijk altijd uitgelokt worden door omstanders/leden. Ik ben in het echt net zo als ik online ben. Ik zeg meestal wat ik denk en ik vind Diaz zwak, omdat hij nooit zijn ongelijk toegeeft terwijl dat erg vaak is bewezen dat hij fout zit.

En daar bij zeg ik wel : Ik vind het eigenlijk alleen maar leuk als iemand zich zo gedraagt. Hoe absurd sommige kronkels van zo'n iemand kunnen zijn, het zet je wel aan het denken. Daarnaast is het voor mij meer dan vermakelijk als iemand keihard zijn gelijk probeert te halen, terwijl hij door iedereen is tegen geproken en het bewijs is geleverd dat hij ongelijk heeft.
Trotse vader van Rosalie(L)