Wie vervangt Felipe Massa?

Gestart door Tim C, 25 juli 2009 - 18:24:15

« vorige - volgende »

RadioActiveMan

Jawel, ik heb dit wekend Massa enkel gezien met een grote zonnebril op zijn gezicht. Heb dus ook geen litteken gezien, misschien heb jij er één gezien zonder zonnebril en kan het wel een recente foto zijn.

robbert

Citaat van: Beco op 20 oktober 2009 - 08:35:57
Jawel, ik heb dit wekend Massa enkel gezien met een grote zonnebril op zijn gezicht. Heb dus ook geen litteken gezien, misschien heb jij er één gezien zonder zonnebril en kan het wel een recente foto zijn.

je vindt genoeg foto's op internet met massa erop ze. En toen hij de race afgevlagd heeft toen had hij toch ook geen zonnebril aan

Ferrari 2010

Citaat van: robbert op 20 oktober 2009 - 12:10:22
Citaat van: Beco op 20 oktober 2009 - 08:35:57
Jawel, ik heb dit wekend Massa enkel gezien met een grote zonnebril op zijn gezicht. Heb dus ook geen litteken gezien, misschien heb jij er één gezien zonder zonnebril en kan het wel een recente foto zijn.

je vindt genoeg foto's op internet met massa erop ze. En toen hij de race afgevlagd heeft toen had hij toch ook geen zonnebril aan
En hoe recent zijn die foto's? Van de beelden van dit weekend kan ik me hem enkel herinneren met een pet op, waardoor het ook niet zichtbaar was.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

robbert

Citaat van: Schumi 2009 op 20 oktober 2009 - 12:42:03
Citaat van: robbert op 20 oktober 2009 - 12:10:22
Citaat van: Beco op 20 oktober 2009 - 08:35:57
Jawel, ik heb dit wekend Massa enkel gezien met een grote zonnebril op zijn gezicht. Heb dus ook geen litteken gezien, misschien heb jij er één gezien zonder zonnebril en kan het wel een recente foto zijn.

je vindt genoeg foto's op internet met massa erop ze. En toen hij de race afgevlagd heeft toen had hij toch ook geen zonnebril aan
En hoe recent zijn die foto's? Van de beelden van dit weekend kan ik me hem enkel herinneren met een pet op, waardoor het ook niet zichtbaar was.
waren foto's van dit weekend. kijk maar op f1racing.net