Wie vervangt Felipe Massa?

Gestart door Tim C, 25 juli 2009 - 18:24:15

« vorige - volgende »

webberonpole

Ach, één dag testen voor Schumi, wie zal dat wat boeien. En voordeel? Al het voordeel zit in Schumi zelf. Zijn kwaliteiten. Regels of geen regels, akkoord of geen akkoord, Bernie had het er wel doorgedrukt want Schumi is een geschenk uit de hemel voor de Formule 1.

scho0634

Oh? Nou doe je het overkomen alsof de F1 op sterven na dood was en dat Schumacher uit de hemel neer komt dalen om het eventjes te redden.

Het was voor alles en iedereen beter geweest als Felipe Massa gewoon had kunnen rijden. De tijdelijke terugkeer van MS is uiteraard leuk voor de kijkcijfers, zoals Armstrong dat deed bij de tour, maar de F1 is niet afhankelijk van een paar races met een oud-kampioen. Gelukkig niet zeg.

robbert

Citaat van: 0634 op 02 augustus 2009 - 11:12:35

Het was voor alles en iedereen beter geweest als Felipe Massa gewoon had kunnen rijden.

ja en zeker voor de anti ferrari mensen. Nu met schumacher kan Ferrari een duwtje in de rug krijgen.
Maar jammer dat het eigenlijk zo moet gaan, dat iemand eerst een groot ongeluk moet tegenkomen

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 02 augustus 2009 - 11:12:35
Het was voor alles en iedereen beter geweest als Felipe Massa gewoon had kunnen rijden.
Niet voor de Belgische GP hoor. En door Schumacher wint de F1 weer veel extra kijkers, misschien zien die dan Vettel rijden en worden ze fan van hem...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

webberonpole

Citaat van: 0634 op 02 augustus 2009 - 11:12:35
Oh? Nou doe je het overkomen alsof de F1 op sterven na dood was en dat Schumacher uit de hemel neer komt dalen om het eventjes te redden.

Het was voor alles en iedereen beter geweest als Felipe Massa gewoon had kunnen rijden. De tijdelijke terugkeer van MS is uiteraard leuk voor de kijkcijfers, zoals Armstrong dat deed bij de tour, maar de F1 is niet afhankelijk van een paar races met een oud-kampioen. Gelukkig niet zeg.

Ik had liever gehad dat Massa de Ferrari bestuurde want dan had hij die veer niet tegen zijn hoofd gehad. Maar de terugkeer van Schumi is wel degelijk veel grootser voor de F1 dan jij hier zegt. Armstrong was ook voor de tour een enorme duw omhoog. De sporten zijn niet afhankelijk van deze personen, maar ze brengen wel dat beetje extra wat op sommige momenten goed kan uitkomen.

Folkert

Citaat van: webberonpole op 02 augustus 2009 - 11:40:40
Citaat van: 0634 op 02 augustus 2009 - 11:12:35
Oh? Nou doe je het overkomen alsof de F1 op sterven na dood was en dat Schumacher uit de hemel neer komt dalen om het eventjes te redden.

Het was voor alles en iedereen beter geweest als Felipe Massa gewoon had kunnen rijden. De tijdelijke terugkeer van MS is uiteraard leuk voor de kijkcijfers, zoals Armstrong dat deed bij de tour, maar de F1 is niet afhankelijk van een paar races met een oud-kampioen. Gelukkig niet zeg.

Ik had liever gehad dat Massa de Ferrari bestuurde want dan had hij die veer niet tegen zijn hoofd gehad. Maar de terugkeer van Schumi is wel degelijk veel grootser voor de F1 dan jij hier zegt. Armstrong was ook voor de tour een enorme duw omhoog. De sporten zijn niet afhankelijk van deze personen, maar ze brengen wel dat beetje extra wat op sommige momenten goed kan uitkomen.
Hoe groot is die terug keer dan? Misschien in Belgie, ok. Maar ik zie niet dat zijn terug keer echt het aller beste is wat de F1 ooit zou kunnen kennen. "Het is leuk en mooi, maar we kunnen prima zonder.
Trotse vader van Rosalie(L)

_Makke_

Citaat van: Burorri op 02 augustus 2009 - 13:15:19
Hoe groot is die terug keer dan? Misschien in Belgie, ok. Maar ik zie niet dat zijn terug keer echt het aller beste is wat de F1 ooit zou kunnen kennen. "Het is leuk en mooi, maar we kunnen prima zonder.

Ik heb hier niet alles nagelezen, maar volgens mij heeft niemand hier gezegd dat zijn terugkeer het allerbeste is wat de F1 kon overkomen. Maar het lijkt me zéér duidelijk dat publicitair gezien Schumacher de allerbeste oplossing was om Massa te vervangen. Tenzij iemand er voor kon zorgen dat Senna uit de doden opstond en de plaats van Massa kon innemen. Dat had meer publiciteit opgebracht.

Je lijkt te vergeten dat er meer mensen naar de GP kijken dan de mensen die ter plekke aanwezig zijn. Wees maar zeker dat de tv-zenders het gaan merken aan de kijkcijfers. De F1 is niet alleen een sport, maar ook een marketing product.

robbert

Citaat van: Makke op 02 augustus 2009 - 18:49:39
Citaat van: Burorri op 02 augustus 2009 - 13:15:19
Hoe groot is die terug keer dan? Misschien in Belgie, ok. Maar ik zie niet dat zijn terug keer echt het aller beste is wat de F1 ooit zou kunnen kennen. "Het is leuk en mooi, maar we kunnen prima zonder.

Ik heb hier niet alles nagelezen, maar volgens mij heeft niemand hier gezegd dat zijn terugkeer het allerbeste is wat de F1 kon overkomen. Maar het lijkt me zéér duidelijk dat publicitair gezien Schumacher de allerbeste oplossing was om Massa te vervangen. Tenzij iemand er voor kon zorgen dat Senna uit de doden opstond en de plaats van Massa kon innemen. Dat had meer publiciteit opgebracht.

Je lijkt te vergeten dat er meer mensen naar de GP kijken dan de mensen die ter plekke aanwezig zijn. Wees maar zeker dat de tv-zenders het gaan merken aan de kijkcijfers. De F1 is niet alleen een sport, maar ook een marketing product.

ja ik denk ook dat de kijkcijfers omhoog zullen gaan doordat Schumacher terug is, maar ik zeg niet dat dat het beste is voor de f1. Maar het is een pluspunt.

Maar ja het moet natuurlijk zeker zijn dat hij terugkeert, want we zijn nog niet 23 augustus. Schumacher voelt na zijn eerste tests zijn spieren, dus dat moet nog allemaal in orde komen. Laten we het hopen

scho0634

Tuurlijk is het commercieel interessant als hij een paar racejes gaat rijden, daarover geen discussie.

Maar hier wordt het ineens een 'geschenk uit de hemel' genoemd. En dat vind ik dan wat overdreven. De kijkcijfers zullen tijdelijk wat hoger zijn, Er zullen wat MS fans opnieuw gaan kijken. Doorgaans de fans die geen F1 keken voor Spa 91 en die dat ook niet meer doen als MS weer op de golfbaan staat. Niks mis mee, maar een geschenk uit de hemel is een toefje overdreven, want die gasten haken daarna gewoon weer af.

Eric

laten we het zo stellen, op dit moment is het een goede zaak dat Shumi effe weer als F1 piloot in het f1 komt...want het F1 zit in een dip. Het zal het F1 wat meer kijkcijfers en (live) publiek opleveren. Voor sommigen hier lijkt het wal alsof God de Vader is neergedaald... ::)

Ik ontken niet dat Schumi een enorm talent was, maar ik heb niet het gedacht dat hij op twee races al gaat uitblinken zoals sommigen hier laten uitschijnen.



robbert

Citaat van: Eric op 02 augustus 2009 - 22:40:03
laten we het zo stellen, op dit moment is het een goede zaak dat Shumi effe weer als F1 piloot in het f1 komt...want het F1 zit in een dip. Het zal het F1 wat meer kijkcijfers en (live) publiek opleveren. Voor sommigen hier lijkt het wal alsof God de Vader is neergedaald... ::)

Ik ontken niet dat Schumi een enorm talent was, maar ik heb niet het gedacht dat hij op twee races al gaat uitblinken zoals sommigen hier laten uitschijnen.




ja ik heb ook nooit gedacht dat schumacher direct zal supergoeie resultaten zal behalen, daarvoor is ook die ferrari te zwak. Maar ik ben ook gewoon blij om hem terug te zien racen.
Ik snap niet dat er zelfs mensen binnen de f1 denken dat hij terug succesvol zal zijn.

Het is wel een opsteker voor spa francorchamps dat schumi terugkeert, want zo kunnen ze terug eens winst maken

Martin

Net op het nieuws gehoord dat Massa ontslagen is uit het ziekenhuis.

robbert

Citaat van: Martin op 03 augustus 2009 - 10:21:36
Net op het nieuws gehoord dat Massa ontslagen is uit het ziekenhuis.

dat is supergoed nieuws

_Makke_

En Schumacher zal niet met de F-60 in actie komen. Williams houdt die test tegen.

Niels_

Een erg sportieve zet van Williams. Die gaan zeker weer aan fans winnen op deze manier.