Wie vervangt Felipe Massa?

Gestart door Tim C, 25 juli 2009 - 18:24:15

« vorige - volgende »

Tim C

Citaat van: Juan op 29 juli 2009 - 19:34:32
BTW: iets meer objectiviteit van Tim mag ook wel in zijn nieuwsje. Op het forum kan je je mening voldoende uiten...
Ik hoef van concurrenten geen lezing te krijgen in nieuws posten.

En dan al zeker niet wanneer het gaat om een gewone uitdrukking waar ik niemand in vooruit steek, en alleen de opwinding uitdruk die momenteel de wereld rondgaat.

Capiche?

Forza F1


Tim C

Ik ga deze topic samenvoegen met de Massa topic

Done!

Eric

djeezes guys... ik denk dat het Ferrari kamp hier nu rondloopt met een natte broek...alsof god de heer is neergedaald.
Easy guys...niet vergeten dat ook hij met dat half "wrak" moet rondtoeren he en dat hij het zonder Todtje en Brawn moet stellen.

En nu kruip ik in mijn Schuilkelder  ;D

Ferrari 2010

Schumi, I love you! 8) Wat ik als een wilde droom zag, komt uit, geweldig om hem weer in de lijst te zullen zien staan! Ik twijfel er niet aan dat Schumacher de wagen snel onder de knie zal krijgen, hij is immers gewend om met van alles en nog wat te racen (tot zelfs een taxibusje toe ;D ;D) Hij zal misschien de eerste keer trager zijn dan Kimi, maar lang zal dat niet zijn. Hopelijk krijgt Ferrari het gefixt om hem te laten testen met een oude wagen met verminderde downforce, dat moet toch regelbaar zijn?
Volgens mij was er niemand beter geschikt dan Schumi. Hij is een topracer, en wie, buiten Bourdais, heeft er dan wel de nodige ervaring met deze wagens? Niemand...
Daarnaast is Valencia een stratencircuit, met een start die denk ik wel geschikt is voor KERS. Ik ben er van overtuigd dat Schumi mij niet zal ontgoochelen :)

Overigens, dit is ook geweldig nieuws voor de Belgische GP, want de kans is enorm dat Schumi daar ook aan zal deelnemen. Ik ga er vanuit dat de Duitsers wel massaal zullen aanwezig zijn.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Ik kijk enorm uit naar het duel Schumacher - Raikkonen, al is het maar voor een race.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

webberonpole

Fantastisch voor de sport, voor Ferarri en voor Schumi zelf. Hij keert terug! We moeten niet gelijk verwachten dat hij alles meteen kan veranderen en de strijd kan aangaan met Red Bull en Brawn. Een leuk duel Schumi - Webber zou ik toch graag zien  ::) ;D ;D

In ieder geval, HELEMAAL GEWELDIG, HIJ IS TERUG! :D

flupke3

T is wel interresant om te weten hoe hij er van af zal brengen.
Het wordt wel niet simpel op een circuit waar hij nog niet gereden
heeft (toch geen f1 race) en wagen die duidelijk verschilt van in zijn
topperiode.Dat  Todt,brawn en Roy Bryn er niet meer werken is ook
geen voordeel want dat klikte heel goed.Nu we zullen zien....
Het kan ook een afgang worden als hij b.v2 seconnden trager is dan kimi.

RadioActiveMan

Ik ben al aan't denken hoe ik er voor kan zorgen dat hij met nen platte band rondriijdt.  :D ;D

Jasper

Citaat van: flupke3 op 29 juli 2009 - 20:44:32
T is wel interresant om te weten hoe hij er van af zal brengen.
Het wordt wel niet simpel op een circuit waar hij nog niet gereden
heeft (toch geen f1 race) en wagen die duidelijk verschilt van in zijn
topperiode.Dat  Todt,brawn en Roy Bryn er niet meer werken is ook
geen voordeel want dat klikte heel goed.Nu we zullen zien....
Het kan ook een afgang worden als hij b.v2 seconnden trager is dan kimi.

For the record, Rory Byrne werkt nog wel bij de Scuderia. ;)

fawlty

Duitsers komen altijd terug, al was het de vorige keer na 22 jaar pas...  :o
Ja sluw is die Hamilton

SDG

Citaat van: webberonpole op 29 juli 2009 - 20:33:31
Fantastisch voor de sport, voor Ferarri en voor Schumi zelf. Hij keert terug! We moeten niet gelijk verwachten dat hij alles meteen kan veranderen en de strijd kan aangaan met Red Bull en Brawn. Een leuk duel Schumi - Webber zou ik toch graag zien  ::) ;D ;D

In ieder geval, HELEMAAL GEWELDIG, HIJ IS TERUG! :D

Dat is zeker een feit; zelfs een Schumacher in topvorm vermocht niets indien zijn auto niet meewilde. Denk bijvoorbeeld terug aan het seizoen 2005. Niettemin wordt het wel interessant om zien tot wat hij nog in staat is. Zijn leeftijd hoeft in ieder geval geen nadeel te zijn, zie maar wat bijvoorbeeld Lance Armstrong dit jaar nog vermocht. 38 ondertussen, meer dan drie jaar geen fiets meer aangeraakt en toch nog weer zomaar knal derde in de Tour...

Niels_

Citaat van: SDG op 30 juli 2009 - 00:29:53
Citaat van: webberonpole op 29 juli 2009 - 20:33:31
Fantastisch voor de sport, voor Ferarri en voor Schumi zelf. Hij keert terug! We moeten niet gelijk verwachten dat hij alles meteen kan veranderen en de strijd kan aangaan met Red Bull en Brawn. Een leuk duel Schumi - Webber zou ik toch graag zien  ::) ;D ;D

In ieder geval, HELEMAAL GEWELDIG, HIJ IS TERUG! :D

Dat is zeker een feit; zelfs een Schumacher in topvorm vermocht niets indien zijn auto niet meewilde. Denk bijvoorbeeld terug aan het seizoen 2005. Niettemin wordt het wel interessant om zien tot wat hij nog in staat is. Zijn leeftijd hoeft in ieder geval geen nadeel te zijn, zie maar wat bijvoorbeeld Lance Armstrong dit jaar nog vermocht. 38 ondertussen, meer dan drie jaar geen fiets meer aangeraakt en toch nog weer zomaar knal derde in de Tour...
Dat is ook onzin hé, als je 3 jaar geen fiets aanraakt wordt je ook niet 3e in de Tour. Maar Schumacher heeft net als Armstrong zijn conditie goed onderhouden gedurende de jaren. :)

robbert

dat is het beste nieuws ooit dat ik al gehoord heb in de f1 wereld. Maar hopelijk beseft iedereen dat de f1 al veel verandert is sinds het afscheid van schumi en dat hij niet direct zal winnen hé. Dus om kritiek bij de volgende race te vermijden, verwacht nog niet zo veel van schumacher, het is zijn eerste keer in de formule 1 met de nieuwe regels

Enzo