Wie vervangt Felipe Massa?

Gestart door Tim C, 25 juli 2009 - 18:24:15

« vorige - volgende »

robbert

Citaat van: F_A_Diaz op 28 juli 2009 - 10:40:44
Citaat van: robbert op 27 juli 2009 - 15:39:25Ferrari wil ook wel een piloot die goeie resultaten kan neerzetten en voor punten kan zorgen

En dat kan Bourdais niet? Bourdais kan in een Ferrari echt wel in de top 6 finishen hoor.

Maar hij was in de meeste gevallen trager dan zijn teammaat bij torro rosso die dan nog een debutant was

robbert

Citaat van: Burorri op 28 juli 2009 - 20:34:53
Citaat van: Forza Ferrari op 28 juli 2009 - 20:23:27
Citaat
'Schumacher zou terugkeer in F1 overwegen'
28 juli 2009

Tegenstrijdige berichten vanuit het kamp van Michael Schumacher. Sabine Khem, de woordvoerster van de zevenvoudig wereldkampioen, zegt dat Schumacher een terugkeer in de Formule 1 zeker zal overwegen als hij door Ferrari zou worden benaderd. Zijn manager Wili Weber sluit een rentree van de Duitser echter uit.

Felipe Massa raakte afgelopen zaterdag zwaargewond bij een incident in de kwalificatie voor de Hongaarse Grand Prix en de teamleiding zal zich binnenkort over de vraag wie de Braziliaan zal moeten vervangen. "Als ze Michael zouden benaderen, dan zou hij het zeker in overweging nemen", liet Khem dinsdag weten aan de BBC Sport. Schumacher zou echter nog wel naar zijn nek moeten laten kijken. "Michael had in februari een ongeluk met de motor. Hij heeft daar problemen met zijn nek aan overgehouden. Daar zou hij naar moeten laten kijken als Ferrari hem zou vragen. Je moet ook niet vergeten dat Michael inmiddels veertig is."

Weber herhaalde dinsdag echter dat Schumacher niet zal instappen bij Ferrari. Tegenover de Britse krant The Daily Mail verklaarde hij: "Michael Schumacher zal niet in de auto zitten in Valencia. Dat weet ik honderd procent zeker, zo niet tweehonderd procent. De druk zou gigantisch zijn als hij terug zou keren. Iedereen zou meteen een overwinning van hem verwachten. Hij heeft echter nog nooit met deze auto gereden. Michael heeft als coureur altijd perfectie nagestreefd, maar dat zou in dit geval niet mogelijk zijn. Het zou eerder een gok zijn en dat is niet zijn stijl."

Schumacher maakte in 2006 een einde aan zijn Formule 1-loopbaan

Bron: http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2009/07/28/schumacher-zou-terugkeer-in-f1-overwegen/

Ik blijf hopen  8)
Ik denk dat menig Schumacher fan flink op zijn neus zal kijken als Schumacher daadwerkelijk instapt. Dan is hij wel een van de grootste van de laatste jaren, ik denk dat hij alleen maar tegen zal vallen. Zoals ik ergens in de krant las zullen velen ook direct een overwinning van hem verwachten. Ik neem deze woorden direct terug mocht hij wel direct winnen(zonder geluk), maar die kans acht ik zeer klein.

ik denk hetzelfde. Velen zouden verwachten dat hij gaat winnen en als hij niet wint, dan zal hij nogal wat kritiek krijgen zeker. Hopelijk beseft men wel dat als je al een tijdje niet meer geracet hebt dat je niet zo snel kunt winnen als vroeger.

flupke3

Wie weet zit Kubica wel in die wagen nu bmw (hoogwaarschijnlijk)
zijn afscheid aankondigd!Als ze onmiddelijk stoppen is dit best mogelijk!

Tim C

Laat het uit, Kubica heeft niks bij een top team te zoeken...

Folkert

Citaat van: Tim op 29 juli 2009 - 10:29:21
Laat het uit, Kubica heeft niks bij een top team te zoeken...
Waarom niet? Betere keus dan Bourdais, Gene of Badoer. Kubica is helemaal geen slechte rijder. Geen werldtopper alla Senna o Schumacher, of het talent als Vettel en Hamilton, maar potje sturen kan hij zeer wel.
Trotse vader van Rosalie(L)

RadioActiveMan

Citaat van: Tim op 29 juli 2009 - 10:29:21
Laat het uit, Kubica heeft niks bij een top team te zoeken...

Kubica reed vorig jaar een half siezoen bij een topteam en stond lang mee aan de leiding in het WK. Ik vraag me af wat hij dan nog meer moet laten zien.

Tim C

Het gaat niet om toevallig in de juiste auto zitten op het juiste moment ;)

Het gaat om dat team vooruit trekken wanneer het slechter gaat. Zie Alonso, Hamilton,...

Zij zouden nog niet durven te bitchen over hoe slecht de wagen wel niet is dit jaar.

RadioActiveMan

Hij heeft nochtans vorig gezegd dat BMW met zijn WK-kansen speelde door de wagen niet verder te ontwikkelen. Hij durft dus wel degelijk zijn bek opentrekken.
Deze situatie is gewoon helemaal anders, en ik denk dat wat bitchen in dit geval niet zou helpen. Het kan zijn dat hij helemaal niet zo'n motivator is geweest voor BMW als Hamilton voor McLaren is geweest maar iedereen is anders natuurlijk. Alonso kan met de wagen van dit jaar ook niet veel meer doen dan licht kwalificeren, heb hem de wagen nog niet weten beter maken.

robbert

ik denk ook het niet zo slecht is dat Kubica in die ferrari zit hoor, al was het voor dit seizoen. Dan kan hij zich bewijzen bij ferrari

Folkert

Citaat van: Tim op 29 juli 2009 - 12:02:28
Het gaat niet om toevallig in de juiste auto zitten op het juiste moment ;)

Het gaat om dat team vooruit trekken wanneer het slechter gaat. Zie Alonso, Hamilton,...

Zij zouden nog niet durven te bitchen over hoe slecht de wagen wel niet is dit jaar.
Juist, gaat 1 jaar wat minder goed en direct kan Kubica het team niet vooruit trekken? Beetje overdreven reactie. Alonso heb ik ook vaak genoeg horen bitchen over of de auto of over het team.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Kubica zit gewoon tot eind 2009 contractueel vast aan BMW.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 29 juli 2009 - 13:40:51
Kubica zit gewoon tot eind 2009 contractueel vast aan BMW.
Dat klopt, BMW zal dit jaar ook gewoon uit rijden. Maar mocht BMW besluiten per direct te stoppen, is Kubica vrij om te gaan en staan waa rhij wilt.
Trotse vader van Rosalie(L)


Enzo


Enzo

Volgens Gazzetta dello Sport zou Massa zijn vrouw zelfs al hebben gevraagd naar wie de race in Hongarije heeft gewonnen. Zijn reactie op de zege van Lewis Hamilton zou zijn geweest: "Ik kan het niet geloven. Het zou mijn race zijn geweest."  8)