Wie vervangt Felipe Massa?

Gestart door Tim C, 25 juli 2009 - 18:24:15

« vorige - volgende »

scho0634

Citaat van: Enzo op 26 juli 2009 - 12:28:52
Waar het om gaat is dat Gené al 5 jaar geen f1race meer heeft gereden en Badoer al 10 jaar niet meer....

Dus? Hamilton had nog nooit een race gereden voordat hij 5 keer achtereen (of zoiets) op het podium kwam. Bourdais is niets beter of slechter dan Gene of Badoer. Maar die kennen het team en de auto. Eerdat Bourdais die kent is het seizoen voorbij.


Ferrari 2010

Citaat van: TurboBoost op 26 juli 2009 - 12:43:33
Denk eens aan de reden waarom Ferrari 2 reserve rijders heeft.
Elke rijder heeft een reserve, en dat is contractueel vastgesteld.
vb. badoer voor kimi en gene voor massa (of omgekeerd)

Wees gerust, bij Ferrari weten ze nu al wie er gaat rijden en zijn ze met voorbereidingen bezig.
Dat is volgens mij dikke onzin. Ze hebben 2 testrijders omdat ze destijds veel testwerk hadden te verrichten en omdat ze een groot team zijn. Die testrijders zijn normaal gezien niet vast verbonden met het vervangen van een bepaalde racerijder. Dat zou onder andere betekenen dat beide testrijders elke GP aanwezig moeten zijn om snel te kunnen overnemen, of op zen minst beschikbaar.

Bourdais is voor mij niet geschikt, hij heeft zich niet bewezen in de STR, dus wat moet die dan in een Ferrari komen doen?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Forza F1

Misschien een stomme vraag, maar zou B. Senna geen optie zijn?

gloudiesaurus

Senna heeft de ervaring nog niet....

Voor een echte PR-stunt? Valentino Rossi 8)

Persoonlijk hoop ik een beetje op Badoer, zou mooi zijn als Ferrari zijn loyaliteit zou bedanken. In 1999 crashte Schumacher maar toen werd hij als reserve ook gepasseerd voor Salo, die toen nog geen enkele band had met Ferrari... Dus ik denk ik dat Ferrari Badoer opnieuw zal passeren... Misschien Gene dan?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Ferrari 2010

Citaat van: Forza Ferrari op 26 juli 2009 - 16:32:27
Misschien een stomme vraag, maar zou B. Senna geen optie zijn?
Neen aub, laat het uit. Laat die man zich eerst maar bewijzen in een kleiner team. Ik hoop dat ze een man met ervaring nemen, en niet gewoon iemand die een mooie naam heeft
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Ferrari 2010

Bwa, ik ben hem de laatste jaren meer gaan waarderen, maar hij is gestopt omdat hij geen team meer vond, zegt dat niet genoeg?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

gloudiesaurus

Hij was weer in Hongarije en wil maar weer al te graag instappen volgend jaar... maar hij is inmiddels ook alweer 38 jaar.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Ferrari 2010

Hij was in Hongarije? Hij nam toch deel aan de 24h van Spa, wat deed hij dan in Hongarije? En dat hij wel zal willen ontken ik niet, maar dat hij de laatste jaren geen team vond wil ik wel benadrukken, en dat genoeg zegt :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

gloudiesaurus

Mmm hij zat in voorbeschouwing van de GP van Hongarije op RTL7... Olav stelde hem enkele vragen. Hij was in de paddock maar misschien was het dan eerder opgenomen?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Ferrari 2010

Citaat van: gloudiesaurus op 26 juli 2009 - 17:21:34
Mmm hij zat in voorbeschouwing van de GP van Hongarije op RTL7... Olav stelde hem enkele vragen. Hij was in de paddock maar misschien was het dan eerder opgenomen?
Hoogstwaarschijnlijk vrijdag dan, aangezien de 24h-wagens dan niet reden en de rijders niets anders te doen hadden :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Tim zei het al, Coulthard lijkt me inderdaad niet zo'n vergezochte oplossing.

Wizard

Alonso. Renault mag niet deelnemen, de coureurs alleen als ze ergens anders terecht kunnen. Ferrari heeft een stoeltje vrij. ;)


Tim C

Lijkt me een goede oplossing, als ze het contractueel kunnen regelen ;)

Jasper

Het gaat trouwens misschien niet om veel races waarin Massa vervangen moet worden. De volgende race is pas over 4 weken. Spa is wel meteen de week daarna, maar als het herstel inderdaad 6 weken duurt, dan kan Massa in Italië alweer rijden.