Wie vervangt Felipe Massa?

Gestart door Tim C, 25 juli 2009 - 18:24:15

« vorige - volgende »

Enzo

Massa zou gaan verhuizen naar Parijs om daar behandeld te worden door de arts Gerard Saillant, die eerder ook Michael Schumacher onder handen heeft genomen.
Massa schijnt al wat rond te wandelen en heeft al een dansje gemaakt... 8)

Folkert

Ik hoorde net op nos journaal dat Schumacher de volgende GP zou rijden als vervanger van Massa. Het zou officieel bevestigd zijn op zijn officiele site.

Ik zelf zet er nog wat vraag tekens bij.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Op de site staat het ook vermeld!!! 8) 8)
Zou het erg gaaf vinden!!

Enzo


Tim C

Het klopt, dit kregen we net binnen:

Ferrari intends to put Michael Schumacher in Felipe Massa's car

Maranello 29 luglio 2009 - Scuderia Ferrari Marlboro intends to put Michael Schumacher in Felipe Massa's car untill the brazilian driver will be able to race again. Michael Schumacher said he is ready and, over the next few days, will undertake a specifc training programme at the end of which confermation will be given of his participation in the Championship with effect from the European Grand Prix on the 23rd of August

Sept

1991 - 2004 = 7

Enzo


Dit heugelijke nieuws is wel een nieuw topic waard. Volgens mij heeft kamp Schumacher eerst afgewacht of Massa uberhaupt in staat was terug te komen. Nu blijkt dat hij spoedig hersteld, is het voor Schumacher veilig om in te stappen.Als er gebleken was dat Massa niet kon terug keren zou Schumacher ook nooit zijn ingestapt. Dan hadden ze een lange termijn oplossing proberen te vinden.

Maar goed, wat denken jullie?
Hoe zal hij het doen, t.o.v. bijvoorbeeld Kimi?
Zou hij Ferrari op een hoger niveau kunnen zetten?
Of maakt hij nu een fout, en verwachten jullie dat hij niet meer mee kan komen?

gloudiesaurus

Ben benieuwd hoe fit hij is! Hij is nl ook nog gecrasht met zijn motor in februari... als hij fit is denk ik dat de meester wel spoedig weer heel snel zal zijn.... Dit moet toch ook Kimi motiveren :) Zeer interessante tweestrijd...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Folkert

Ik denk dat hij zal tegen vallen. Ene kant hoop ik daar op natuurlijk, maar andere kant ben ik wel blij dat hij terug is. Heb toch vaak wel met enigsinds respect naar hem gekeken.
Ja hoe zal hij zich houden tegen over Kimi? Geen idee. Hoeveel lijkt de auto nog op de auto van 2006? 3 jaar is lang, maar hoeft niet perce te beteken dat de auto totaal nieuw is voor Schumacher. Iemand van zijn kaliber kan toch ergens wel redelijk makkelijk in stappen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: Burorri op 29 juli 2009 - 19:19:01
Ik denk dat hij zal tegen vallen.

Als iets kan tegenvallen had je daar al een verwachting voor.
Wat verwacht je dan van hem?

Ray Den

Dit is echt fantastisch nieuws, de formule 1 begon saai te worden maar eindelijk,... eindelijk komt er weer eens iets leuks uit de bus.
Schumacher is zowat 100* beter dan dat Kimi Raikonnen ooit geweest is. Hij zal heel snel het niveau terughalen. Ik hoop er alvast op.

Misschien al hopen op een dreamteam Massa, Schumacher volgend jaar? Waarschijnlijkheid lijkt me 0,0000000001 maar eindelijk zouden wij, de tifosi, weer eens staan, waar we horen te staan : 1 en 2.

Ik ben Kimi al beu sinds hij naar Ferrari kwam, een wereldtitel verrandert daar niets aan.
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

gloudiesaurus

We rijden nu met slicks en minder elektronica, dat hadden ze ook in de F1 toen Schumacher begon dus dat moet niets nieuws voor hem zijn.... Alleen de verminderde downforce maar ik denk dat een coureur van kaliber Schumacher daar binnen enkele ronden aan gewend is...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Folkert

Citaat van: Enzo op 29 juli 2009 - 19:20:51
Citaat van: Burorri op 29 juli 2009 - 19:19:01
Ik denk dat hij zal tegen vallen.

Als iets kan tegenvallen had je daar al een verwachting voor.
Wat verwacht je dan van hem?
Ik zelf niet zo heel veel. Voor mij persoonlijk zal hij denk ik gewoon iets leuks doen en meer risico's nemen dan voor heen denk ik. Misschien was het niet helemaal duidelijk(denk het niet, dus bij deze) maar ik doelde meer op wat zijn fans van hem verwachten. En ik denk dat de meeste fans toch direct een goede prestatie verwachten.

@Ray Den: Jij bent typisch zo'n fan die direct verwacht dat Ferrari ongeslagen word, alleen omdat Schumacher terug keert. Laat eerst eens zien waar Ferrari zelf staat. Er is natuurlijk wel een kans dat Schumacher goed presteerd, maar geen 100%.

Maar was je Schumacher ook al beu na zijn eerste jaar Ferrari?
Trotse vader van Rosalie(L)

Juan

Wel vreemd dat iedereen weer zo hard van stapel loopt.

Schumacher maakt zich enkel maar klaar, maar het is nog niet helemaal zeker dat hij ook zal rijden. Eerst moet hij nog altijd heel wat tests ondergaan omdat hij eerder dit jaar zich blesseerde tijdens motorbike.

BTW: iets meer objectiviteit van Tim mag ook wel in zijn nieuwsje. Op het forum kan je je mening voldoende uiten...
Juan

Forza F1

ZAAAAAAAAAAAALIG !!!!  8)

Hier zat ik al zo hard op te hopen  8) 8) 8)