Hongaarse GP

Gestart door gloudiesaurus, 16 juli 2009 - 21:31:46

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Webber was inderdaad ook bestraft, eveneens niet terecht vind ik. Bovendien kon Kimi ook geen kant uit, hij moest uitwijken, Vettel moest uitwijken. Dan moet degene die Kimi deed uitwijken ook bestraft worden... Dat is toch allemaal dikke onzin. Een start is een start, iedereen wil de eerste plek en iedereen rijdt voor zich, wie eerst rijdt, kiest naar waar hij gaat. Je kan moeilijk naar iedereen kijken, dus kijk je naar die voor je, dat is logisch...

Nu, Webber, dat was close! Grote fout van de lollypop-man van Red Bull.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

#91
Is Hamilton al binnen geweest? Hamilton lijkt een erg goede pace te kunnen rijden en er valt een RBR uit, Vettel?


Zou Brawn echt die voorsprong zijn kwijt geraakt? Het lijkt er wel op. Button kan er vandag echt niet aan. Ai, Button valt de laatste races door de mand. Nou ja Brawn dan. Hij heeft geluk dat Vettel uit viel en Webber maar 4de word. En zou Glock op 1 stop gaan?
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Briatore, lekker grof weg voor Piquet over de streep gaat, het is over and out voor Piquet lijkt me :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Geweldig voor Hamilton!

zeph

Goed voor Hamilton en Raikkonen, maar ik huil voor Alonso  :'(

Folkert

LEWIS, Briljant!!!! Ik denk echt dat Mclaren de sprong wel heeft gemaakt, die Ferrari hele jaar net niet heeft kunnen maken. Maar aan de andere kant, kan toevalli g ook weer en baan zijn die hier de beslissing hebben gebracht.
Kimi, lewis en Rosberg mannen van de wedstrijd.
Trotse vader van Rosalie(L)

_Makke_

Citaat van: Burorri op 26 juli 2009 - 15:53:44
LEWIS, Briljant!!!! Ik denk echt dat Mclaren de sprong wel heeft gemaakt, die Ferrari hele jaar net niet heeft kunnen maken. Maar aan de andere kant, kan toevalli g ook weer en baan zijn die hier de beslissing hebben gebracht.
Kimi, lewis en Rosberg mannen van de wedstrijd.

Niet overdrijven eh. Dit circuit ligt McLaren, was in Monaco al duidelijk. De volgende races zal het minder zijn, tenzij ze nog met updates komen. Dit is echter wel een fantastisch resultaat voor McLaren, tot nu toe een zeer moeilijk seizoen, dat ze nu toch iets of wat kleuren met die zege.

Franky

Man man die kerel die bleef staan toen Alonso zijn wiel zijn kant op kwam is echt wel moedig  :o ... Het is toch pech hebben hoor om 2 keer in uw carrière een los wiel te hebben !
Franky Reymenants

Folkert

Citaat van: Makke op 26 juli 2009 - 16:00:29
Citaat van: Burorri op 26 juli 2009 - 15:53:44
LEWIS, Briljant!!!! Ik denk echt dat Mclaren de sprong wel heeft gemaakt, die Ferrari hele jaar net niet heeft kunnen maken. Maar aan de andere kant, kan toevalli g ook weer en baan zijn die hier de beslissing hebben gebracht.
Kimi, lewis en Rosberg mannen van de wedstrijd.

Niet overdrijven eh. Dit circuit ligt McLaren, was in Monaco al duidelijk. De volgende races zal het minder zijn, tenzij ze nog met updates komen. Dit is echter wel een fantastisch resultaat voor McLaren, tot nu toe een zeer moeilijk seizoen, dat ze nu toch iets of wat kleuren met die zege.
Dat zeg ik toch ook? Dus ik overdrijf nergens, het is een vermoeden die ik heb. Daarbij had Mclaren volgens mij in Duitsland ook aanzienlijke update en ging eigenlijk ook goed. :)
Trotse vader van Rosalie(L)

Forza F1

Citaat van: Burorri op 26 juli 2009 - 15:53:44
LEWIS, Briljant!!!! Ik denk echt dat Mclaren de sprong wel heeft gemaakt, die Ferrari hele jaar net niet heeft kunnen maken.

Rustig aan maar, Ferrari maakt kleine verbeteringen, terwijl de "sprong" van McLaren wel eens geluk zou kunnen zijn door dit circuit. Benieuwd of ze deze vorm kunnen vasthouden.
Brawn lijkt verder weg te zakken...

gloudiesaurus

Ik denk dat Mclaren nu wel terug is, in Duitsland was Hamilton ook al snel maar dat viel niet echt op omdat hij na enkele bochten al met schade rond reed. En BrawnGP, tsjah ik denk dat nu pas echt de steun van een grote fabrikant zoals Honda gaan missen. Het voordeel dat ze hadden met die diffuser is nu toch wel achterhaalt..
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Ray Den

Citaat van: Burorri op 26 juli 2009 - 16:21:19
Citaat van: Makke op 26 juli 2009 - 16:00:29
Citaat van: Burorri op 26 juli 2009 - 15:53:44
LEWIS, Briljant!!!! Ik denk echt dat Mclaren de sprong wel heeft gemaakt, die Ferrari hele jaar net niet heeft kunnen maken. Maar aan de andere kant, kan toevalli g ook weer en baan zijn die hier de beslissing hebben gebracht.
Kimi, lewis en Rosberg mannen van de wedstrijd.

Niet overdrijven eh. Dit circuit ligt McLaren, was in Monaco al duidelijk. De volgende races zal het minder zijn, tenzij ze nog met updates komen. Dit is echter wel een fantastisch resultaat voor McLaren, tot nu toe een zeer moeilijk seizoen, dat ze nu toch iets of wat kleuren met die zege.
Dat zeg ik toch ook? Dus ik overdrijf nergens, het is een vermoeden die ik heb. Daarbij had Mclaren volgens mij in Duitsland ook aanzienlijke update en ging eigenlijk ook goed. :)

Gelukkig trekken jouw vermoedens nooit op veel, dus hoeven we ons nog geen zorgen te maken.
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

Tim C

Renault en Red Bull moeten zich komen verantwoorden bij de stewards.

Dan toch een paar goeie punten voor Button?

scho0634

Dat zou pas echt een farce zijn geweest.

Tim C

Renault daarentegen

Renault has been suspended from the European Grand Prix!