Alguersuari i.p.v. Bourdais vanaf Hongarije?

Gestart door RadioActiveMan, 13 juli 2009 - 14:15:52

« vorige - volgende »

RadioActiveMan

http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2009/07/13/alguersuari-vervangt-bourdais-bij-toro-rosso/

Hij ontkende nog gisteren na zijn uitvalbeurt. Maar dat klonk wel heel gelaten, de manier waarop hij gedag kwam zeggen was ook niet iets dat je normaal ziet na een uitvalbeurt of een race.

Folkert

Hij liet dit jaar dan wel niet veel zien, maar echt slecht deed hij het ook niet. Torro Rosso is niet de auto om goed te rijden dit jaar. Niet dat ik hem zal missen overigens, maar hij had van mij wel tot het einde mogen blijven.
Trotse vader van Rosalie(L)

RadioActiveMan

Ik denk dat ze binnen Red Bull/Torro Rosso veel meer verwachten van een meervoudig CART-kampioen en al lang geen F1-rookie meer. Hij wordt nu niet echt om de oren gereden door Buemi maar het scheelt soms toch niet veel. Ik kan het ergens wel begrijpen.

Enzo

Is dit niet een onderwerp voor mijn Silly season topic? :)

RadioActiveMan

Gaat het Silly season niet over het volgende seizoen dan?
Zo niet ben ik jaren verkeerd bezig.  :P

Enzo

Wat mij betreft kan dit daar ook besproken worden, algemeen wie rijdt waar topic.
Maar hier is ook prima hoor, als je dat liever hebt "be my guest"  8)

Wizard

Alguersuari kon Buemi aardig bijbenen tijdens de VT. Voor een coureur zonder F1-ervaring valt hij niet tegen. Mja, dat is slechts een eerste indruk. Ben eens benieuwd wat hij zondag kan laten zien.

gloudiesaurus

Alguersuari voor Buemi in de race... opvallend. Op RTL7 zei Olav juist dat Alguersuari de laatste ronden zo langzaam was... Had Buemi dan problemen? Want dat heb ik gemist. Maar wel goed gereden van die jonge jongen, zeker omdat hij nog zo weinig ervaring heeft. Hij zit iig. nu al op niveau van Bourdais dus dan lijkt het me een goede beslissing van Toro Rosso :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Forza F1

Citaat van: gloudiesaurus op 26 juli 2009 - 17:03:25
Alguersuari voor Buemi in de race... opvallend. Op RTL7 zei Olav juist dat Alguersuari de laatste ronden zo langzaam was... Had Buemi dan problemen? Want dat heb ik gemist. Maar wel goed gereden van die jonge jongen, zeker omdat hij nog zo weinig ervaring heeft. Hij zit iig. nu al op niveau van Bourdais dus dan lijkt het me een goede beslissing van Toro Rosso :)

Ik las net op GPUpdate dat Buemi inderdaad problemen had met z'n STR... jammer, dacht dat Alguersuari Buemi puur op snelheid geklopt had  :)

gloudiesaurus

Het staat nu wel zo in de boeken, Alquesari zou in de laatste ronden veel hebben verloren. Ik denk dat hij toen helemaal op was :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

RadioActiveMan

Als je iemand binnenhaald omdat de ander niet voldeed is het de bedoeling dat degene die je binnenhaald beter is dan degene die je eruitgooid.
Nu na één race kan je dat moeilijk verwachten natuurlijk maar je kan veenmin zeggen dat hij gegarandeerd beter is. Als het voor de rest van het jaar niet beter is dan Bourdais vraag ik me af wat ze hiermee dan gewonnen hebben buiten een tiener in een F1-wagen zetten.

flupke3


F_A_Diaz

De bedoeling is natuurlijk dat Algu in de resterende races ervaring op kan doen aangezien testen tot een minimum beperkt is. Dit jaar is leerjaar, volgens jaar gaan ze pas prestaties van hem verwachten.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

F_A_Diaz

Citaat van: gloudiesaurus op 26 juli 2009 - 17:03:25
Op RTL7 zei Olav juist dat Alguersuari de laatste ronden zo langzaam was...

Dat was ook zo, hij scheen het fysiek erg moeilijk te hebben de laatste 5 ronden bleek achteraf.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

_Makke_

Citaat van: F_A_Diaz op 27 juli 2009 - 11:32:31
Citaat van: gloudiesaurus op 26 juli 2009 - 17:03:25
Op RTL7 zei Olav juist dat Alguersuari de laatste ronden zo langzaam was...

Dat was ook zo, hij scheen het fysiek erg moeilijk te hebben de laatste 5 ronden bleek achteraf.

Jep, ik het het ook gelezen. Het einde van de race was fysiek té zwaar voor hem. Nuja, je kan het hem moeilijk kwalijk nemen. Was eigenlijk vooraf ook wel wat te verwachten.