Man van de wedstrijd: Duitsland

Gestart door Folkert, 12 juli 2009 - 15:41:17

« vorige - volgende »

Wie is de man van de wedstrijd?

Mark Webber
16 (84.2%)
Sebastian Vettel
0 (0%)
Felipe Massa
2 (10.5%)
Nico Rosberg
1 (5.3%)
Jenson Button
0 (0%)
Rubens Barrichello
0 (0%)
Fernando Alonso
0 (0%)
Heikki Kovaleinen
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

Folkert

Same old same old. Who is it?

Ik zeg Webber. Met drivethrough straf nog grandioos winnen. Rosberg heeft ook enorm sterk gereden. Massa mooi 3de, maar ik heb hem weinig gezien deze race. Hij was er ineens. Goed gereden, maar niet super indrukwekkend.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Webber!! Strakke race, het was zeker geen kadootje... 8)

Supermariobros

Webber!! Sterke race en zelfs met een drive through straf nog winnen!

meatball

Massa ondanks de trage Ferrari toch podium,ook natuurlijk mooi van Webber en Vettel.Sutil had zeker ook wat punten verdiend,wat was die ForceIndia snel  :o
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Forza F1

Webber!

En ik mag hopen dat FIArrari Raikkonen een zware straf geeft... weer typisch dat ze het onderzoek NA de race voeren ipv tijdens de race... Dat van Webber-Barrichello is wel tijdens de race onderzocht... grrr.... >:(

Juan

Citaat van: Forza Ferrari op 12 juli 2009 - 19:10:51
En ik mag hopen dat FIArrari Raikkonen een zware straf geeft...
Waarom? Omdat Raikkonen naar buiten gedrukt wordt en Sutil op hem rijdt?
Juan

zeph

Citaat van: Juan op 12 juli 2009 - 19:43:53
Citaat van: Forza Ferrari op 12 juli 2009 - 19:10:51
En ik mag hopen dat FIArrari Raikkonen een zware straf geeft...
Waarom? Omdat Raikkonen naar buiten gedrukt wordt en Sutil op hem rijdt?

Dat lijkt me een verkeerde voorstelling van zaken. Sutil deed niets fout, en Raikkonen kon echt wel zien dat hij eerder van het gas moest. Maar hij wilde net ff te graag en nam dus te veel risico. Nogmaals, als hij een rookie was dan zou ik zeggen 'foutje' en zand erover, maar voor iemand van zijn kaliber is dat niet acceptabel.

Folkert

Citaat van: zeph op 12 juli 2009 - 21:17:54
Citaat van: Juan op 12 juli 2009 - 19:43:53
Citaat van: Forza Ferrari op 12 juli 2009 - 19:10:51
En ik mag hopen dat FIArrari Raikkonen een zware straf geeft...
Waarom? Omdat Raikkonen naar buiten gedrukt wordt en Sutil op hem rijdt?

Dat lijkt me een verkeerde voorstelling van zaken. Sutil deed niets fout, en Raikkonen kon echt wel zien dat hij eerder van het gas moest. Maar hij wilde net ff te graag en nam dus te veel risico. Nogmaals, als hij een rookie was dan zou ik zeggen 'foutje' en zand erover, maar voor iemand van zijn kaliber is dat niet acceptabel.

Ik ken coureurs van minstens evengroot kaliber die net zulke fouten maakte. Als je het zelfs een fout kan noemen. Race ongeluk zou ik zeggen, niemands schuld.
Trotse vader van Rosalie(L)

RadioActiveMan

Webber, maar Sutil verdiende het evenzeer.

webberonpole

Raceongeluk tussen Raikonnen en Sutil? Dan was dat tussen Webber en Barrichello dat ook. Kom nou. Kimi had beter moeten kijken. Voor al die miljoenen mag je dat wel verwachten.

Verder, Webber uiteraard man van de wedstrijd! ;D

Sutil was fantastisch, bleef goed bij en mag als gepaste tweede aanschuiven. Wel benieuwd wat hij bij de volgende race kan en of dit misschien een one day event was.

Ferrari 2010

Dat tussen Webber en Rubens was ook te dom om voor te bestraffen, Rubens had gewoon opzij moeten gaan. En hier had Sutil een normalere lijn kunnen aanhouden, anderzijds verdedigde Sutil uiteraard zijn positie, gewoon goed gezien van Sutil. Kimi heeft echter voor een lijn gekozen, verwachtte dat Sutil de gewone lijn zou aannemen, en stuurde in, en dan kan je met een bepaalde snelheid niet zomaar even een ommetje gaan maken, raceincident dus.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Forza F1

Ik ijver gewoon voor een eerlijk en correcte regelgeving.

Webber werd voor z'n incident (in mijn ogen ONTERECHT) bestraft met een drive through, dan vind ik dat Raikkonen op dezelfde manier behandeld moest worden.

Sutil zat VOOR Raikkonen, en aan de binnenkant. Dan was het aan Raikkonen om gas te lossen en het later nogmaals te proberen.

ivan_

#12
toch Mark Webber ondanks de straf....

RadioActiveMan

We klagen en zagen allemaal dat er te weinig actie is. Nu hebben we actie en doen we hetzelfde. Raceongeluk of niet, ze hebben allebei wel een beetje boter op het hoofd. Webber en Barrichello waren gewoon 2 mensen die niet goed keken waar de ander zich bevond.

Forza F1

Citaat van: Beco op 14 juli 2009 - 07:17:20
We klagen en zagen allemaal dat er te weinig actie is. Nu hebben we actie en doen we hetzelfde.

Er is een verschil tussen het uitvoeren van een goed berekende inhaalactie en het niet kunnen verkroppen dat een Force India voor jou rijdt <PUNT>