GP van Duitsland

Gestart door Supermariobros, 04 juli 2009 - 10:16:09

« vorige - volgende »

robbert

dus we moeten er dit jaar niks meer van verwachten van Ferrari. De prestaties zullen terug naar beneden gaan.
Maar als ze daarmee volgend seizoen terug aan de top kunnen strijden, vind ik dat nog niet zo erg

webberonpole

Citaat van: Beco op 13 juli 2009 - 08:56:29
Heb de race mogen aanschouwen vanaf Tribune 3 net over de pitboxen van Brawn, Force India en Williams. Dankzij onze Kangeroo TV hebben niks moeten missen van wat zich rond de race afspeelde. Van al mijn circuit ervaringen is de Nürburgring toch één van de toppers gebleken. Zondag konden we op de GRATIS parking net tegenover het nieuwe "Welcome Center" terecht en ik heb geen seconde moeten aanschuiven. De voorzieningen op de Nürburgring zijn ongezien op vele andere circuits in Europa. Prpoere en gratis WC's, vriendelijke stewards en ander veiligheidspersoneel en een mooie tribune. Ik zou niet weten waarom ik nog een kaart zou kopen voor Francorchamps om op een oude aftandse tribune te gaan zitten als je op een tribune als deze kan plaatsnemen. Ik geef toe da het allemaal wat zakelijker aandoet het hele concept met al die winkels onder T3, maar ik heb geen enkele keer het gevoel gehad dat ik iets heb gemist qua sfeer of dat het allemaal minder authentiek was. Volgende keer weet ik wat kiezen als ik nog eens race live wil meemaken.

Webber is een verdiende winnaar en aan zijn gescreeuw ind e wagen te horen heeft hij hetzelfde gedacht gisteren.  :)
Massa had ik helemaal niet op het podium verwacht, eerder Hamilton of een Brawn. Jammer voor van die lekke band voor Hamilton en dat akkefietje met Raïkkonen en Sutil.
Aangename race, ondanks het uitblijven van de regen waar ik toch een beetje op hoopte.

De Nurburgring is een topper ALS je op een duurdere tribune zit. De voorzieningen voor de goedkopere tribunes zijn heel wat minder. Ik heb met Waard500 ver van onze tribune moeten parkeren, de wc's HELP en de snackpoints te druk! Verder is het circuit helemaal top (Als je dus duurdere kaarten hebt.) Volgende keer ga ik zeker voor T3 of T4!

Toch is voor mij Monza veel charmanter. Monza ademt de romantiek van het racen. Nurburgring ademt snelheid en duidelijkheid. Kortom, Italië vs Duitsland! 8)

Ferrari 2010

Waren de wc's weer zo van die werftoiletten? Verleden jaar met de DTM alleszins wel, dat is inderdaad niet aangenaam. Snackpoints vielen toen wel mee, maar we zaten in de zone van de zilveren tribune dus misschien maakt dat ook wel wat. Op zolder en Francorchamps is dat doorgaans ook zo, voor een frietkraam staat gegarandeerd een lange rij en de toiletten zijn niet om over naar huis te schrijven.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

RadioActiveMan

Volgens mij is het welcomecenter voor iedereen toegankelijk. Tuurlijk wel een eindje wandelen. Dat center is pas een paar weken open als ik me niet vergis, misschien pakken ze de rest van het circuit ook aan. Was er nog nooit geweest en het heeft op mij een betere indruk nagelaten dan Francorchamps zeker als je in rekening brengt wat je voor dezelfde tickets in de Ardennen krijgt. Ik stond zaterdag ook op één van de achterste parkings wegen te laat aangekomen, maar ik zat daar niet direct mee. Een stevige wandeling an tijd tot tijd ben ik wel voor te vinden.

Ben in het buitenland enkel op Brno geweest maar dat was met full-access pasjes en dus niet vergelijkbaar. Monza staat zeker nog op het lijstje.

webberonpole

Citaat van: Beco op 13 juli 2009 - 20:18:28
Volgens mij is het welcomecenter voor iedereen toegankelijk. Tuurlijk wel een eindje wandelen. Dat center is pas een paar weken open als ik me niet vergis, misschien pakken ze de rest van het circuit ook aan. Was er nog nooit geweest en het heeft op mij een betere indruk nagelaten dan Francorchamps zeker als je in rekening brengt wat je voor dezelfde tickets in de Ardennen krijgt. Ik stond zaterdag ook op één van de achterste parkings wegen te laat aangekomen, maar ik zat daar niet direct mee. Een stevige wandeling an tijd tot tijd ben ik wel voor te vinden.

Ben in het buitenland enkel op Brno geweest maar dat was met full-access pasjes en dus niet vergelijkbaar. Monza staat zeker nog op het lijstje.

Klopt, het Welcomecenter was mooi. Het wandelen maakt mij ook niet heel veel uit maar het duurde maar voordat er duidelijk was waar we konden parkeren. Het is inderdaad wel zo, dat als je vroeg bent, het geluk aan je zijde is.

Monza kan ik je van harte aanbevelen! 8)

Enzo

Mooi plaatje van de afgelopen GP,er is duidelijk wat rivaliteit de bespeuren in de foto.
Denk dat we de aankomende races nog wel wat vuurwerk van beide heren gaan zien.

Ferrari 2010

Ik zie geen rivaliteit op die foto. Een foto is een momentopname, je kan met de gemiddelde foto niet weten hoe het er aan toe gaat, dat kan enkel in extreme gevallen. Ik ga niet zeggen dat er geen rivaliteit was, zoals ik al zei kan dat moeilijk aan de hand van een foto, maar uit dat beeld rivaliteit afleiden, dat lijkt me wel enorm voorbarig.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

Was allemaal niet zo zwaar bedoeld hoor.... ;)
Beide coureurs willen zich erg graag bewijzen en willen niet onder doen voor de ander.
Is ook wel af te leiden uit een aantal onlangs gedane uitspraken van beide heren.
Het lijkt dat ze elkaar eens even goed in de ogen keken op deze foto, vooral Vettel kijkt verbeten, alsof hij wil zeggen " volgende keer pak ik je" o.i.d..

Ferrari 2010

Zoals je zegt, het lijkt, en je kan het er inderdaad gerust bijdenken. Maar het kan ook zoveel anders zijn geweest :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

webberonpole

Vettel luistert gewoon even goed naar de ervaren Webber 8)

Rivaliteit, absoluut, dat moet ook, daarvoor zijn het sportmannen! Daarnaast kunnen deze heren het volgens mij uitstekend met elkaar vinden!

RadioActiveMan

Ik zie nu ook niet direct rivaliteit tussen beide. Op deze foto althans niet. Webber vertelt duidelijk geamuseerd iets aan Vettel en die luistert.
Het is nu niet dat het een staarwedstrijd was ofzo.  :)
Het rare aan de situatie is dat Vettel als de veel jongere coureur zich al bewezen heeft en Webber als de ervaren rot zich dit seizoen dankzij eindelijk een goeie car onder zijn gat te hebben pas echt bewijst. In 90% van die gevallen is dat andersom.

F_A_Diaz

Webber en Vettel mogen elkaar prima, het zijn denk ik de twee aardigste en grappigste coureurs van de paddock. Die foto is een momentopname, je kan er inderdaad wat bij bedenken.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

webberonpole

Ben het helemaal eens met Diaz. Ik denk dat het veel minder leuk is als je naast een Alonso of Raikonnen moet rijden. Die rijden puur voor eigen succes en geld. Raikonnen straalt helemaal niets uit. Die vent krijgt bijna 30 miljoen, rijdt bij Ferrari en is F1 coureur en nog straalt hij uit alsof hij de meest verschrikkelijk onderbetaalde baan ter wereld heeft.

RadioActiveMan

Dat je weinig Charisma uitstraalt doet niks af aan het feit of je een topcoureur bent. Mensen zijn mensen, Raïkkonen is nu eenmaal een zeer ingetogen iemand als hij voor de camera staat.
Ik begrijp je standpunt wel, maar ik vind niet dat je iemand daarop kan afrekenen.

F_A_Diaz

Raikkonen loopt er wel altijd bij alsof hij het slechter heeft dan een aids kind in Sierra Leone.

Dat is ook een beetje een houding van hem, die hij best eens mag veranderen.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."